Kutkick, ik dacht dat amenth weer terug was.quote:
Ja, want het is natuurlijke een frietje met en een frietje oorlog.quote:Op zondag 4 september 2011 15:32 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die patat eten
Mensen die friet eten
Ja, want het is natuurlijk een patatuurpan en franse patatjesquote:Op zondag 4 september 2011 15:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want het is natuurlijke een frietje met en een frietje oorlog.
Deze discussie gaat eigenlijk nergens over, ik zeg gewoon patat en jij zegt friet. Klaar.quote:Op zondag 4 september 2011 15:36 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja, want het is natuurlijk een patatuurpan en franse patatjes
Dan krijg je waarschijnlijk nooit rust.quote:Op zondag 4 september 2011 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Ik zal niet rusten voordat jij ook friet zegt!
friet mayo, sate, speciaalquote:Op zondag 4 september 2011 15:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want het is natuurlijke een frietje met en een frietje oorlog.
brabanders zeggen friet. De rest van nederland noemt het patatquote:Op zondag 4 september 2011 15:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Deze discussie gaat eigenlijk nergens over, ik zeg gewoon patat en jij zegt friet. Klaar.
Foutief. Limburgers zeggen eveneens friet. In het zuiden van Gelderland ook. Den betere regio's des Neerlands Koninckrijck.quote:Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
brabanders zeggen friet. De rest van nederland noemt het patat
Vroeger werkten ze ook. tegenwoordig al niet meerquote:Op maandag 5 september 2011 17:06 schreef Mr.King het volgende:
Je turkentrolls worden met de dag slechter, vroeger waren ze nog enigszins grappig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |