Ja, enig talent hoef je niet te hebbenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:39 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Alles is te leren ongeacht de leeftijd, mits motivatie.
Alsof ie bij Real Madrid gaat keepenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja, enig talent hoef je niet te hebben
Onzin, genoeg balgevoelloze nerds op de wereld die nooit capabel genoeg kunnen worden om fatsoenlijk een balletje te trappenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Alsof ie bij Real Madrid gaat keepen
Talent en aanleg zijn tevens verbonden met motivatie.
Boeiend.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Onzin, genoeg balgevoelloze nerds op de wereld die nooit capabel genoeg kunnen worden om fatsoenlijk een balletje te trappen
Hij heeft er gister toch wel een aantal goed uitgehouden hoor tegen Twentequote:Op zondag 3 april 2011 11:15 schreef Chase_Utley het volgende:
Isaksson kan nog steeds niet keepen en die is ouder.
En we zagen hem gisteren toch weer goed spelen tegen Benficaquote:Op zondag 3 april 2011 11:58 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Hij heeft er gister toch wel een aantal goed uitgehouden hoor tegen Twente
So true...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:12 schreef joppie_saus het volgende:
Tja, wij hebben ook zo'n malloot op de club die het nog wel even denkt te leren.
Een bal tegenhouden kan iedereen, maar vangen en verwerken vereist een hoop techniek en is een kunst om te leren. Ik heb het geluk dat ik al een tijdje keep en sinds begin seizoen mee kon trainen met de keeper van het eerste en heb zodoende de keeper van het tweede naar huis gekeept, ofwel ik heb zijn plaats overgenomen. Maar als je nog nooit gekeept hebt dan gaat het je nog vies tegenvallen.
Van Hooijdonk is ook jaren nadat hij gestopt is amateur geweestquote:Op zondag 17 april 2011 12:08 schreef Evertjan het volgende:
het zijn de amateurs maar. Die kunnen er allemaal niks van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |