Ja, enig talent hoef je niet te hebbenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:39 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Alles is te leren ongeacht de leeftijd, mits motivatie.
Alsof ie bij Real Madrid gaat keepenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja, enig talent hoef je niet te hebben
Onzin, genoeg balgevoelloze nerds op de wereld die nooit capabel genoeg kunnen worden om fatsoenlijk een balletje te trappenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Alsof ie bij Real Madrid gaat keepen
Talent en aanleg zijn tevens verbonden met motivatie.
Boeiend.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Onzin, genoeg balgevoelloze nerds op de wereld die nooit capabel genoeg kunnen worden om fatsoenlijk een balletje te trappen
Hij heeft er gister toch wel een aantal goed uitgehouden hoor tegen Twentequote:Op zondag 3 april 2011 11:15 schreef Chase_Utley het volgende:
Isaksson kan nog steeds niet keepen en die is ouder.
En we zagen hem gisteren toch weer goed spelen tegen Benficaquote:Op zondag 3 april 2011 11:58 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Hij heeft er gister toch wel een aantal goed uitgehouden hoor tegen Twente
So true...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:12 schreef joppie_saus het volgende:
Tja, wij hebben ook zo'n malloot op de club die het nog wel even denkt te leren.
Een bal tegenhouden kan iedereen, maar vangen en verwerken vereist een hoop techniek en is een kunst om te leren. Ik heb het geluk dat ik al een tijdje keep en sinds begin seizoen mee kon trainen met de keeper van het eerste en heb zodoende de keeper van het tweede naar huis gekeept, ofwel ik heb zijn plaats overgenomen. Maar als je nog nooit gekeept hebt dan gaat het je nog vies tegenvallen.
Van Hooijdonk is ook jaren nadat hij gestopt is amateur geweestquote:Op zondag 17 april 2011 12:08 schreef Evertjan het volgende:
het zijn de amateurs maar. Die kunnen er allemaal niks van
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
So true...
Ballen tegenhouden is nu geen probleem meer voor mij. 1 tegen 1 situaties ben ik het afgelopen jaar enorm in gegroeid. Maar hoge ballen en corners blijven lastig in te schatten omdat ik nog steeds de instinct heb om de bal weg te koppen ipv in mijn handen te pakken
Onzin. Ik ben geen keeper die zekerheid uitstraalt en het coachen laat ik voor een groot deel aan de aanvoerder over. Toch beschouw ik mezelf als een bovengemiddelde keeper.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:16 schreef PeeJie_ het volgende:
Plus als keeper moet je zekerheid uitstralen en het overzicht hebben om de verdediging te kunnen coachen. Dit alles is bijna net zo belangrijk als het echte keepen![]()
Toch is het belangrijk, als keeper heb jij meer overzicht. Als ik "wissel" met onze eerste keeper, krijgt de tegenstander een stuk minder kansen / schoten op doel, door coaching van achter uit. Een veldspeler kan nooit alles in een keer zien, voor mij is het iig wel een belangrijk puntquote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben geen keeper die zekerheid uitstraalt en het coachen laat ik voor een groot deel aan de aanvoerder over. Toch beschouw ik mezelf als een bovengemiddelde keeper.
Hoe meer schoten op doel, hoe meer ik de show kan stelenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:18 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Toch is het belangrijk, als keeper heb jij meer overzicht. Als ik "wissel" met onze eerste keeper, krijgt de tegenstander een stuk minder kansen / schoten op doel, door coaching van achter uit. Een veldspeler kan nooit alles in een keer zien, voor mij is het iig wel een belangrijk punt
Kan ik je geen ongelijk in gevenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Hoe meer schoten op doel, hoe meer ik de show kan stelen
Totdat je hem er wel door laat en je op de verdediging loopt te scheldenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Heb ik af en toe ook. Als ik me goed voel op doel, heb ik zo van:quote:Op woensdag 20 april 2011 10:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Standaard verhaaltje inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Totdat je hem er wel door laat en je op de verdediging loopt te schelden
Mits het geen verdedigende blunder is of een écht onhoudbaar schot, reken ik het altijd mezelf aan. Ik ben behoorlijk kritisch op mezelf en scheld vrijwel nooit op me verdedigingquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Totdat je hem er wel door laat en je op de verdediging loopt te schelden
En het dan jammer vinden als hij op een mooie positie (voor een makkelijke spectaculair uitziende redding) naast/over schiet? Ik ken het, ik ken hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik af en toe ook. Als ik me goed voel op doel, heb ik zo van:
SCHIET DAN!! ALS JE DURFT!!! Ik hou 'um toch wel tegen prutser!
Hear, hear!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Mits het geen verdedigende blunder is of een écht onhoudbaar schot, reken ik het altijd mezelf aan. Ik ben behoorlijk kritisch op mezelf en scheld vrijwel nooit op me verdediging
[..]
En het dan jammer vinden als hij op een mooie positie (voor een makkelijke spectaculair uitziende redding) naast/over schiet? Ik ken het, ik ken het
Edit: vooral als ze vanuit hoeken gaan schieten heb ik zoiets van "Ga je dat echt proberen? KOM MAARRRRR"
Ben zelf niet zo groot (1.82) maar kom gelukkig nog wel redelijk hoog/verquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hear, hear!Omdat ik vrij lang ben (1.91) hoop ik altijd dat ze hoog schieten
En spectaculair uitziende reddingen probeer ik ook altijd.
Keepers zijn toch altijd een beetje gek
Bij wedstrijden waar wij het overwicht hebben, sta ik soms ook naast de laatste man op de middenstip te wachtenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:03 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo groot (1.82) maar kom gelukkig nog wel redelijk hoog/ver
Je moet wat hè, als je de rest van de 90 minuten uit je neus staat te vreten op de 16
Ik ben maar 1.72quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:03 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo groot (1.82) maar kom gelukkig nog wel redelijk hoog/ver
Je moet wat hè, als je de rest van de 90 minuten uit je neus staat te vreten op de 16
Lengte is niet inherent aan talentquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:37 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.72En beter als onze keeper met zijn 1.90
Lengte is echter wel belangrijk als keeper. Met 1,72 kom je niet overal bij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lengte is niet inherent aan talent
Zeg dat maar tegen Vermeerquote:Op maandag 25 april 2011 20:52 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Lengte is echter wel belangrijk als keeper. Met 1,72 kom je niet overal bij.
Tot op zekere hoogte. Met mijn 1.72 icm reactievermogen en sprongkracht heb ik al wat ballen uit de kruising gehaald. En verder hoef je niet te reiken volgens mij. Ik dacht dat dus ook altijd (terwijl ik zelf dus keeper ben / was) en als je achteraf hoorde dat de bal die je pakte gewoon uit de kruising was, heb je niks te klagen volgens mij. Tuurlijk zou het mooi zijn als je 20cm groter bent, maar daar doe je niks aanquote:Op maandag 25 april 2011 20:52 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Lengte is echter wel belangrijk als keeper. Met 1,72 kom je niet overal bij.
Die gasten uit Zwolle willen bierteam starten, zou ik een goede keeper zijn ?quote:Op maandag 25 april 2011 23:10 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Met mijn 1.72 icm reactievermogen en sprongkracht heb ik al wat ballen uit de kruising gehaald. En verder hoef je niet te reiken volgens mij. Ik dacht dat dus ook altijd (terwijl ik zelf dus keeper ben / was) en als je achteraf hoorde dat de bal die je pakte gewoon uit de kruising was, heb je niks te klagen volgens mij. Tuurlijk zou het mooi zijn als je 20cm groter bent, maar daar doe je niks aan
Kenneth Vermeer is ong. 1.80 btw![]()
Ligt eraan hoeveel bier je van te voren drinktquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die gasten uit Zwolle willen bierteam starten, zou ik een goede keeper zijn ?
En doe je ook mee ?
Op z'n 19e, ja. Drie jaar later ging hij al naar Feyenoord.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:31 schreef CylonNL het volgende:
Ik meen dat Rob van Dijk pas op z'n 20ste oid is gaan keepen.
Met een juiste mind setting kom je een heel eind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |