abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65807812

Fallout 3 is een action role-playing game released door Bethesda Game Studios. Het is het derde grote spel in de Fallout serie, wel zijn er twee spin-offs geweest genaamd: Fallout Tactics en Fallout: Brotherhood of Steel. Fallout 3 vindt plaats in het jaar 2277, 30 jaar na Fallout 2 en 200 jaar na de nucleaire oorlog welke de spelwereld verwoest heeft.

Requirements:
Minimum:
CPU: P4 2.4 ghz
Mem: 1 gb (2 gb Vista)
Video: DirectX 9.0c compliant card with 256 MB RAM (NVIDIA 6800 or better / ATI X850 or better)

Recommended:
CPU: Intel Core 2 Duo
Mem: 2 gb
Video: DirectX 9.0c compliant card with 512 MB RAM (NVIDIA 8800 series, ATI 3800 series)

Last van crashes? Mogelijke oplossing als je ffdshow gebruikt:

Ga naar:
-ffdshow audio decoder configuration
-DirectShow Control
-Don't use ffdshow in: > Edit
-Fallout3.exe toevoegen
-Ok

Bovenstaande herhalen voor ffdshow video decoder configuration.

Point of no return:

Als je dit ziet loopt de main quest ten einde en kan je sommige dingen(side quests) niet meer doen!
pi_65807825
fipo :D:D

Iemand nog tips voor die hoerige deathclaws?
Wat een schijt beesten zijn dat zeg,net 3x op rij gewoon afgemaakt met me lvl 20
En ik was nog niet eens bij de sanctuary.,,,,

Sommige van die behemots zijn ook action triggered dacht ik....
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_65807833
Zo, kom maar op met die nieuwe DLC
pi_65807860
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:22 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

Wat een schijt beesten zijn dat zeg,net 3x op rij gewoon afgemaakt met me lvl 20

Hmm, ik heb er zelf niet zoveel last van eigenlijk, meestal schiet Fawkes ze al van een afstandje neer met zijn Gatling laser, maar als ze te dichtbij komen ontmoeten ze mijn Terrible Shotgun
pi_65807873
haal die spoiler uit de op
pi_65807919
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:22 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

Maak de dartgun, dan kunnen ze niet meer op je af komen rennen. Daarna met shotgun op het hoofd en
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_65807929
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Mindstate het volgende:
O nee, niet dit gezeik weer!!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_65807930
Volgens mij moet er ieder topic weer uitgelegd worden dat dat geen spoiler is

Het verraadt niets over het verhaal, het laat alleen zien dat je de laatste quest gaat doen waarna je niet meer verder kunt spelen.
pi_65808012
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Ered het volgende:

[..]

Hmm, ik heb er zelf niet zoveel last van eigenlijk, meestal schiet Fawkes ze al van een afstandje neer met zijn Gatling laser, maar als ze te dichtbij komen ontmoeten ze mijn Terrible Shotgun [ afbeelding ]

Hmm misschien moet ik hem dan weer even opzoeken, heb gezegd dat hij me niet hoefde te volgen na RR.
En later kreeg ik een melding dat ie ergens was.
Een of ander musuem volgens mij? Iemand nuttige info hier over??
  vrijdag 6 februari 2009 @ 18:30:04 #10
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_65808033
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Mindstate het volgende:
pi_65808056
Godverdegotver...ik wil alle 5 de super mutants behemoth doodmaken, Alleen die laatste bij de treintunnel spawned niet als ik die teddy beer pak.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_65808173
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
Godverdegotver...ik wil alle 5 de super mutants behemoth doodmaken, Alleen die laatste bij de treintunnel spawned niet als ik die teddy beer pak.
Hmm dat is vrij hoerig idd, want dat is een van de enigste actiongetriggerde zeg maar .....
pi_65808201
Ah, daarom kwam die bij mij, ik dacht ook al wtf toen ik zo'n Behemoth over die heuvel aan zag stampen
pi_65808208
Van het weekend ga ik weer eens verder met doelloos door het Wasteland lopen om eens wat achievements binnen te harken. Daarna weer eens stukje quests doen.

Ik ben lui en misschien is het al eens genoemd, maar wanneer komt die nieuwe DLC?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_65808547
TVP
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_65809025
Vond Anchorage wel leuk om te spelen, maar weer heel wat anders.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65809155
dat gehap is wel mooi
pi_65809161
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:04 schreef Ronalld het volgende:
Vond Anchorage wel leuk om te spelen, maar weer heel wat anders.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ik moet wel zeggen dat ik het verhaal van Anchorage echt belachelijk vond, speel een simulatie om een blast-door te openen waar allemaal coole wapens achter liggen.
pi_65809377
quote:
Haha . Ik was in de veronderstelling dat er iets in februari zou verschijnen. Ik had ergens januari, februari, maart gehoord/gezien/gelezen wat betreft het uitbrengen van DLC.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_65809602
Ze hadden wel wat meer verschillende vijanden mogen maken, nu 5 quests achter elkaar gedaan waar ik steeds 15+ super mutants moet vermoorden
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_65809656
Achja, Super Mutants afknallen wordt nooit vervelend
pi_65809829
Verslavend, 2e playtrough gestart aangezien ik ver na de start er achter kwam dingen gemist te hebben, nu doe ik t goed
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:31:42 #24
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65809920
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Ered het volgende:

[..]

Hmm, ik heb er zelf niet zoveel last van eigenlijk, meestal schiet Fawkes ze al van een afstandje neer met zijn Gatling laser, maar als ze te dichtbij komen ontmoeten ze mijn Terrible Shotgun Lincoln Repeater afbeelding ]
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:32:41 #25
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65809952
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef Ered het volgende:
Achja, Super Mutants afknallen wordt nooit vervelend
Vind ik juist wel. Ghouls gaat nooit vervelen. Omdat ze zo weak zijn en je er 3 achter elkaar kunt V.A.T.S-en
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')