Foutief. Limburgers zeggen eveneens friet. In het zuiden van Gelderland ook. Den betere regio's des Neerlands Koninckrijck.quote:Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
brabanders zeggen friet. De rest van nederland noemt het patat
Vroeger werkten ze ook. tegenwoordig al niet meerquote:Op maandag 5 september 2011 17:06 schreef Mr.King het volgende:
Je turkentrolls worden met de dag slechter, vroeger waren ze nog enigszins grappig...
Mensen die schrijven zoals ze pratenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:08 schreef amenth het volgende:
Irritatne dikzakken die patateters, zo ken ik veel mensen die 5x Per week naar de snekbar gaan om patat te halen.. ken je nagaan als ze ook frikdallen bestellen kippekepote enzo. Vaak eten ze dan vervolegns in het weekend ook weer patat. Ken zelfs een rijkgezin die dit doet vieze dikzakken die ons veel geld kosten door de ziektes en maar blijven eten.. zag er trouwens gister ook zon dikzak naar Big Momma 3 gaan!!
ik doe niet anders en ik ben niet dik!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:08 schreef amenth het volgende:
Irritatne dikzakken die patateters, zo ken ik veel mensen die 5x Per week naar de snekbar gaan om patat te halen.. ken je nagaan als ze ook frikdallen bestellen kippekepote enzo. Vaak eten ze dan vervolegns in het weekend ook weer patat. Ken zelfs een rijkgezin die dit doet vieze dikzakken die ons veel geld kosten door de ziektes en maar blijven eten.. zag er trouwens gister ook zon dikzak naar Big Momma 3 gaan!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |