Hij heet Paisquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:52 schreef Ynske het volgende:
vind Christan t goed dat je zijn Pias in de TT gooit
Is dat niet knap van mij?quote:
Gaamse vlaai!quote:
Hey t zijn dezelfde lettersquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij heet Pais
Lieve TT hט? Hebben we echt nodig hier
Ja, je had het toch goed onthoudenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:58 schreef Ynske het volgende:
Hey t zijn dezelfde letters
iets met klok en klepel
vriendinnetje?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Is vorlopig even minder aanwezig ze blijft tot morgen![]()
Jij woont niet in mijn straat he? Hier zijn ze ook al de hele dag bezig. Maja, het is er ook heerlijk weer voor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Zon![]()
En iemand die met een hogedruk reiniger oid al een uur bezig is
Is dat weer een nieuwe fetisj?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:11 schreef Ynske het volgende:
hogedruk, niet, maar wel een lieve buurm die mijn auto ook een beurt gegeven heeft
En jij woont ook niet in mijn buurt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:11 schreef Ynske het volgende:
hogedruk, niet, maar wel een lieve buurm die mijn auto ook een beurt gegeven heeft
nee, een wasbeurt van de autoquote:
een plantquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:12 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat dit is ?
Is aan komen vliegen...
Vreemde vogel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:12 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat dit is / gaat worden?
Is aan komen vliegen...
Joh!quote:
quote:
Zo, je laat er geen gras over groeienquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Is vorlopig even minder aanwezig ze blijft tot morgen![]()
Hoi lui wijf!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:08 schreef sararaats het volgende:
Sjees-chat ja![]()
Ik heb nu een echt luiwijvenmoment
Wat een mooie!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:17 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kwam ook al aanvliegen.
Het is een drukte van behang boven
En helemaal wit, dan kun je 'em naar eigen voorkeur beschilderenquote:
Zoiets mag hier ook wel aanvliegenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:17 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kwam ook al aanvliegen.
Het is een drukte van behang boven
Oi Kitty!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:19 schreef APK het volgende:
[..]
En helemaal wit, dan kun je 'em naar eigen voorkeur beschilderen
Ziet er nu weer iets beter uit.quote:
Niemand voerde hem?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er nu weer iets beter uit.
De bazin moest vorig jaar een tijd naar het ziekenhuis en toen ze weer thuis kwam leek de kat wel een Auschwitz-slachtoffer
Arme poezel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er nu weer iets beter uit.
De bazin moest vorig jaar een tijd naar het ziekenhuis en toen ze weer thuis kwam leek de kat wel een Auschwitz-slachtoffer
Dit is op het dak, de duiven zitten op het balkon en daar kunnen ze niet komenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:25 schreef Greys het volgende:
Komt die kat wel vaker?
Want dat zullen je duifjes niet echt prettig vinden denk ik
Ik dacht dat iemand van de thuiszorg dagelijks langs zou komen, maar volgens mij was het maar twee keer per week ofzoquote:
Wat zieligquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:29 schreef APK het volgende:
Ik dacht dat iemand van de thuiszorg dagelijks langs zou komen, maar volgens mij was het maar twee keer per week ofzo
De hele keuken was ook ondergescheten.
Ahhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand van de thuiszorg dagelijks langs zou komen, maar volgens mij was het maar twee keer per week ofzo
De hele keuken was ook ondergescheten.
Blijkbaar niet, als ze weer eens omvalt zal ik wel aanbieden om er voor te zorgen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhhhh
En Truus van de Thuiszorg vond het niet nodig daar iets aan te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |