ik (22) betrap mezelf hier ook weleens op, raar eigenlijk want het gaat soms helemaal automatisch :xquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:38 schreef cutegirly het volgende:
Het is wel zo dat ik ontzettend slecht ben in oogcontact maken, vaak kijk ik weg in plaats van iemand die ik nou net leuk vind, aan te blijven kijken.
hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:42 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
ik (22) betrap mezelf hier ook weleens op, raar eigenlijk want het gaat soms helemaal automatisch :x
lief maar ik doe niet aan blinddatesquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:46 schreef B4llistic het volgende:
23 en ook nog geen relatie gehad... Blind date?
Damnit...quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:50 schreef cutegirly het volgende:
[..]
lief maar ik doe niet aan blinddates
en het is ook verdomd moeilijk af te leren moet ik zeggenquote:
haha nee, krijg juist complimenten maargoed toch vind ik het vreemd..quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:50 schreef Scorpie het volgende:
Zie je er redelijk uit? niet dik,lelijk of andersoortig iets ?
Heeft voornamelijk met zelfvertrouwen te maken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef cutegirly het volgende:
[..]
haha nee, krijg juist complimenten maargoed toch vind ik het vreemd..
Als ik mijn vriendinnen mag geloven zijn er zeker n paar keer iemand op hen afgestapt terwijl ze niet de knapste zijn. Niet onaardig bedoeld, maar even realistisch bekeken en dan niet alleen uitgaande van slechts een opinie.
Soms denk ik, hoe komt het dat er niemand op mij afstapt, en alleen soms op een afstand kijkt
ik sta er wel open voor hoor, maar ik wil graag wel degene vooraf gezien hebben. volgens mij zeg ik niet iets heel raarsquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:51 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Damnit...
Maar toch... neigt dit niet naar het niet willen/bang zijn om mensen te ontmoeten? Als je er niet voor open staat gaat het ook een stuk lastiger he.
Moeilijk te zeggen. Het kan zijn dat je gesloten overkomt of bitchy. Of zelfs dat mannen denken dat je al bezet bent.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef cutegirly het volgende:
[..]
haha nee, krijg juist complimenten maargoed toch vind ik het vreemd..
Als ik mijn vriendinnen mag geloven zijn er zeker n paar keer iemand op hen afgestapt terwijl ze niet de knapste zijn. Niet onaardig bedoeld, maar even realistisch bekeken en dan niet alleen uitgaande van slechts een opinie.
Soms denk ik, hoe komt het dat er niemand op mij afstapt, en alleen soms op een afstand kijkt
probably, maar onzeker ben ik niet..quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:55 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Heeft voornamelijk met zelfvertrouwen te maken.
Mensen houden van mensen die weten wie zij zijn
wanneer zou je denken dat iemand bezet isquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:56 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Het kan zijn dat je gesloten overkomt of bitchy. Of zelfs dat mannen denken dat je al bezet bent.
Zoiets denk ik ook. Probeer naast het oogcontact maken ook te lachen (dat vergeet ik zelf nog wel eens als ik echt interesse heb), zo kom je niet over als een ijskoningin.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:56 schreef Premium_Quality het volgende:
Moeilijk te zeggen. Het kan zijn dat je gesloten overkomt of bitchy. Of zelfs dat mannen denken dat je al bezet bent.
Uiterlijk is dus belangrijk voor je?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:55 schreef cutegirly het volgende:
[..]
ik sta er wel open voor hoor, maar ik wil graag wel degene vooraf gezien hebben. volgens mij zeg ik niet iets heel raars
Het is het eerste wat je ziet. Verder spelen er natuurlijk nog andere factoren een rol.quote:
Niet zozeer een probleem ,maar op een gegeven moment-op mijn leeftijd, ga ik er wel steeds meer vraagtekens bij zetten.quote:
hehe als ik hem niet leuk vind -in de zin van meer dan vrienden- dan durf ik veel, anders niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:20 schreef -Engel- het volgende:
Durf je zomaar iets te zeggen tegen een kerel?
al is het maar "hoi" om mee te beginnen
Hehehequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef cutegirly het volgende:
[..]
hehe als ik hem niet leuk vind -in de zin van meer dan vrienden- dan durf ik veel, anders niet.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heheheja dat is wel herkenbaar...
Bang om af te gaan en daardoor juist af te gaan....
..probeer eens oogcontact te maken, te lachen, en dan op hem af te lopen.
Nou ja, niks aan de hand dan toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef cutegirly het volgende:
[..]
Niet zozeer een probleem ,maar op een gegeven moment-op mijn leeftijd, ga ik er wel steeds meer vraagtekens bij zetten.
Als het aan mijn houding ligt bijvoorbeeld-wat ik niet denk sinds ik alles ben behalve arrogant dan kan ik dat proberen te veranderen.
Tieten zijn idd veel interessanter.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:38 schreef cutegirly het volgende:
Het is wel zo dat ik ontzettend slecht ben in oogcontact maken
Hoe kun je als vrouw zijnde dit omzeilen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Misschien stel je je onbewust wat afstandelijk op, of oogt het zo?
wat ik overigens ook uit ervaring heb geleerd, is dat jongens niet snel op een mooie dame afstappen omdat ze nog weleens denken dat het toch te hoog gegrepen is, dat ze ongetwijfeld al bezet is, of omdat ze niet af willen gaan. en andersom ook uiteraard.
nee rijk hoeft ie niet te zijn hoor... maar nog nooit een pakketje gevonden wat alles heeft wat ik wilquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:47 schreef muhahaha het volgende:
Tjah wel alsie een paar miljoen op zijn rekening moet hebben staan.
Vraag me af of ook jij wel eens uitgaat konijn.
er zijn meer probleempjes dan alleen dat natuurlijk... heb wel aanspraak maar alles wat mij aanspreekt zie ik weer niet zo zitten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:58 schreef muhahaha het volgende:
Dat zijn wel de plekken waar je meer aanspraak *kunt* hebben. op een rustig terrasje of kroeg met vrienden zal een vreemdeling niet snel op je afstappen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:05 schreef flap_konijn het volgende:
[..]
er zijn meer probleempjes dan alleen dat natuurlijk... heb wel aanspraak maar alles wat mij aanspreekt zie ik weer niet zo zitten.
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:46 schreef flap_konijn het volgende:
ach 24 jaar nog steeds geen relatie gehad ben schijnbaar te veel eisend of zo...
Door zelf op iemand af te stappen misschien?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:12 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Hoe kun je als vrouw zijnde dit omzeilen?
Ik wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:16 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Door zelf op iemand af te stappen misschien?
dat zeggen anderen meestal over mij.quote:
Dus omdat de man het, in dit specifieke geval, niet snel doet, moet een vrouw het maar doen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:19 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik wilde het net zeggen
gewoon contact leggen met mensen, dan zien anderen in je omgeving ook dat je gewoon open staat voor nieuwe mensen of whatever. hoeft geen babbel van uren te zijn, gewoon een teken dat je ook aanwezig bent.
Misschien een idee om een wat realistischere eisenpakket samen te stellen? (Lees: minder oppervlakkig) En je niet per definitie afsluiten voor autochtone jongens?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:30 schreef flap_konijn het volgende:
als ik voor de vrouwtjes viel liep ik nou langs mijn vrouw achter een kinderwagen en een golden retriever... het valt vies tegen om een jongen te vinden die meer dan een maatje wil voor feestjes sex en de leuke dingen ik wil meer dan dat en het liefst een buitenlandse jongen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:48 schreef muhahaha het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wil je je levenspartner in 1 keer scoren? Je mist dan een hoop hoor...
Hea?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:37 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Dus omdat de man het, in dit specifieke geval, niet snel doet, moet een vrouw het maar doen?Vrouwen mogen net zo goed op mannen afstappen als andersom, zo ver was ik al.
Ik snap het punt, maar wist je dat de meest mooie mannen/vrouwen vaak het meest onzekerst zijn?
Je moet dat gewoon eens een keer een deel volgen, dan merk je hoe goed je zelf eigenlijk bent, ondanks alles wat er fout is gegaan in je leven. Die gasten daarquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:53 schreef Godshand het volgende:
Ook een topic voor jou: Versieren op latere leeftijd #30 Wil je met me naar de meet?
Weet je meteen dat het erger kan
Klopt, ik ben gestopt met in dat topic te posten, ik lees nu alleen in depressieve buien om mijzelf op te vrolijken...quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:56 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Je moet dat gewoon eens een keer een deel volgen, dan merk je hoe goed je zelf eigenlijk bent, ondanks alles wat er fout is gegaan in je leven. Die gasten daarmen
Denk aan 2 smileys, de ene begint te lachen en de andere volgtquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:38 schreef cutegirly het volgende:
Het is wel zo dat ik ontzettend slecht ben in oogcontact maken, vaak kijk ik weg in plaats van iemand die ik nou net leuk vind, aan te blijven kijken.
Tips en ervaringen zijn welkom! Vragen staan ook vrij..
Vooropgesteld, ik ben net zoals TS.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:37 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Dus omdat de man het, in dit specifieke geval, niet snel doet, moet een vrouw het maar doen?Vrouwen mogen net zo goed op mannen afstappen als andersom, zo ver was ik al.
Whehequote:Op zondag 3 april 2011 04:43 schreef Godshand het volgende:
Verlegenheid blijft een deal breaker hoor. Er zat vandaag in een kroeg een schattig meisje mijn kant steeds op te lachen terwijl ik haar vooral van gezicht ken van een andere kroeg. Ze lijkt mij 15 jaar jonger dus dat belemmert ook nog. Desondanks contact zoeken...
15 jaar jonger geschat, maar misschien ook minder. Desondanks durf ik niet. Andere kroeg heen gegaan en daar andere gasten aangesproken maar zij was er niet (ook al weet ik dat zij ook in die kroeg komt..)
Ik voel me helemaal geen GODS hand nu. OK jullie mogen lachen, met slechte Godshand grappen enzo
FYI: Persoonlijk heb ik geen problemen met mensen aanspreken die ik heel erg leuk vind.quote:Op zondag 3 april 2011 08:53 schreef Kimochi het volgende:
Vooropgesteld, ik ben net zoals TS.Het is ook niet makkelijk, maar als je zelf geen initiatief neemt en er geen relaties komen, vind ik ook dat je daar niet raar van moet opkijken.
Het is toch jouw leven?
Ja, en het is klote want ik heb er heel veel leuke jongens mee afgestoot.quote:
Ik ken het ook (andersom). Zelfs situaties waarin ik grote overmacht had, om het maar even zo te zeggen, heb ik weten te veranderen in wat sommigen de friendzone noemen. Soms is dat echt zo kut. Maar goed, al doende leert men.quote:Op zondag 3 april 2011 10:08 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ja, en het is klote want ik heb er heel veel leuke jongens mee afgestoot.Probleem is ook dat ze daarna minder voor je openstaan en je het net zo goed kunt vergeten.
Iedere persoon zou het initiatief moeten nemen als ze geïnteresseerd zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 10:01 schreef Arriviste het volgende:
Hier kun je eindeloos over blijven discusseren. Waarom zou de vrouw het initiatief moeten nemen en niet de man. Vice versa. Ik ben het met je eens hoor dat je er niet van raar op moet kijken als je er zelf nooit iets voor hebt gedaan.
Inderdaad, als er iets vervelend is, dan is het wel dat alle inbreng van een kant moet komen.quote:Op zondag 3 april 2011 10:42 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Iedere persoon zou het initiatief moeten nemen als ze geïnteresseerd zijn.
Hoe pak jij het aan? Zou je wat praktijkvoorbeelden kunnen geven?quote:Op zondag 3 april 2011 10:42 schreef Kimochi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 11:20 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed alleen thuis gaan zitten fokken
thanksquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:53 schreef Godshand het volgende:
Ook een topic voor jou: Versieren op latere leeftijd #30 Wil je met me naar de meet?
Ik zie hier veel potentiele deelnemers voor dat onvolprezen topic. Iedereen is welkom.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:53 schreef Godshand het volgende:
"Desondanks durf ik niet"quote:Op zondag 3 april 2011 04:43 schreef Godshand het volgende:
Verlegenheid blijft een deal breaker hoor. Er zat vandaag in een kroeg een schattig meisje mijn kant steeds op te lachen terwijl ik haar vooral van gezicht ken van een andere kroeg. Ze lijkt mij 15 jaar jonger dus dat belemmert ook nog. Desondanks contact zoeken...
15 jaar jonger geschat, maar misschien ook minder. Desondanks durf ik niet. Andere kroeg heen gegaan en daar andere gasten aangesproken maar zij was er niet (ook al weet ik dat zij ook in die kroeg komt..)
Ik voel me helemaal geen GODS hand nu. OK jullie mogen lachen, met slechte Godshand grappen enzo
Dat zou het wel een heel stuk gemakkelijker makenquote:Op zondag 3 april 2011 10:42 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Nee. Kun je dat uitleggen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:37 schreef Arriviste het volgende:
Ik snap het punt, maar wist je dat de meest mooie mannen/vrouwen vaak het meest onzekerst zijn?
Lol, geschat 15 jaar jonger. Ja maar ze is denk ik ouder.quote:Op zondag 3 april 2011 13:20 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
"Desondanks durf ik niet".
Vijftien jaar is nog te overwegen als er toevallig iets is gegroeit. Maar om het op te zoeken is een wanhoopsdaad. En dan nog geen overwicht. Je bent rijpt voor het topic dat je zo verfoeid.
Self fulfilling prophecy als het gebeurdquote:Op zondag 3 april 2011 04:43 schreef Godshand het volgende:
ook neuken?quote:Op zondag 3 april 2011 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
schat, ik ben 26 en nog geen relatie gehad dus je hebt nog even
Als wat gebeurd?quote:
Heb je daar al een verklaring voor bedacht? Je knipoog doet vermoeden dat je wel best vind.quote:Op zondag 3 april 2011 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
schat, ik ben 26 en nog geen relatie gehad dus je hebt nog even
ohzoquote:
Dit herken ik dan wel, merk dat ik een stuk stabieler ben geworden in de afgelopen 2 jaar dus denk dat het helemaal goed gaat komen. Ben 2 jaar geleden helemaal opnieuw begonnen en de basis is nu al veel sterkerquote:Op zondag 3 april 2011 14:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
ohzo
achja Godshand voelt zich niet altijd even goddelijk.
Vandaag kan ik het weer nuchter bekijken en denk: volgende keer weer beter
Volgens mij had God ook moeite met vrouwen. Misschien omdat hij zelf vrijgezel is en al zo lang ook.quote:Op zondag 3 april 2011 14:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
ohzo
achja Godshand voelt zich niet altijd even goddelijk.
Vandaag kan ik het weer nuchter bekijken en denk: volgende keer weer beter
Nee hoor, hij had een flink partijtje liggen rampetampen met Maria. En die arme Jozef maar de schaapjes tellenquote:Op zondag 3 april 2011 14:20 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Volgens mij had God ook moeite met vrouwen. Misschien omdat hij zelf vrijgezel is en al zo lang ook.
Ik zal een poging wagen.quote:
En juist doordat de meerderheid dit denkt, stapt er in de werkelijkheid niemand op haar af. Dit kan N. erg onzeker maken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
jongens niet snel op een mooie dame N. afstappen omdat ze nog weleens denken dat het toch te hoog gegrepen is, dat ze ongetwijfeld al bezet is, of omdat ze niet af willen gaan.
Ik stap zelf alleen op een mooie vrouw af als ik er niets mee wilquote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ik zal een poging wagen.
Mensen verwachten dingen van 'mooie' mensen waar vaak bijna niemand aan kan voldoen en worden bij wijze van op een voetstuk gezet. Wat ze niet direct beseffen is dat iedereen zo zijn of haar gebreken heeft; dus ook de mooie persoon in kwestie. Als iemand bepaalde verwachtingen van jou heeft en jij hier niet aan kunt voldoen, kan dit jou erg onzeker maken.
Een voorbeeld ter illustratie:
N. is een bloedmooie meid en als buitenstaander verwacht je dat er rijen met mannen voor N. in de rij staan. Dit heeft als gevolg dat:
[..]
En juist doordat de meerderheid dit denkt, stapt er in de werkelijkheid niemand op haar af. Dit kan N. erg onzeker maken.
Een ander voorbeeld (uit mijn directe omgeving en voor het gemak houden we N. aan):
N. date een jongen die haar he-le-maal geweldig en perfect vindt. Hij blijft en blijft maar met complimentjes strooien. Wat de jongen niet weet, is dat N. last heeft van keratosis pilaris (een huidaandoening) op bepaalde niet direct zichtbare gebieden. Als jij jezelf in de positie van N. verplaatst. Hoe onzeker zou jou dit maken?
Als jij iemand leuk vindt, zal jij je imperfecties niet snel boven tafel halen. Het is wel 'the way to go' en uiteindelijk zal de andere partij ook achter je imperfecties komen. Maar het ging mij om het punt dat iemand hier erg onzeker van kan worden, omdat hij of zij niet aan de verwachtingen kan voldoen en bang is voor afhakingen, afknappingen etc.quote:3. Jezelf van je voetstuk halen, door je eventuele gebreken niet onder stoelen of banken te steken.
Ik dacht altijd dat dit heel fout overkomt.quote:4. Jezelf van je voetstuk halen, door je situatie te verduidelijken (verwachtingen de nek omdraaien) door gewoon te vertellen dat niemand het aandurft om je te versieren en je daarvan baalt.
Je schoonheid compenseert het.quote:Op zondag 3 april 2011 15:30 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Als jij iemand leuk vindt, zal jij je imperfecties niet snel boven tafel halen. Het is wel 'the way to go' en uiteindelijk zal de andere partij ook achter je imperfecties komen. Maar het ging mij om het punt dat iemand hier erg onzeker van kan worden, omdat hij of zij niet aan de verwachtingen kan voldoen en bang is voor afhakingen, afknappingen etc.
Niet als het waar is. Anders kies je de paradoxale benadering en stel je dat je jezelf oerlelijk vindt, en daarom nooit een vriendje krijgt. Verbazing alom, maar tegelijk heel bemoedigend voor eventuele geinteresseerde mannen.quote:Ik dacht altijd dat dit heel fout overkomt.Beetje uit de hoogte enz.
Heb jij al een berichtje gestuurd?quote:Op zondag 3 april 2011 15:47 schreef richard_prf het volgende:
Een dame in nood, ik weet zeker dat er heel wat heren zijn hier die haar proberen te redden.
PM inbox zal wel vol zijn inmiddels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |