abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:15:39 #1
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_94884705
Versieren op latere leeftijd!
Voor de mensen die graag willen versieren, maar dit nog niet kunnen of het zijn verleerd. Dit kan zowel versieren in het uitgaansleven betreffen, of contact maken met een vrouw/man bij andere gelegenheden, zo lang maar duidelijk is waarmee de users je hier kunnen helpen.

In deze reeks worden dus vooral de ervaringen van mede-users besproken in hun zoektocht naar een leuke meid OF "Knul" of (seks)ervaring. Laat je niet afschrikken door het aantal vaste users die hier regelmatig post. Iedereen is welkom om advies te vragen, maar ook om advies te geven. Dit met uitzondering van trolls, aangezien dit een serieus topic is.

Slowchat kan nooit helemaal voorkomen worden, maar houdt dit op een absoluut minimum en plaats zoveel mogelijk OT reacties in de context van versieren of het zoeken van een vriendin op latere leeftijd.

Sommigen hier hebben nog nooit een relatie of succesvolle versierpoging gehad. We hopen nog altijd op de eerste succesverhalen en er komt binnenkort een mogelijke get-together omdat versieren in de praktijk beter te observeren valt dan online.

Eerste meet. Datum: n.n.b.

Wie zijn erbij:

Keep_Walking
deelnemer
iwannabehigh
Crutch (als hij zin heeft)

[ Bericht 2% gewijzigd door Crutch op 03-04-2011 15:48:16 ]
Je moeder is een hamster
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:16:33 #2
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94884750
Miet.
Ik weet Niet.
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:17:01 #3
118585 Crutch
pi_94884770
Dikke tiet.
Je moeder is een hamster
pi_94884791
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:13 schreef Crutch het volgende:
Dan oefen je toch met nobody's in de supermarkt?
Dat werkt dus niet. De spanning is te specifiek.

Je kunt het vergelijken met penalty schieten in de finale van de WK. Valt ook niet te trainen. :')
pi_94884871
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:17 schreef Crutch het volgende:
Dikke tiet.
Waar ik mijn kwakje op schiet.
Ron Paul 2012
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:19:03 #6
118585 Crutch
pi_94884872
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:17 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Dat werkt dus niet. De spanning is te specifiek.

Je kunt het vergelijken met penalty schieten in de finale van de WK. Valt ook niet te trainen. :')
Nee, is ook zo.
Tenzij je vlak voordat je haar aanspreekt eerst tien andere vrouwen spontaan hebt aangesproken. :')
Je moeder is een hamster
pi_94884886
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Miet.
Ik weet Niet.
Als jij Niet komt kom ik ook Niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94884898
Blake ik denk dat jezelf een beetje blokkeert, door allerlei romantische beelden te hebben in je hoofd , en dan juist door die verwachtingen niet meer weet hoe je moet reageren als je haar ziet.
Ga de situatie helemaal blanco in zonder voor idee over hoe en wat het kan gaan, want het klinkt een beetje als faalangst.
Gewoon gesprek aangaan en dan zie je wel verder , voor hetzelfde geld is zij namelijk een droombeeld waar het in het echt niet mee klikt.
Gaat het gesprek leuk , dan kun je vandaar uit zelf beslissen wat je zelf wilt.
pi_94884945
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Miet.
Ik weet Niet.
Dead Meat?
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:20:58 #10
118585 Crutch
pi_94884966
Mochten er mensen geïnteresseerd zijn in een meet dan kan dat wel even in de OP gemeld worden ofzo.
Wacht...
Je moeder is een hamster
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:25:38 #11
118585 Crutch
pi_94885203
Zo.
Ben benieuwd of er wat van gaat komen.

i Als je erbij wilt staan moet je wanneer ik er niet ben maar een een mod lastigvallen via de TR-knop warnbig.png
Je moeder is een hamster
pi_94885285
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:19 schreef formerjellybean het volgende:
Blake ik denk dat jezelf een beetje blokkeert, door allerlei romantische beelden te hebben in je hoofd , en dan juist door die verwachtingen niet meer weet hoe je moet reageren als je haar ziet.
Ga de situatie helemaal blanco in zonder voor idee over hoe en wat het kan gaan, want het klinkt een beetje als faalangst.
Gewoon gesprek aangaan en dan zie je wel verder , voor hetzelfde geld is zij namelijk een droombeeld waar het in het echt niet mee klikt.
Gaat het gesprek leuk , dan kun je vandaar uit zelf beslissen wat je zelf wilt.
Ja ik heb zeker faalangst.. niet alleen onbewuste trouwens maar met name ook bewuste. Ik ben echt bang ervoor omdat ik ondertussen echt een keer een relatie wil na tig mislukte avonturen en gefrustreerde jaren. Je hebt gelijk, het kan zijn dat we niet klikken etc, maar daar kan ik me wel bij neerleggen als dat zo is. Wat ik slecht kan verteren is als ik het voor mezelf verpest. En daar vrees ik dan dus voor. Dat ik bv zoals je voorstelt blanco een gesprek in ga en me zelf voor schut zet, of dichtklap of noem maar wat. En dat dan de reden is dat het misgaat. Niet dat we niet klikken. Dat is het lot, daar kan ik mee leven. M'n eigen falen vrees ik dus idd.

Geen idee hoe dat te relativeren. Hoewel, ik ga het gewoon proberen hoor morgen. Wish me luck!! O+ Maar onderwijl zal ik wel erg zenuwachtig zijn (bang) de hele dag door.
pi_94885458
Je gaat proberen haar mee te vragen voor een picnic? Dat gaat nooit goedkomen man. Om zoiets met succes af te ronden heb je zoveel 'game' nodig dat het van je afspat, daar ga je als faalangstige onervaren man gewoon keihard mee op je muil. Moet je niet proberen.

Als ze nee zegt, wat toch heel zeker is, dan sta je daar met je mond vol tanden en dan ga je haar uit schaamte nooit meer durven aanspreken.
Ron Paul 2012
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:33:43 #14
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94885599
BlakeGriffin in hoeverre kom je met haar in contact op een toevallige manier? Of is iedere contact altijd evident gezocht. Anders kun je op die momenten wachten en dan is het makkelijker om een praatje te maken. Dan moet je tussentijds niet teveel stiekum op haar letten, want dat valt altijd op. Oogcontact zonder een vervolg wordt op den duur vervelend.

[ Bericht 30% gewijzigd door deelnemer op 01-04-2011 00:40:30 ]
The view from nowhere.
pi_94886042
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:31 schreef Supersoep het volgende:
Je gaat proberen haar mee te vragen voor een picnic? Dat gaat nooit goedkomen man. Om zoiets met succes af te ronden heb je zoveel 'game' nodig dat het van je afspat, daar ga je als faalangstige onervaren man gewoon keihard mee op je muil. Moet je niet proberen.

Als ze nee zegt, wat toch heel zeker is, dan sta je daar met je mond vol tanden en dan ga je haar uit schaamte nooit meer durven aanspreken.
Ik ben helemaal niet onervaren in dit soort situaties. Faalangstig ja, maar onervaren zeker niet. Ik durf zelfs wel te stellen dat ik game heb. Een player, dat ook weer niet maar ik kan het wel. Maar niet op commando helaas. Ik ben wel eens uit vorm, en dat kan door de druk komen van hoe leuk ik het meisje in kwestie vind..

Als ik niet zou denken dat ze mogelijk ja zegt zou ik het niet overwegen te vragen. Heel zeker dat ze nee zegt is ongelofelijke onzin. :') Je kent haar niet en hebt slechts een vaag beeld van ons contact. En dan nog, het valt simpelweg niet te voorspellen. Hangt er compleet van af hoe je het brengt en vooral ook, wat ze nu dan al van me vindt. En dat is ongewis.

Mocht ze nee zeggen en ik haar nooit meer onder ogen zou durven te komen... big fucking deal.
Win some, lose some. Zo lang het maar op basis is van dat ze me niet leuk vindt, en niet op basis van het voorstel. Daar gaat het om. (Haar niet onder ogen willen komen na een blauwtje lopen is toch wel waarschijnlijk los van hoe je het blauwtje oploopt).

De vraag is dus, imo, hoe kansrijk is die picknickvraag t.o.v. de nonchalante player uithangen die zijn verliefdheid maskeert? Aangezien die tweede situatie best lastig is voor mij. Dat maakt dus dat de eerste optie aantrekkelijker wordt.

[ Bericht 7% gewijzigd door BlakeGriffin op 01-04-2011 00:56:10 ]
pi_94886168
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef deelnemer het volgende:
BlakeGriffin in hoeverre kom je met haar in contact op een toevallige manier? Of is iedere contact altijd evident gezocht. Anders kun je op die momenten wachten en dan is het makkelijker om een praatje te maken. Dan moet je tussentijds niet teveel stiekum op haar letten, want dat valt altijd op. Oogcontact zonder een vervolg wordt op den duur vervelend.
Ja precies dat is nu een beetje het geval. Het laatste. Maandag heb ik haar dus opgezocht zeg maar. Als ze er morgen is ga ik het weer doen. Toevallig gebeurt wel, maar ik heb nog niet handig ingesprongen op een situatie. Anderen waren gecompliceerd, als in werk ging voor, of ze was omringd en kletste met anderen.

Ik hoop op een zonnige dag en dat ik toevallig op een zelfde moment pauze heb als haar. Buiten in de zon.
Maar daar hoop ik al weken op. _O-
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:54:48 #17
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94886594
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:44 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ja precies dat is nu een beetje het geval. Het laatste. Maandag heb ik haar dus opgezocht zeg maar. Als ze er morgen is ga ik het weer doen. Toevallig gebeurt wel, maar ik heb nog niet handig ingesprongen op een situatie. Anderen waren gecompliceerd, als in werk ging voor, of ze was omringd en kletste met anderen.
Zo verlegen is ze dus niet. Als ze met anderen klets dan moet jij ook met haar kunnen kletsen (op een toevallig moment). Het is veiliger het op te bouwen. Heb je ooit het idee dat zij ook contact zoekt? Dat merk je. Als je contact zoekt kun je elkaar vaker tegen komen en als je contact vermijdt kun je dat vaker voorkomen. Als zij dat niet doet, dan loop je vooruit en kun je beter rustig aan doen.
The view from nowhere.
pi_94886867
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zo verlegen is ze dus niet. Als ze met anderen klets dan moet jij ook met haar kunnen kletsen (op een toevallig moment). Het is veiliger het op te bouwen. Heb je ooit het idee dat zij ook contact zoekt? Dat merk je. Als je contact zoekt kun je elkaar vaker tegen komen en als je contacht vermijdt kun je dat vaker voorkomen. Als zij dat niet doet, dan loop je vooruit en kun je beter rustig aan doen.
Nee, maar het waren wel haar directe collega's. Beetje een kliekje wel. Ik heb haar nog nooit zien praten met iemand buiten dat groepje. Ze zit ook nooit op iemand anders z'n kamer. En haar lichaamstaal straalt ook verlegenheid uit een beetje.

Maar ik kan best met haar in gesprek komen denk ik. Dat gaat wel lukken.
Ik moet alleen een aantal dingen vermijden. Het mag niet te geforceerd, het mag niet te lang duren, ik moet flirten terwijl ik het doe (niet vergeten te glimlachen, grapjes te maken etc met m'n nerveuze kop :') ) en niet dichtslaan enzovoorts.

Het liefst heb ik ook toevallig maar een pauze samen buiten komt er maar niet van en andere situaties heb ik met m'n dwaze hoofd niet uitgebuit.
  vrijdag 1 april 2011 @ 01:05:37 #19
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94886940
Ik ken de situatie uit eigen ervaring en wens je veel sterkte.
The view from nowhere.
pi_94886957
Bedankt voor de aandacht. ;)

Ik ga slapen. Duim voor me morgen. ^O^
  vrijdag 1 april 2011 @ 03:14:58 #21
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_94889186
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:31 schreef Supersoep het volgende:

Prachtig!!
pi_94890769
Een picknick vind ik ook echt helemaal niks vraag gewoon voor een drankje?
Tis nog vaak rotweer en heb je een picknick mand ofzo? Zou dr zelf nooit voor kiezen.
Maar laat iig weten hoe dat af loopt ben erg benieuwd!!
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:04:36 #23
118585 Crutch
pi_94891288
Hij gaat het niet aandurven vandaag, let maar op.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:19:18 #24
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94891601
Ik wil me aanmelden voor de meet. Het liefs in het weekend en dan het liefs op een zondag. Ik stel voor dat we in Utrecht ontmoeten, lekker centraal en dan ergens rustig gaan. Of een park of een rustige kroeg.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94897053
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef Crutch het volgende:
Mochten er mensen geïnteresseerd zijn in een meet dan kan dat wel even in de OP gemeld worden ofzo.
Wacht...
Eerst maar eens 'n datum en locatie lezen, dan weet ik het wel te melden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')