Hij heet Paisquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:52 schreef Ynske het volgende:
vind Christan t goed dat je zijn Pias in de TT gooit
Is dat niet knap van mij?quote:
Gaamse vlaai!quote:
Hey t zijn dezelfde lettersquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij heet Pais
Lieve TT hט? Hebben we echt nodig hier
Ja, je had het toch goed onthoudenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:58 schreef Ynske het volgende:
Hey t zijn dezelfde letters
iets met klok en klepel
vriendinnetje?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Is vorlopig even minder aanwezig ze blijft tot morgen![]()
Jij woont niet in mijn straat he? Hier zijn ze ook al de hele dag bezig. Maja, het is er ook heerlijk weer voor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Zon![]()
En iemand die met een hogedruk reiniger oid al een uur bezig is
Is dat weer een nieuwe fetisj?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:11 schreef Ynske het volgende:
hogedruk, niet, maar wel een lieve buurm die mijn auto ook een beurt gegeven heeft
En jij woont ook niet in mijn buurt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:11 schreef Ynske het volgende:
hogedruk, niet, maar wel een lieve buurm die mijn auto ook een beurt gegeven heeft
nee, een wasbeurt van de autoquote:
een plantquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:12 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat dit is ?
Is aan komen vliegen...
Vreemde vogel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:12 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat dit is / gaat worden?
Is aan komen vliegen...
Joh!quote:
quote:
Zo, je laat er geen gras over groeienquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Is vorlopig even minder aanwezig ze blijft tot morgen![]()
Hoi lui wijf!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:08 schreef sararaats het volgende:
Sjees-chat ja![]()
Ik heb nu een echt luiwijvenmoment
Wat een mooie!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:17 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kwam ook al aanvliegen.
Het is een drukte van behang boven
En helemaal wit, dan kun je 'em naar eigen voorkeur beschilderenquote:
Zoiets mag hier ook wel aanvliegenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:17 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kwam ook al aanvliegen.
Het is een drukte van behang boven
Oi Kitty!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:19 schreef APK het volgende:
[..]
En helemaal wit, dan kun je 'em naar eigen voorkeur beschilderen
Ziet er nu weer iets beter uit.quote:
Niemand voerde hem?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er nu weer iets beter uit.
De bazin moest vorig jaar een tijd naar het ziekenhuis en toen ze weer thuis kwam leek de kat wel een Auschwitz-slachtoffer
Arme poezel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er nu weer iets beter uit.
De bazin moest vorig jaar een tijd naar het ziekenhuis en toen ze weer thuis kwam leek de kat wel een Auschwitz-slachtoffer
Dit is op het dak, de duiven zitten op het balkon en daar kunnen ze niet komenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:25 schreef Greys het volgende:
Komt die kat wel vaker?
Want dat zullen je duifjes niet echt prettig vinden denk ik
Ik dacht dat iemand van de thuiszorg dagelijks langs zou komen, maar volgens mij was het maar twee keer per week ofzoquote:
Wat zieligquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:29 schreef APK het volgende:
Ik dacht dat iemand van de thuiszorg dagelijks langs zou komen, maar volgens mij was het maar twee keer per week ofzo
De hele keuken was ook ondergescheten.
Ahhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand van de thuiszorg dagelijks langs zou komen, maar volgens mij was het maar twee keer per week ofzo
De hele keuken was ook ondergescheten.
Blijkbaar niet, als ze weer eens omvalt zal ik wel aanbieden om er voor te zorgen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhhhh
En Truus van de Thuiszorg vond het niet nodig daar iets aan te doen?
Bied het aan vףףr ze omvaltquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:31 schreef APK het volgende:
Blijkbaar niet, als ze weer eens omvalt zal ik wel aanbieden om er voor te zorgen...
Da's lief.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:31 schreef APK het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, als ze weer eens omvalt zal ik wel aanbieden om er voor te zorgen...
Ja da's een goed idee. Arm beest. Arme vrouw ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:31 schreef APK het volgende:
[..]
k heb vanmiddag in t zonnetje op t balkon geslapenquote:
Er kwam wel af en toe iets langs, buuf lag een maand of drie in het ziekenhuis / revalidatiequote:Op zaterdag 2 april 2011 16:32 schreef Cat22 het volgende:
Als die dame alleen woonde en in het ziekenhuis lag komt er echt geen thuiszorg langs hoor.
Of gewoon stiekem mee naar binnen nemen en met een stalen gezicht hallo zeggen op de trapquote:
Wie, de buurvrouwquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:35 schreef APK het volgende:
Of gewoon stiekem mee naar binnen nemen en met een stalen gezicht hallo zeggen op de trap
Maar ik kan me echt niet voorstellen dat dat thuiszorg was. Dat is gekoppeld aan de cliכnt. Als die niet thuis is dan komt er niemand. En da's vaak best kut als er nog wel een partner is die het huishouden ook niet echt alleen afkan. Misschien had ze particuliere hulp of zo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:34 schreef APK het volgende:
[..]
Er kwam wel af en toe iets langs, buuf lag een maand of drie in het ziekenhuis / revalidatie
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat sneu voor de kat en die mevrouw.![]()
Mijn ik-heb-niks-met-honden-Lief heeft dus vanmiddag dik een half uur met een slapende pup op schoot gezeten. Met zo'n blik.
Moet er niet aan denken, dat is me toch een zeikwijfquote:
Kan idd ook iemand van Stichting Vriendendienst oid zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
Maar ik kan me echt niet voorstellen dat dat thuiszorg was. Dat is gekoppeld aan de cliכnt. Als die niet thuis is dan komt er niemand. En da's vaak best kut als er nog wel een partner is die het huishouden ook niet echt alleen afkan. Misschien had ze particuliere hulp of zo.
Ja. Dat is raar tochquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef Greys het volgende:
En dan hoi tegen de kat zeggen op de trap.
Ik hou mij rustig, sinds gisteren twee notes rijkerquote:
Ik heb al zolang geen notes meer gehadquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hou mij rustig, sinds gisteren twee notes rijker
Ik stond al bijna twee jaar droogquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb al zolang geen notes meer gehadgeloof ik dan.
Een sticker in je schrift!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm idd, al bijna een half jaar niet meer
Krijg ik nu een medaille ofzo?
Volgens mij heeft Ll de meeste notes hiero, of niet?quote:
Nee, Elies wint het!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:55 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ll de meeste notes hiero, of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:57 schreef Greys het volgende:
Nee, Elies wint het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Q zal ook wel een flinke verzameling hebben...Who the fuck can sleep with all this shit going on?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kuch*JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:05 schreef senesta het volgende:
*kuchZullen wel allemaal kussiekroel-notes zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kuch*
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
En ik was altijd zo trots dat ik nul notes heb.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
Al die kroew die elkaar kusjekroel notes geeft; omdat het kan.
Je moet ze verdienen
Moet je effe met Greys via de notes gaan slow chattenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:12 schreef Cat22 het volgende:
En ik was altijd zo trots dat ik nul notes heb.
Alsof PM, DM en sms niet voldoende is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je effe met Greys via de notes gaan slow chatten
Niet echt. Kots misselijk en door de fucking pijn een kuthumeur. En moe vd tramadolquote:
Ik had er ook nul toen ik in de crew kwamquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik was altijd zo trots dat ik nul notes heb.
Balen Q. Kun je een beetje buiten in het zonnetje liggen? Je rust pakken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet echt. Kots misselijk en door de fucking pijn een kuthumeur. En moe vd tramadol
Dus er is nog hoop notes?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had er ook nul toen ik in de crew kwam
Ik hoop dat het snel beter gaat worden Qwea, wat een ellendequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet echt. Kots misselijk en door de fucking pijn een kuthumeur. En moe vd tramadol
Ik vijf of zes, geloof ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had er ook nul toen ik in de crew kwam
Zeg dat je d'r last van hebt en dat ze het kunnen afkopen met een steak!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:19 schreef Ynske het volgende:
ze zitten boven me te BBQ-en, en t ruikt zo lekker!!!
Hmm, goede ideeenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg dat je d'r last van hebt en dat ze het kunnen afkopen met een steak!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg dat je d'r last van hebt en dat ze het kunnen afkopen met een steak!
Ik eentje geloof ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Zelfs ik heb notes.![]()
Twee, van 4 en 5 jaar geleden.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, lag er wel maar waait. Mijn poot kan ik ook gewoon niet kwijt. Elke houding doet pijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen Q. Kun je een beetje buiten in het zonnetje liggen? Je rust pakken?
heb je al een dekbed geprobeerd? om daarmee wat steun en zachtheid te geven?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, lag er wel maar waait. Mijn poot kan ik ook gewoon niet kwijt. Elke houding doet pijn
Nope, wel kussens en fleece dekens. In elke houding is het gewoon pijn. En MM moet zo ff een medicatie schema opstellen die goed in elkaar zit. Die van mij is ruk en na 20 min puzzelen kom ik er nog niet uit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je al een dekbed geprobeerd? om daarmee wat steun en zachtheid te geven?
Ik baal een beetje van mezelfquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, wel kussens en fleece dekens. In elke houding is het gewoon pijn. En MM moet zo ff een medicatie schema opstellen die goed in elkaar zit. Die van mij is ruk en na 20 min puzzelen kom ik er nog niet uit.
Oogjes zakken langzaam dicht... brb
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik baal een beetje van mezelfHet is mooi weer enzo en ik moet overal om janken en ik heb echt nergens zin in
![]()
Ik wil alleen maar op de bank liggen en janken(als ik iets kuts heb dan ga ik ook meteen alle andere dingen in mn leven bedenken die ik eigenlijk anders had willen hebben dus dat maakt het dan nog veel erger
![]()
)
Janken mag hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik baal een beetje van mezelfHet is mooi weer enzo en ik moet overal om janken en ik heb echt nergens zin in
![]()
Ik wil alleen maar op de bank liggen en janken(als ik iets kuts heb dan ga ik ook meteen alle andere dingen in mn leven bedenken die ik eigenlijk anders had willen hebben dus dat maakt het dan nog veel erger
![]()
)
Het is ook moeilijk voor je nu, dat met Nelis is net gebeurt en je hebt je zo sterk gehouden het is logisch dat je een terugslag krijgt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
)
Nee, geen plannen... Vroeg naar bed misschienquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Janken mag hoor.![]()
Heb je nog wat gepland vandaag? Een bietje afleiding?
Hoe zit het dan met de SMS alert cirkel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, geen plannen... Vroeg naar bed misschienEn straks ff langs mn ouders
Die waren fietsen (en dat duurde me dus te lang) dus als ze er zijn ga ik even langs
Oh, niet dat ik weet wanneer ze thuis zijn want ze zouden smsen maar ik kom er nu achter dat ik mn tas daar heb laten staan toen ik een schep ging lenen, en daar zit mn telefoon in dus das een beetje een faal
Oh, das ook sneu jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:46 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom ik al een half uur Robs grote tuinverbouwing heb opstaan?
Ja ik wil ook notes, anders hoor ik er niet bij geloof ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:48 schreef Oognip het volgende:
Hoe krijg je notes en waarom eb ik die niet? Ben ik te braaf?![]()
Tombo je hoeft niet van jezelf te balen, het is dan wel mooi weer maar je hebt wel net je geliefde huisdier begraven, dan maakt het echt geen bal uit of het nu sneeuwt of de zon schijnt. Geef het de tijd en huilen is goed, dat lucht alleen maar op.
Veel sterkte
Abbo nemen, dan kun je ze inzien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Da's ook sneu!quote:
Maar ik ben altijd verliefd op Robert Downey jrquote:
http://www.fok.nl/shop/notesquote:
Ja ik ook en ik geloof dat ik ze ook niet perse hoef te hebbenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef Hitomi het volgende:
Zo te zien ben ik tot nu toe lief geweest dan.
[ afbeelding ]
"Halp! It's squashing me!"
De fuck!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef Greys het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes
Als je daarop klikt zie je het aantal notes dat je hebt
Niet welke het zijn, maar wel het aantal.
Zo vaak krijg jij ze niet; de moeite van het vermelden eigenlijk niet waardquote:
Maar ik heb vandaag helemaal niet gemeen gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef ElisaB het volgende:
Zo vaak krijg jij ze niet; de moeite van het vermelden eigenlijk niet waard
Vandaag duurt 24 uur he?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik heb vandaag helemaal niet gemeen gedaan
Ik zie ook welkequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes
Als je daarop klikt zie je het aantal notes dat je hebt
Niet welke het zijn, maar wel het aantal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie ook welke![]()
Kijk maar:Ja maar jij hebt een abboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ow, nou dat weet ik het ook niet hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:10 schreef APK het volgende:
Maar ik heb vandaag helemaal niet gemeen gedaan
Ik bedoelde overdagquote:
Gaat wel okay, maar voor de zekerheid toch maar de laatste sigaretten weggegooidquote:Hoe gaat het met stoppen met roken? Hou je het nog vol?
Jij moet je blik verbreden.quote:
Goed bezig! Dat gezonde komt nog wel!quote:[..]
Gaat wel okay, maar voor de zekerheid toch maar de laatste sigaretten weggegooid
Ik doe net alsof ik heel lang in een vliegtuig zit en de eerste sigaret na het landen vond ik altijd erg smerig...
Maar om nou te zeggen dat ik mij opeens veel gezonder voel![]()
Das pas na een week toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoelde overdag
[..]
Gaat wel okay, maar voor de zekerheid toch maar de laatste sigaretten weggegooid
Ik doe net alsof ik heel lang in een vliegtuig zit en de eerste sigaret na het landen vond ik altijd erg smerig...
Maar om nou te zeggen dat ik mij opeens veel gezonder voel![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Greys, heb jij van mij weleens genoten?
Dat gaat je geen reet aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Greys, heb jij mij weleens genote?
Ik moest ff denken, maar het kwartje valtquote:
Ja, die man is geniaal leuk (en in deze film ook lekker jong), daar zou ik wel eens mee op stap willenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest ff denken, maar het kwartje valt
In Ally McBeal vond ik hem ook leuk!
Wie is dat?quote:
Wegjagen kan toch gewoon door te dreigen met een deegroller ofzo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:22 schreef tombolafan het volgende:
Das pas na een week toch?
Dus eigenlijk moet ik deze week langskomen, als je me dan weg gaat jagen dan heb je nu nog niet de conditie om me bij te houden
Zo'n lap tekst ga ik niet lezen hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik weet het, ik weet het, zou hier niet meer posten. Maar heb me even door eea heengeworsteld, nogal perplex zittend en na uren mezelf van het toetsenbord af te slaan moet ik toch even wat kwijt.
Ik moei me niet in de discussie en wil zeker niks oprakelen, onthoudt me van commentaar op hetgeen er gebeurd is en mijn visie doet er ook geen reet toe. Wil enken even wat meegeven, goedbedoeld:
laat jullie vriendschap, los van of jullie elkaar nou wel of niet in het echt kennen, niet verzieken door misverstanden (imo dan). jullie draaien al zo lang samen dat dat het allemaal niet waard is. Wie wat hoe bedoeld heeft, na al jaren meelezen maak je mij niet wijs dat een ruzie(tje) niet bijgelegd kan worden.
Jullie hebben samen een uniek plekje en een bijzondere band, dat er wrijving ontstaat door iets wat ik ook begrijp en daaruit voorkomend een conflict komt in de beste relaties voor.
als meelezer zou ik het hartstikke zonde vinden als die band echt geschaad is en ik geloof niet dat dat de schade zo groot is. Even time-out voor oh-oh en daarna samen weer de draad oppakken.
het is zo jammer als een leuke vriendschap verneukt wordt.
dus, misschien irriteer ik jullie mateloos maar ik gun jullie allen dבt wat jullie hadden samen. adem in, adem uit (moet ik zeggen) en straks met frisse zin weer lekker verder.
Ik gun het jullie van harte want het is zonde van jullie band.
na ja, moest het toch ff kwijt, mosterd na de maaltijd en zo maar niet minder goed bedoeld
Tot zover de eenakter van mij
(ps, kan beter mijn nick laten omzetten naar piempie![]()
)
1 april was gisterquote:
Ik weet nog steeds niet wat de grap van FoK! wasquote:
Lief, zo'n lekker natte vriendschapslebber.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef tombolafan het volgende:
Kijk wat ik tegenkwam
[ afbeelding ]
En toen ik net Nelis aan het begraven was zat er de hele tijd vanuit de buurtuin een roodwitte kater naar me te kijkenZo lief
TL;DRquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik weet het, ik weet het, zou hier niet meer posten. Maar heb me even door eea heengeworsteld, nogal perplex zittend en na uren mezelf van het toetsenbord af te slaan moet ik toch even wat kwijt.
Ik moei me niet in de discussie en wil zeker niks oprakelen, onthoudt me van commentaar op hetgeen er gebeurd is en mijn visie doet er ook geen reet toe. Wil enken even wat meegeven, goedbedoeld:
laat jullie vriendschap, los van of jullie elkaar nou wel of niet in het echt kennen, niet verzieken door misverstanden (imo dan). jullie draaien al zo lang samen dat dat het allemaal niet waard is. Wie wat hoe bedoeld heeft, na al jaren meelezen maak je mij niet wijs dat een ruzie(tje) niet bijgelegd kan worden.
Jullie hebben samen een uniek plekje en een bijzondere band, dat er wrijving ontstaat door iets wat ik ook begrijp en daaruit voorkomend een conflict komt in de beste relaties voor.
als meelezer zou ik het hartstikke zonde vinden als die band echt geschaad is en ik geloof niet dat dat de schade zo groot is. Even time-out voor oh-oh en daarna samen weer de draad oppakken.
dus, misschien irriteer ik jullie mateloos maar ik gun jullie allen dבt wat jullie hadden samen. adem in, adem uit (moet ik zeggen) en straks met frisse zin weer lekker verder.
na ja, moest het toch ff kwijt, mosterd na de maaltijd en zo maar niet minder goed bedoeld
)
Foto's ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Sawyer is trouwens echt te cute. Buurmeisje was er net: hij heeft de hele tijd op zijn rug liggen kroelen bij mama, met zijn pootjes melktrappelen in de lucht en keihard spinnen!Dat doen kittens normaal pas als ze een week of vier zijn, normaal moet er echt melk inlopen, willen ze zo doen.
Nee.quote:
Dat heb je gisteren toch kunnen oefenen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:49 schreef APK het volgende:
Waarom ga je niet gewoon weer meeposten, Lottie-Pottie?
Lijkt mij erg frustrerend, lezen zonder te reageren...
Mooi gezegd en ik ben het ermee eensquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
)
Ik heb besloten dat ik alle mannen die jullie knap vinden op apen vind lijkenquote:
Ze heeft in een post al meer zinvols en effectiefs gezegd dan jij in de afgelopen 36 uur. Zonder twijfelquote:
Ally mcbeal? Sherlock Holmes? Only you?quote:
No shitquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:01 schreef APK het volgende:
Ik heb besloten dat ik alle mannen die jullie knap vinden op apen vind lijken
Ik vind jou ook best knapquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik alle mannen die jullie knap vinden op apen vind lijken
Ow...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:01 schreef tombolafan het volgende:
Ally mcbeal? Sherlock Holmes? Only you?
Wellicht, maar in weze is het hypocriet. Laten we allemaal net doen alsof er niks gezegd is, en de mensen die gisteravond nog wat lui van NSB-erigheid betichten (in weze) posten ook allemaal weer 'vrolijk' mee. Kan hoor, allemaal prima, maar verwacht dan geen diepgang als iedereen zo met elkaar omgaat en het ene moment iemand nog een halve infiltrant is en het andere moment weer je beste vriendin.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze heeft in een post al meer zinvols en effectiefs gezegd dan jij in de afgelopen 36 uur. Zonder twijfel
Ehm ja, daar ben ik het wel een beetje mee eensquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wellicht, maar in weze is het hypocriet. Laten we allemaal net doen alsof er niks gezegd is, en de mensen die gisteravond nog wat lui van NSB-erigheid betichten (in weze) posten ook allemaal weer 'vrolijk' mee. Kan hoor, allemaal prima, maar verwacht dan geen diepgang als iedereen zo met elkaar omgaat en het ene moment iemand nog een halve infiltrant is en het andere moment weer je beste vriendin.
ik ga ff zoeken voor jequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow...
Die series kijk ik allemaal nooit. Kan het nog iets anders zijn
De bewering dat er achter de schermen geroddeld en geklikt wordt denk ikquote:
Dat werd Tombo en Cat toch zo'n beetje verweten?quote:
Zou een beetje raar zijn als dat niet gebeurt...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:08 schreef tombolafan het volgende:
De bewering dat er achter de schermen geroddeld en geklikt wordt denk ik
Gisteravond bleek dat de meningen behoorlijk uit elkaar liggen en dat mensen anders in elkaar steken dan vooraf gedacht. Dat krijg je niet meer goed door het dagen over de hele SC te laten leuren. Dus wat dat betreft ben ik het eens met normaal posten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wellicht, maar in weze is het hypocriet. Laten we allemaal net doen alsof er niks gezegd is, en de mensen die gisteravond nog wat lui van NSB-erigheid betichten (in weze) posten ook allemaal weer 'vrolijk' mee. Kan hoor, allemaal prima, maar verwacht dan geen diepgang als iedereen zo met elkaar omgaat en het ene moment iemand nog een halve infiltrant is en het andere moment weer je beste vriendin.
En wat moeten diegenen dan doen die er gisteren niet waren, partij gaan kiezen, ik ga daar niet aan mee doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, dat hou je altijd, en meestal is dat gewoon "overleg"quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Zou een beetje raar zijn als dat niet gebeurt...
Kan ook gewoon via DM, PM sms etc.
Oh, ik probeer dat allemaal niet zo serieus te nemenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
Dat werd Tombo en Cat toch zo'n beetje verweten?
En prima hoor, ik post hier nog met veel plezier, maar als we zo met elkaar omgaan en het 10 uur laten weer lol is dan hoeft niemand hier van mij diepgang te verwachten nee. Dus Elies; ik denk dat je dan kan zeggen dat je de afgelopen 36 uur יn komende 360 dagen zo'n post van mij niet te verwachten is. Niet hier.
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef indaha het volgende:
[..]
En wat moeten diegenen dan doen die er gisteren niet waren, partij gaan kiezen, ik ga daar niet aan mee doen.
Diegenen die ruzie of woorden met elkaar hebben moeten dit maar onderling oplossen vind ik, of elkaar negeren voor mijn part,want anders valt deze sc uit een in 2 stukken en ik zou dat heel jammer vinden, want in de afgelopen weken heb ik steun van heel veel mensen gehad en dat heeft me deugd gedaan
Das natuurlijk erg makkelijk. Gister zo'n beetje een halve 'club' (de 'wilde wieven') verwijten dat ze oh-oh gewipt hebben en ik heb volgens mij zelfs insinuaties voorbij zien komen dat ze nבבr oh-oh waren gegaan om eens te kijken hoe ze met Sjon om ging ofzo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef Pagan het volgende:
Ik heb met ElisaB afgesproken er niet verder over te beginnen of op in te gaan in de SC. Mijn PM staat open als iemand nog wat wil zeggen of vragen.
Mja, als het zo makkelijk wasquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik probeer dat allemaal niet zo serieus te nemen
Dat doe ik dus ook niet, maar dan moet men ook niet verwachten dat ik post als die van LK serieus ga nemenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik probeer dat allemaal niet zo serieus te nemen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:13 schreef Qwea het volgende:
Sorry alvast : hoeriggrafteringtyfusembolacholerasmerigefucking kut poot. Sterf!
Houd er over op.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das natuurlijk erg makkelijk. Gister zo'n beetje een halve 'club' (de 'wilde wieven') verwijten dat ze oh-oh gewipt hebben en ik heb volgens mij zelfs insinuaties voorbij zien komen dat ze nבבr oh-oh waren gegaan om eens te kijken hoe ze met Sjon om ging ofzo?
En dan nu 'ik zeg er niets meer over en als iemand een probleem heeft mogen ZIJ contact zoeken'.
Joh, mijn opmerking had uitsluitend betrekking op jouw meer dan briljant en guitige uitleg van die even zo geweldige afko. Verder nergens opquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
Dat werd Tombo en Cat toch zo'n beetje verweten?
En prima hoor, ik post hier nog met veel plezier, maar als we zo met elkaar omgaan en het 10 uur laten weer lol is dan hoeft niemand hier van mij diepgang te verwachten nee. Dus Elies; ik denk dat je dan kan zeggen dat je de afgelopen 36 uur יn komende 360 dagen zo'n post van mij niet te verwachten is. Niet hier.
Najah dat dus. Mijn issue is het niet, ik vermaak me wel en ben nooit erg serieus. Maar ik kan me wel voorstellen dat sommigen serieus gekwetst zijn, en dan is de aanpak van 'er mag niet meer over geluld worden en we doen alsof er niks is gebeurt' wel יrg makkelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat snap ik welmaar ik haal er uit dat Ll bedoelt dat je niet kunt gaan verwachten dat hier door iedereen overheen gestapt wordt zoals LK aandraagt
Dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:14 schreef vamperotica het volgende:
Weet je..Even doen of er niets aan de hand is, is best even lekker soms..Even de gemoederen laten bedaren enzo..En ik snap best dat voor sommige mensen er nog een boel dwars zit..Maar het even laten rusten geeft ook even lucht en dan is het straks via pm ofzo makkelijker uit te praten...
Soms
Joehoe, dat van Elisa was maar een grapje naar jou hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook niet, maar dan moet men ook niet verwachten dat ik post als die van LK serieus ga nemen![]()
All fun and games blijkbaar, prima hoor
Ach Qweaquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:13 schreef Qwea het volgende:
Sorry alvast : hoeriggrafteringtyfusembolacholerasmerigefucking kut poot. Sterf!
Sorry, ik hou er ook over op nu danquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Houd er over op.
Het enige dat WIJ willen is dat er weer een normale sfeer hier komt. Wie wat met elkaar uit te praten heeft, wie dat wil, doet dat lekker per PM. Da's een heel normaal verzoek.
Als iedereen er nu wייr overheen gaat piesen zijn we weer terug bij af.
En dat is te forceren met een 'er mag niet meer over geluld worden en verplicht gezellig doen'-aanpak? Prima hoor, jullie hebben de 'macht' dat af te dwingen. Maar mensen kunnen ook gewoon eens een keer wat uitpratenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Houd er over op.
Het enige dat WIJ willen is dat er weer een normale sfeer hier komt.
Maar dan neem je haar advies toch gewoon niet ter harte?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat snap ik ook welEn dat is ook zeker zo, maar ik kan er dan niet zo goed tegen dat iemand dan aanraadt dat we er als het ware overheen moeten stappen, want daarvoor zit het nog ff te diep bij me
Ach Qtje toch.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:13 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck Ll.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat is te forceren met een 'er mag niet meer over geluld worden en verplicht gezellig doen'-aanpak? Prima hoor, jullie hebben de 'macht' dat af te dwingen. Maar mensen kunnen ook gewoon eens een keer wat uitpraten
Ja.Zei net al tegen hem dat ik echt op het punt van janken sta, zo pijn doet dat kutdingquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach Qtje toch.![]()
Heeft MM als een meds schema voor je in elkaar geknutseld?
Jij bent echt zwak ende misselijk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:17 schreef Qwea het volgende:
Ik ben volgens mij blij dat ik er niet was gisteren
Wacht ff, mn inbox staat op 99% dan leeg ik hem eerst ffquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Met zijn allen in CC voor mijn partNiet hier.
[flauw grapje] Mep met een hamer op je andere poot, dan voel je de ene vast niet meer. [/flauw grapje]quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja.Zei net al tegen hem dat ik echt op het punt van janken sta, zo pijn doet dat kutding
Of in de ESF-SCquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus fuck Ll.
PRAAT HET LEKKER UIT VIA PM!
Niets te 'macht', het is een meer dan redelijk verzoek.
Er is genoeg over gesproken, me dunkt. Hier dan. Wat mensen er dan zelf nog over bespreken moeten zij weten, hier niet.
Ik denk ook niet dat het als overheen stappen bedoeld wordt...Meer als een laat deze onenigheid de mooie band die er is niet in de weg staan...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat snap ik ook welEn dat is ook zeker zo, maar ik kan er dan niet zo goed tegen dat iemand dan aanraadt dat we er als het ware overheen moeten stappen, want daarvoor zit het nog ff te diep bij me
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:21 schreef tombolafan het volgende:
Goffer10 flessen gebruikt op een lam, wordt ie een schaap dat ik al heb
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:21 schreef tombolafan het volgende:
Goffer10 flessen gebruikt op een lam, wordt ie een schaap dat ik al heb
Verkeerde topic
Ik wilde in FV postenquote:
Want daar heeft Loveless een speciale topicreeks voor aangemaakt.quote:
Als het je aandacht afleidt van je been heb ik er een ban note voor overquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:24 schreef Qwea het volgende:
Ik ben nog in dubio of ik me hierin moet gaan mengen
Ja, want Ll is Farmville-fanquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Want daar heeft Loveless een speciale topicreeks voor aangemaakt.
Mwah, wellicht wat verouderde kennis, maar ik wil best meedenken.quote:
Ik heb om 16u een tramadol gehad... die niet werkt. Zit daar lang genoeg tussen om nu een oxy te nemenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mwah, wellicht wat verouderde kennis, maar ik wil best meedenken.
Ing is uit eten.
Min 4 uur.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb om 16u een tramadol gehad... die niet werkt. Zit daar lang genoeg tussen om nu een oxy te nemen
Daar kan ik geen zinnige uitspraak over doen, sorry.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb om 16u een tramadol gehad... die niet werkt. Zit daar lang genoeg tussen om nu een oxy te nemen
Al gedaan. Helpt geen ene fuckquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Min 4 uur.
Maar paracetamol versterkt de werking van de tramadol, dus pak dan een paracetamol.
Sorry.quote:
Geen idee. Maar ik mocht van het ziekenhuis 4gr paracetamol, 300mg tramadol en zo nodig 1x 5mg oxy p/d erbijquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar kan ik geen zinnige uitspraak over doen, sorry.Wat staat in de bijsluiter qua toegestane stofhoeveelheid per dag en zo?
Ik sluit aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
Kan je niet ff een huisartsenpost oid (hoe werkt zoiets in het weekend?) bellen om dat te vragen of je nog meer mag Q? Niet dat je het hier niet moet vragen, maar ik denk dat wij het niet zo goed weten
Wat heb je al genomen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik mocht van het ziekenhuis 4gr paracetamol, 300mg tramadol en zo nodig 1x 5mg oxy p/d erbij
Of de afdeling waar je geholpen bent in het ziekenhuis...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
Kan je niet ff een huisartsenpost oid (hoe werkt zoiets in het weekend?) bellen om dat te vragen of je nog meer mag Q? Niet dat je het hier niet moet vragen, maar ik denk dat wij het niet zo goed weten
Wat is CC?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus fuck Ll.
PRAAT HET LEKKER UIT VIA PM!
Niets te 'macht', het is een meer dan redelijk verzoek.
Er is genoeg over gesproken, me dunkt. Hier dan. Wat mensen er dan zelf nog over bespreken moeten zij weten, hier niet.
Vast een saunaquote:
CCquote:
Gewoon alle namen bij ontvangers zetten in PMquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
Oh CC als in een email.
Dat kan toch heul niet in PM
Ik dacht al dat er een nieuwe MSN/ICQ/IRC of weet ik wat was en ik niet op de hoogte was
Dat vond je gisteren ook al niet zo'n goed ideequote:
Meer water drinken Llquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
Oh CC als in een email.
Ik dacht al dat er een nieuwe MSN/ICQ/IRC of weet ik wat was en ik niet op de hoogte was
Nee ik was het echt ff kwijtquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer water drinken Ll
Snapte je echt niet wat ik bedoelde?
Die Shakey is de bestequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
Maar toch fijn dat we tegenwoordig een vaste bezetting admins hebben om de Van Dale er op na te slaan als we even iets niet weten
Stuur je de kinders alleen naar de kermis.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:44 schreef senesta het volgende:
Ik moet straks naar de kermis met de kids en ik heb geen zin
Qua nederlands? Volgens mij nietquote:
Neuhquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Stuur je de kinders alleen naar de kermis.
OMG, ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
Oh CC als in een email.
Slim kind.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef senesta het volgende:
[..]
NeuhZoonlief had dat visje nog wel even uitgegooid maar neuh
Ja ach, de kids vinden het geweldig.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Slim kind.
Kermissen zijn toch leuk.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:49 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet dat tweede envelopje daar links
Nieuwe ontwikkeling.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:49 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet dat tweede envelopje daar links
Gewoon met een flinke decolletage en een obscene hoeveelheid make-up bij de botsauto's gaan staan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef senesta het volgende:
Ja ach, de kids vinden het geweldig.
Het is gewoon niet echt mijn ding
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:52 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon met een flinke decolletage en een obscene hoeveelheid make-up bij de botsauto's gaan staan.
Dat stond dagen geleden al op de Index, vlotjequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
Selecteer trouwens eens een stukje tekst
Ow dear. Pop up mania.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kom altijd direct in MyATquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat stond dagen geleden al op de Index, vlotje
Ja, daar kwam ik donderdag ook achter iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
Romantisch.quote:
OMGquote:
Ik weet niet of dat dבt broekje wasquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMGEn dat broekje had hij aan in dat hotel met jou?
Melk?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij maar denken dat die melk op het aanrecht zuur rook
Oxy = morfine.:o toch maar genomen net. Ik ga vet spacen, maar ik hoop maar dat het helptquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sorry.
Maar Tramadol is sterker spul dan oxy volgens m'n wel ingelichte bron.
Daar moet je dan toch eens naar laten kijken hoor. Of effe een wattenstijfje erdoor raggen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij maar denken dat die melk op het aanrecht zuur rook
This too shall pass Q.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oxy = morfine.:o toch maar genomen net. Ik ga vet spacen, maar ik hoop maar dat het helpt
Echt; IEUWquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik krijg altijd wel zo'n half erect piempie als ik naar mn MyAT kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |