Sure Robert.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef Dirty_Robert het volgende:
Ik signaleer dat more and more people een huwelijks- of een samenlevingscontract sluiten. In tijden van going out doen de meeste chicks niet moeilijk over suck & swallow. After some jaren of living together, they'll more and more do.
So, ik vroeg myself af if it's possible to put something in the contract that verplicht haar to, op straffe van een dwangsom, suck & swallow at least, let's say 3 times a week.
Is this possible in The Netherlands?
Je vergeet het slotjequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef Daniel1976 het volgende:
Leer eens Nederlands man, wat verwacht je? Dat wij dat VMBO Engels leuk vinden?
je ziet dubbelquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef SpecialK het volgende:
Is het slotje er al? Ik zie twee modjes en geen slotjes?
Ik zet iig nooit slotjes.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef SpecialK het volgende:
Is het slotje er al? Ik zie twee modjes en geen slotjes?
Nee Robert, dit is niet mogelijk in Nederland. Misschien kun je naar het Midden-Oosten verhuizen, bijvoorbeeld Iran?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef Dirty_Robert het volgende:
Ik signaleer dat more and more people een huwelijks- of een samenlevingscontract sluiten. In tijden van going out doen de meeste chicks niet moeilijk over suck & swallow. After some jaren of living together, they'll more and more do.
So, ik vroeg myself af if it's possible to put something in the contract that verplicht haar to, op straffe van een dwangsom, suck & swallow at least, let's say 3 times a week.
Is this possible in The Netherlands?
Ohh, ik gewoon nooit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik zet nooit slotjes buiten mijn eigen subfora.
Tenzij spam of policy overschrijdend.
Vast wel, er zijn genoeg ''golddiggers'' lees hoeren, die dat er voor over hebben als ze met een rijke kerel samen leven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk kan dat, zoek maar een gek die zoiets wil tekenen dan
Jij mod alleen een sub fora waar de crew zichzelf al gedraagd (als het goed is). Mja daar heb ik ooit een topique over gemaakt.quote:
I don't like chicks from Iran.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:56 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nee Robert, dit is niet mogelijk in Nederland. Misschien kun je naar het Midden-Oosten verhuizen, bijvoorbeeld Iran?
Welke subfora doe je dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |