Dat werkt dus niet. De spanning is te specifiek.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:13 schreef Crutch het volgende:
Dan oefen je toch met nobody's in de supermarkt?
Nee, is ook zo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:17 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet. De spanning is te specifiek.
Je kunt het vergelijken met penalty schieten in de finale van de WK. Valt ook niet te trainen.
Als jij Niet komt kom ik ook Niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb zeker faalangst.. niet alleen onbewuste trouwens maar met name ook bewuste. Ik ben echt bang ervoor omdat ik ondertussen echt een keer een relatie wil na tig mislukte avonturen en gefrustreerde jaren. Je hebt gelijk, het kan zijn dat we niet klikken etc, maar daar kan ik me wel bij neerleggen als dat zo is. Wat ik slecht kan verteren is als ik het voor mezelf verpest. En daar vrees ik dan dus voor. Dat ik bv zoals je voorstelt blanco een gesprek in ga en me zelf voor schut zet, of dichtklap of noem maar wat. En dat dan de reden is dat het misgaat. Niet dat we niet klikken. Dat is het lot, daar kan ik mee leven. M'n eigen falen vrees ik dus idd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:19 schreef formerjellybean het volgende:
Blake ik denk dat jezelf een beetje blokkeert, door allerlei romantische beelden te hebben in je hoofd , en dan juist door die verwachtingen niet meer weet hoe je moet reageren als je haar ziet.
Ga de situatie helemaal blanco in zonder voor idee over hoe en wat het kan gaan, want het klinkt een beetje als faalangst.
Gewoon gesprek aangaan en dan zie je wel verder , voor hetzelfde geld is zij namelijk een droombeeld waar het in het echt niet mee klikt.
Gaat het gesprek leuk , dan kun je vandaar uit zelf beslissen wat je zelf wilt.
Ik ben helemaal niet onervaren in dit soort situaties. Faalangstig ja, maar onervaren zeker niet. Ik durf zelfs wel te stellen dat ik game heb. Een player, dat ook weer niet maar ik kan het wel. Maar niet op commando helaas. Ik ben wel eens uit vorm, en dat kan door de druk komen van hoe leuk ik het meisje in kwestie vind..quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:31 schreef Supersoep het volgende:
Je gaat proberen haar mee te vragen voor een picnic? Dat gaat nooit goedkomen man. Om zoiets met succes af te ronden heb je zoveel 'game' nodig dat het van je afspat, daar ga je als faalangstige onervaren man gewoon keihard mee op je muil. Moet je niet proberen.
Als ze nee zegt, wat toch heel zeker is, dan sta je daar met je mond vol tanden en dan ga je haar uit schaamte nooit meer durven aanspreken.
Ja precies dat is nu een beetje het geval. Het laatste. Maandag heb ik haar dus opgezocht zeg maar. Als ze er morgen is ga ik het weer doen. Toevallig gebeurt wel, maar ik heb nog niet handig ingesprongen op een situatie. Anderen waren gecompliceerd, als in werk ging voor, of ze was omringd en kletste met anderen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef deelnemer het volgende:
BlakeGriffin in hoeverre kom je met haar in contact op een toevallige manier? Of is iedere contact altijd evident gezocht. Anders kun je op die momenten wachten en dan is het makkelijker om een praatje te maken. Dan moet je tussentijds niet teveel stiekum op haar letten, want dat valt altijd op. Oogcontact zonder een vervolg wordt op den duur vervelend.
Zo verlegen is ze dus niet. Als ze met anderen klets dan moet jij ook met haar kunnen kletsen (op een toevallig moment). Het is veiliger het op te bouwen. Heb je ooit het idee dat zij ook contact zoekt? Dat merk je. Als je contact zoekt kun je elkaar vaker tegen komen en als je contact vermijdt kun je dat vaker voorkomen. Als zij dat niet doet, dan loop je vooruit en kun je beter rustig aan doen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:44 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja precies dat is nu een beetje het geval. Het laatste. Maandag heb ik haar dus opgezocht zeg maar. Als ze er morgen is ga ik het weer doen. Toevallig gebeurt wel, maar ik heb nog niet handig ingesprongen op een situatie. Anderen waren gecompliceerd, als in werk ging voor, of ze was omringd en kletste met anderen.
Nee, maar het waren wel haar directe collega's. Beetje een kliekje wel. Ik heb haar nog nooit zien praten met iemand buiten dat groepje. Ze zit ook nooit op iemand anders z'n kamer. En haar lichaamstaal straalt ook verlegenheid uit een beetje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zo verlegen is ze dus niet. Als ze met anderen klets dan moet jij ook met haar kunnen kletsen (op een toevallig moment). Het is veiliger het op te bouwen. Heb je ooit het idee dat zij ook contact zoekt? Dat merk je. Als je contact zoekt kun je elkaar vaker tegen komen en als je contacht vermijdt kun je dat vaker voorkomen. Als zij dat niet doet, dan loop je vooruit en kun je beter rustig aan doen.
Prachtig!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:31 schreef Supersoep het volgende:
Je gaat proberen haar mee te vragen voor een picnic? Dat gaat nooit goedkomen man. Om zoiets met succes af te ronden heb je zoveel 'game' nodig dat het van je afspat, daar ga je als faalangstige onervaren man gewoon keihard mee op je muil. Moet je niet proberen.
Als ze nee zegt, wat toch heel zeker is, dan sta je daar met je mond vol tanden en dan ga je haar uit schaamte nooit meer durven aanspreken.
Eerst maar eens 'n datum en locatie lezen, dan weet ik het wel te melden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef Crutch het volgende:
Mochten er mensen geïnteresseerd zijn in een meet dan kan dat wel even in de OP gemeld worden ofzo.
Wacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |