Van gamefaqquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Echt zo'n heerlijk tof spel.....
Alleen weet iemand waar je die hond kan krijgen? Is dat onderdeel van een quest ergens of moet je er 'gewoon spontaaan tegenaan lopen'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie doet zoiets nou zomaar!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Dat is fijn, heeft mn broertje even de pc geformatteerdweg save.
Opnieuw dan maar
Hij dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet zo heel ver dus.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij dus![]()
Ik was... net bij het Jefferson Memorial geweest, waarOgh ik ben na 45uur slechts ietsje verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet zo heel ver dus.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Tuinkabouters?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:28 schreef lennartb.nl het volgende:
Weet iemand nog een leuk object om te sparen trouwens? Mijn huis in oblivion zat vol met doodshoofden
Teddyberen hoef ik niet
Volgens mij alleen door een bepaalde perk te nemen waardoor je een tweede kans krijgt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:47 schreef Northside het volgende:
Nk doe in dat tech museum iets fout... ik heb die code sequentie verkloot omdat ik niet zat op te letten, en nu krijg ik een safe en een gun locker niet open. Volgens mij zouden daar best mooie spulletjes in moeten liggen, gelet op die wapenexpositie enzo. Valt hier nog iets aan het fixen of is het echt jammer dan?
Flessen bier en whiskyquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:00 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Volgens mij alleen door een bepaalde perk te nemen waardoor je een tweede kans krijgt.
Ik vind hacken niks aan trouwens, doe mij maar lockpicken!
En tuinkabouters is wel een goed idee jaal wordt het vast niet zo mooi als mn met schedels bezaaide vloer in oblivion
Dat heb ik in mn eigen huis alquote:
Ik had mijn broertje echt lam geslagenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Dat is fijn, heeft mn broertje even de pc geformatteerdweg save.
Opnieuw dan maar
helaas, als je dit niet goed doet, dan is de reward pleite.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:47 schreef Northside het volgende:
Ik doe in dat tech museum iets fout... ik heb die code sequentie verkloot omdat ik niet zat op te letten, en nu krijg ik een safe en een gun locker niet open. Volgens mij zouden daar best mooie spulletjes in moeten liggen, gelet op die wapenexpositie enzo. Valt hier nog iets aan het fixen of is het echt jammer dan?
SPOILER: Echte rewardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Necrodeath op 11-11-2008 21:05:56 ]Doe eens niet.
Met small guns ging ik ook dood tegen 2 van die lui. Ben lvl 10. En heb small guns op 100. Ben nog nooit eerder doodgegaan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:52 schreef Necrodeath het volgende:
Trouwens, wat zijn Deathclaws belachelijk moeilijk om als Melee/Unarmed character te killen...
Med-X, Psycho, Nuka Cola-Quantum, Yao Guai Meat, 10+ Stimpacks gebruikt voordat ik er eentje neerhad... na 4x dood te zijn gegaan.
Speel op hard, Lvl 9 met 34 DR en een Deathclaw Gauntlet die 38 damage doet (Ik had mazzel dat ik de Wounded Deathclaw event tegenkwam, en de Wastelander die ernaast lag met de Schematic voor de Gauntlet)
[/spoiler]
Gebruik gewoon de combat shotgun of chinese assault rifle tegen die Deathclaws. Dan ben je het snelste van ze af.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:15 schreef BartK. het volgende:
[..]
Met small guns ging ik ook dood tegen 2 van die lui. Ben lvl 10. En heb small guns op 100. Ben nog nooit eerder doodgegaan.
Ik probeerde hem eerst neer te sniperen maar toen kwam er ineens 1 van achter en was het snel gedaan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:29 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Gebruik gewoon de combat shotgun of chinese assault rifle tegen die Deathclaws. Dan ben je het snelste van ze af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |