Hmm, ik heb er zelf niet zoveel last van eigenlijk, meestal schiet Fawkes ze al van een afstandje neer met zijn Gatling laser, maar als ze te dichtbij komen ontmoeten ze mijn Terrible Shotgunquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:22 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
fipo:D:D
Iemand nog tips voor die hoerige deathclaws?
Wat een schijt beesten zijn dat zeg,net 3x op rij gewoon afgemaakt met me lvl 20![]()
![]()
![]()
En ik was nog niet eens bij de sanctuary.,,,,
Sommige van die behemots zijn ook action triggered dacht ik....
Maak de dartgun, dan kunnen ze niet meer op je af komen rennen. Daarna met shotgun op het hoofd enquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:22 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
fipo:D:D
Iemand nog tips voor die hoerige deathclaws?
Wat een schijt beesten zijn dat zeg,net 3x op rij gewoon afgemaakt met me lvl 20![]()
![]()
![]()
En ik was nog niet eens bij de sanctuary.,,,,
Sommige van die behemots zijn ook action triggered dacht ik....
O nee, niet dit gezeik weer!!quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Ered het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er zelf niet zoveel last van eigenlijk, meestal schiet Fawkes ze al van een afstandje neer met zijn Gatling laser, maar als ze te dichtbij komen ontmoeten ze mijn Terrible Shotgun [ afbeelding ]
Hmm dat is vrij hoerig idd, want dat is een van de enigste actiongetriggerde zeg maar .....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
Godverdegotver...ik wil alle 5 de super mutants behemoth doodmaken, Alleen die laatste bij de treintunnel spawned niet als ik die teddy beer pak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:04 schreef Ronalld het volgende:
Vond Anchorage wel leuk om te spelen, maar weer heel wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet wel zeggen dat ik het verhaal van Anchorage echt belachelijk vond, speel een simulatie om een blast-door te openen waar allemaal coole wapens achter liggen.
Hahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:38 schreef Ered het volgende:
http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=The+Pitt+DLC
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Ered het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er zelf niet zoveel last van eigenlijk, meestal schiet Fawkes ze al van een afstandje neer met zijn Gatling laser, maar als ze te dichtbij komen ontmoeten ze mijn Terrible Shotgun Lincoln Repeater afbeelding ]
Vind ik juist wel. Ghouls gaat nooit vervelen. Omdat ze zo weak zijn en je er 3 achter elkaar kunt V.A.T.S-enquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef Ered het volgende:
Achja, Super Mutants afknallen wordt nooit vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |