Maik vult alleen geheime kamersquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef Wilskracht het volgende:
Maik en Alex heb ik niets tegen maar ook niets mee, gewoon beeldvulling.
Het zou wel heel saai worden als we allemaal dezelfde het leukst zouden vinden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Oe mijn top 5 valt hier denk ik niet heel erg in de smaak maar hier is die dan:
1. Laura
2.Geer
3. Alex
4. Sharon
5. Flip
Wordt wel steeds moeilijker met zo weinig bewoners...
1. Gerardquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heb die van jou vandaag nog niet voorbij zien komen...
oke top 5 danquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Gerard
2. Flip
3. Laura
4. Sharon
5. Karim
Men denkt - mensen niet te laten liggen op bed!quote:
Niemand mag op bed liggen.quote:
ok, thxquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Men denkt - mensen niet te laten liggen op bed!
Zou een prima missie zijn!
Maik heeft iets over haar verteld.quote:
pfff alleen voor een missie? ze moeten dat nest gewoon altijd overdags verbieden!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Men denkt - mensen niet te laten liggen op bed!
Zou een prima missie zijn!
ging dat soms over dat gesprek waar aafke toen zo boos was en wij niet wisten wie ze toen bedoelde en niet vertrouwde?quote:
Niet tegen Geer tegen de andere.Ze zei dat Geer iets ergs had gedaan ze had filmpjes gezien en ze kon hem niet confronteren want het had met haar geheim te maken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Aafke heeft een tijd geleden tegen Geer gezegd dat ze iets raars over hem gezien heeft, ofzo.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef Urb het volgende:
Epische uitspraak van Maik
"Dat heb ik gelukkig zelf nog niet meegemaakt, dat er achter m'n rug om werd geluld"
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ging dat soms over dat gesprek waar aafke toen zo boos was en wij niet wisten wie ze toen bedoelde en niet vertrouwde?
+1quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef Stability het volgende:
[..]
pfff alleen voor een missie? ze moeten dat nest gewoon altijd overdags verbieden!
ging het niet over die tongzoen, toen Aaf straal bezopen was?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maik heeft iets over haar verteld.
Misschien dat ze iedereen wilde charteren om tegen Gerard te gaan spelen?
met haar geheim te maken??? misschien heeft Gerard wat aan zijn leuter hangenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef shomila het volgende:
[..]
Niet tegen Geer tegen de andere.Ze zei dat Geer iets ergs had gedaan ze had filmpjes gezien en ze kon hem niet confronteren want het had met haar geheim te maken.
Oh, dat was dat rare gesprek in de slaapkamer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef shomila het volgende:
[..]
Niet tegen Geer tegen de andere.Ze zei dat Geer iets ergs had gedaan ze had filmpjes gezien en ze kon hem niet confronteren want het had met haar geheim te maken.
Hij had vanmorgen ook al zo'n lang gesprek met Geerquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef Dark het volgende:
Maik heeft in die 7 weken nog nooit zoveel woorden gebruikt als nu in het gesprek met Geer.
ja indd..hij valt (OP DIT MOMENT) wel meequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef Dark het volgende:
Maik heeft in die 7 weken nog nooit zoveel woorden gebruikt als nu in het gesprek met Geer.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met haar geheim te maken??? misschien heeft Gerard wat aan zijn leuter hangen
Misschien gaat dat over het feit dat Aaf hem wilde tongelen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef mazaru het volgende:
Maik heeft iets over haar verteld.
Misschien dat ze iedereen wilde charteren om tegen Gerard te gaan spelen?
Bedankt, nu begrijp ik het gesprek beter. Maar ze had ook iets tegen Mo gezegd?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja ze zei tegen de andere dat ze hem niet moesten vertrouwen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, dat was dat rare gesprek in de slaapkamer.
maik is goed te hebben als ie een normaal gesprek voertquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hij had vanmorgen ook al zo'n lang gesprek met Geer
maar misschien had ze dan toch gelijk, wie zal het zeggen, wie zal het zeggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja ze zei tegen de andere dat ze hem niet moesten vertrouwen.
denk dat ,,,, Gerard haar wegduwde bij die tongzoen en haar kutpiercings had kunnen voelen,quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met haar geheim te maken??? misschien heeft Gerard wat aan zijn leuter hangen
Nee, dat was een heel raar gesprek. Ze noemde hem niet bij naam. Maar had het steeds over 'die persoon' waar ze dingen van had gezien voordat ze het huis in ging.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien gaat dat over het feit dat Aaf hem wilde tongelen.
Ik geniet overigens van het gesprek tussen Geer en Maik
jawel hoor vanmiddag was ze er nogquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:31 schreef Stability het volgende:
pssssssttt....post fenneke niet meer in onze cossen?
Die heeft misschien wél een leven op zaterdagavondquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:31 schreef Stability het volgende:
ow toen was ik bezig. jammerquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:31 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
jawel hoor vanmiddag was ze er nog
ze was er vanmiddag heel even.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:31 schreef Stability het volgende:
Misschien geld het juist voor Gerard....Niets is wat het lijkt...wie zal het zeggen, wie zal het zeggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat was een heel raar gesprek. Ze noemde hem niet bij naam. Maar had het steeds over 'die persoon' waar ze dingen van had gezien voordat ze het huis in ging.
Ook zonde, met dat mooie weer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:31 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
jawel hoor vanmiddag was ze er nog
Dat ging echt over Geer, maar was dat niet Mo die daar over begon?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:31 schreef mazaru het volgende:
Nee, dat was een heel raar gesprek. Ze noemde hem niet bij naam. Maar had het steeds over 'die persoon' waar ze dingen van had gezien voordat ze het huis in ging.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef Ransjih het volgende:
[..]
maik is goed te hebben als ie een normaal gesprek voert
afbeelding van zn geheim voor in de fles vermoed ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef Stability het volgende:
karim is een mooie tekening aan ut maken..voor laura misschien?
Hij zal heus zijn geheimpjes wel hebben. Maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die die niet hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien geld het juist voor Gerard....Niets is wat het lijkt...wie zal het zeggen, wie zal het zeggen
oei..die speelt dus met vuurquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef Ransjih het volgende:
[..]
afbeelding van zn geheim voor in de fles vermoed ik
Omg hoe komt hij erbijquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef Mita het volgende:
Mo is maar even verdrietig, zei Maik. Dat hebben we gezien.
Was hier vanmiddag nog met 1 vraagquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:31 schreef Stability het volgende:
Volgens die SST site gaat hij hem vergrendelen met kaarsvet en op de bodem van het zwembad leggen, dat als hij er uit is ze hem kunnen openmaken...quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef Ransjih het volgende:
[..]
afbeelding van zn geheim voor in de fles vermoed ik
Aafke was toen helemaal hyper. Ik werd in ieder geval doodmoe van dat gesprek. En Jo liep het flink te voeden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ging echt over Geer, maar was dat niet Mo die daar over begon?
die fles wil hij in het zwembad gooien en erop vertrouwen dat niemand zijn geheim paktquote:
Eensch, maar Geer is soms meer dan oprecht en dat maakt hem kjoet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef mazaru het volgende:
Hij zal heus zijn geheimpjes wel hebben. Maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die die niet hebben.
Ik zou ook niet blij worden als mijn hele leven open en bloot op tafel zou komen via de televisie
donequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
@Jesje1982: Ik durf het bijna niet te vragen...![]()
Update kluisstanden, bijgewerkt tot 02-04-2011 20:30 uur:
Euro 25.988,00 Maik
Euro 25.843,00 Laura
Euro 12.838 Joanna
Euro 6.733,00 Alex
Euro 1.500,00 Karim
Euro 635,00 Philip
Euro 0,00 Gerard
Euro 0,00 Monique
Euro 0,00 Sharon
(Vetgedrukte namen hebben nog hun geheim)
oh dat zei ik net ook al hahaha maaruh....dat is dus een opdracht als ik ut goed begrijp?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens die SST site gaat hij hem vergrendelen met kaarsvet en op de bodem van het zwembad leggen, dat als hij er uit is ze hem kunnen openmaken...
Op zich vind ik het wel een leuk ideequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens die SST site gaat hij hem vergrendelen met kaarsvet en op de bodem van het zwembad leggen, dat als hij er uit is ze hem kunnen openmaken...
dat is dan een ander verhaal dan hijzelf net verteldequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik vind het ook een snoepiequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, maar Geer is soms meer dan oprecht en dat maakt hem lovable.
Niks is wat het lijkt. Sst geeft er natuurlijk graag een eigen draai aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:36 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dat is dan een ander verhaal dan hijzelf net vertelde
Ze verdraaien toch altijd alles op die site...quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:36 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dat is dan een ander verhaal dan hijzelf net vertelde
dat weet je van te voren als je mee doet aan een RLS.....alles wordt erbij gesleepdquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zal heus zijn geheimpjes wel hebben. Maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die die niet hebben.
Ik zou ook niet blij worden als mijn hele leven open en bloot op tafel zou komen via de televisie
Hij pakt gelijk de koe bij de horensquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:36 schreef Dark het volgende:
Geer adviseert Maik om met Mo te praten over relativeren.
Maik had de missie willen weigeren.
Geer - dat had je een exit opgeleverd of een nominatie!
Maik - mwah, mwah...........
Nee dan die beentjes, alsof haar paard zojuist weggelopen isquote:
hahaha en dat kleuter rokje dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Nee dan die beentjes, alsof haar paard zojuist weggelopen is
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Nee dan die beentjes, alsof haar paard zojuist weggelopen is
en de rest van Nederland hoeft die overjarige troep niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Urb het volgende:
Heerlijk die jaloerse wijven over Joan's kleding, dat zijn 3 klanten voor het leven Jo, well done!![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef Blackprinces het volgende:
Ik vind Mo wel hele mooie ogen hebben.
Kijk, ik kan best iets positiefs zeggen
ja, dat vind ik ook.. maar de rest van haar gezicht/hoofd is raar, het glimt ,ziet er plastic uit..ik weet niet wat er mee is, het is gewoon vreemd...en ze lijkt een heeeel stuk ouder dan dat ze is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef Blackprinces het volgende:
Je doet lief!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef Blackprinces het volgende:
Volgens mij de laatstequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom doet Karim dat in de fles?
Is het een missie?
Moet hij dat doen en mag hij daarna een geheim raden?
Is het een weddenschap?
Wil hij gewoon grappig doen?
Vragen vragen vragen en niets is wat het lijkt in dit programquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Is het een missie?
Is het een weddenschap?
Moet van mezelf, ik moet minimaal 1 keer per dag wat aardigs en positiefs zeggen over een ander.quote:
dat heb je dan maar weer gehad he?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Moet van mezelf, ik moet minimaal 1 keer per dag wat aardigs en positiefs zeggen over een ander.
Nou je zou eens op twitter ( #SST_Joanna ) moeten kijken dan, zal je nog verbazen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en de rest van Nederland hoeft die overjarige troep niet.
Vind Jo wel leuk, ze verpest alles!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
Jo zegt dat Flip haar zijn missie verteld heeft. Niet te geloven dit.
Precies, kan ik nu weer mezelf zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:42 schreef Stability het volgende:
[..]
dat heb je dan maar weer gehad he?
42 is het antwoord op alle vragen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Is het een missie?
Is het een weddenschap?
Staat op de vorige pagina, lui varken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Is het een missie?
Is het een weddenschap?
Geer....wat zal ik zeggen.quote:
+1quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, dat vind ik ook.. maar de rest van haar gezicht/hoofd is raar, het glimt ,ziet er plastic uit..ik weet niet wat er mee is, het is gewoon vreemd...en ze lijkt een heeeel stuk ouder dan dat ze is.
zo is ut ! een keer per dag moet genoeg zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Precies, kan ik nu weer mezelf zijn.
Morgen weer een aardig/positief iets van me
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:45 schreef D. het volgende:
Rare vraag wellicht, maar hoe brengt ie die fles aan het zinken?
Inderdaad. Echt weer belachelijk dus.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Ransjih het volgende:
[..]
die fles wil hij in het zwembad gooien en erop vertrouwen dat niemand zijn geheim pakt
zo ja, dan nomineert ie geloof ik
echt karim actie
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Dark het volgende:
Ik zie dat Lau de Staphorster look vervolmaakt heeft?
bijna...ze heeft haar kerk schoenen nog niet aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Dark het volgende:
ik heb de streams niet aan!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Dark het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Dark het volgende:
welke vraag was dat ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was hier vanmiddag nog met 1 vraag
Geer wil gaan douchen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:49 schreef Niki.P het volgende:
De 4 meisjes luisteren wel naar Flip de mannen alleen niet zo
Het schijnt iets te maken met het raden van haar geheim en nog iets. Jo spreekt altijd in raadselen. De Stem is haar buddy, je weeetzz.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:46 schreef Day het volgende:
Ik zit net naar Jo's videodagboek te kijken en daar zegt ze dat ze nog midden in haar missie zit. Ik dacht dat ze al klaar was?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Stef heeft op de knop gedrukt!
(De deelnemers: Stef(1))
Mijn nummer 2!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Stef heeft op de knop gedrukt!
(De deelnemers: Stef(1))
Staat m ook heel goedquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef Candyfreak het volgende:
Alex heeft weer die verschrikkelijke badjas aan
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:53 schreef Dark het volgende:
Geer lekker in z'n blote togus douchen en die Faal staat al 7 weken in die mega zwembroek te hannesen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:53 schreef Dark het volgende:
Geer lekker in z'n blote togus douchen en die Faal staat al 7 weken in die mega zwembroek te hannesen
Wat een mooie cap.quote:
het mag al in de krant dat ze niet op hockey heeft gezeten, vind ik haar ook wel een type voor, het kakkertjequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:56 schreef Dark het volgende:
Lau heeft op korfbal gezeten, een echte gereformeerde Staphorster teamsport, oh, Maik ook!
vast een blauwe maandag, want met al die groeipijnen in haar benen, moest ze constant plat liggen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:56 schreef Dark het volgende:
Lau heeft op korfbal gezeten, een echte gereformeerde Staphorster teamsport, oh, Maik ook!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vast een blauwe maandag, want met al die groeipijnen in haar benen, moest ze constant plat liggen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vast een blauwe maandag, want met al die groeipijnen in haar benen, moest ze constant plat liggen.
Het is absoluut geen kakkertje. Ze woont toevallig in het Gooi, that's it.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
het mag al in de krant dat ze niet op hockey heeft gezeten, vind ik haar ook wel een type voor, het kakkertje
heeft ze dan een stoma?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is absoluut geen kakkertje. Ze woont toevallig in het Gooi, that's it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |