Ben ik niet met je eens, deel 3 en z'n oneindige metro gangenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik blijf deze toch veel beter vinden dan New Vegas
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:47 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, deel 3 en z'n oneindige metro gangenje kan het maar op 1 manier uitspelen, je hebt eigenlijk helemaal geen vrijheden om je eigen spel te bepalen. Nee deel 3 staat verder weg van een echte fallout dan new Vegas.
Betere vault verhalen in nv?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:12 schreef numero_uno het volgende:
Zowel 3 als NV hebben voor- en nadelen.
Voor:
F3 heeft voor mij een groter Wasteland gevoel, de setting vind ik beter, vijanden zijn lastiger te verslaan.
NV heeft meer quests, je kan wapens modden, meer opties voor een einde, betere Vault verhalen
Na:
In F3 kan je veel te makkelijk bijna al je stats naar 100 helpen, eentonige metrogangen en gebouwen (al heeft NV daar ook een handje van)
In NV ben je praktisch onverslaanbaar met Guns op 100 en een Gobi Scout Rifle, minder achtergrond info beschikbaar bij bepaalde gebeurtenissen.. ok een crashed vertibird maar een holotape erbij met de missie oid was teveel? Dan natuurlijk het grootste nadeel de vastlopers...
Kill, kill and kill some morequote:Op zondag 30 oktober 2011 12:05 schreef Neraice het volgende:
Ik ben nu bijna lvl 25 en heb alle achievements behalve de lvl 30. Hoe haal ik het snelste lvl 30?
Inmiddels heb ik er weer 2 gevonden - totaal 4quote:Op zondag 4 december 2011 02:43 schreef RedAlert het volgende:
Ik heb er al 2 gevonden (als beginner).
Top spel , alleen het spel knalt er regelmatig er uit.....zwaar irri.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:00 schreef SebasConthego het volgende:
Ben weer opnieuw begonnen, blijft een geweldig spel ben het eens met de metrogangen maar daar raak je toch wel gewend aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |