abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63126225

Fallout 3 is een action role-playing game released door Bethesda Game Studios. Het is het derde grote spel in de Fallout serie, wel zijn er twee spin-offs geweest genaamd: Fallout Tactics en Fallout: Brotherhood of Steel. Fallout 3 vindt plaats in het jaar 2277, 30 jaar na Fallout 2 en 200 jaar na de nucleaire oorlog welke de spelwereld verwoest heeft.

Requirements:
Minimum:
CPU: P4 2.4 ghz
Mem: 1 gb (2 gb Vista)
Video: DirectX 9.0c compliant card with 256 MB RAM (NVIDIA 6800 or better / ATI X850 or better)

Recommended:
CPU: Intel Core 2 Duo
Mem: 2 gb
Video: DirectX 9.0c compliant card with 512 MB RAM (NVIDIA 8800 series, ATI 3800 series)

Last van crashes? Mogelijke oplossing als je ffdshow gebruikt:

Ga naar:
-ffdshow audio decoder configuration
-DirectShow Control
-Don't use ffdshow in: > Edit
-Fallout3.exe toevoegen
-Ok

Bovenstaande herhalen voor ffdshow video decoder configuration.

[ Bericht 0% gewijzigd door Necrodeath op 11-11-2008 15:56:42 ]
Doe eens niet.
pi_63128267
fipo

Ik zou trouwens helemaal niet zo'n ghoul masker willen hebben, die gasten zijn veels te lekker om neer te maaien terwij ze op je af stormen
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63128685
tvp
pi_63128758
Echt zo'n heerlijk tof spel.....

Alleen weet iemand waar je die hond kan krijgen? Is dat onderdeel van een quest ergens of moet je er 'gewoon spontaaan tegenaan lopen'?
pi_63129570
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Echt zo'n heerlijk tof spel.....

Alleen weet iemand waar je die hond kan krijgen? Is dat onderdeel van een quest ergens of moet je er 'gewoon spontaaan tegenaan lopen'?
Van gamefaq
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63130074
Thanks!
pi_63134197
Daar had ik hem ook gevonden, bij toeval, maar iets later was ie weer dood
pi_63135571
Dat is fijn, heeft mn broertje even de pc geformatteerd weg save.

Opnieuw dan maar
pi_63135647
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:31 schreef Maisnon het volgende:

Opnieuw dan maar
Wie doet zoiets nou zomaar!
pi_63135829
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:34 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Wie doet zoiets nou zomaar!
Hij dus

Ik was... net bij het Jefferson Memorial geweest, waar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet zo heel ver dus.
pi_63136694
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Hij dus

Ik was... net bij het Jefferson Memorial geweest, waar
SPOILER
Nog niet zo heel ver dus.
Ogh ik ben na 45uur slechts ietsje verder
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:24:13 #12
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63137171

Ik ben een Very Evil Opportunist.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_63137303

Weet iemand nog een leuk object om te sparen trouwens? Mijn huis in oblivion zat vol met doodshoofden
Teddyberen hoef ik niet
pi_63137318
Ik was nu ook op weg naar... Arefu ofzoiets? Om een brief van Lucy af te geven. En dan naar een plek die ze Oasis noemen, die 3 Wastelanders die ik toevallig tegenkwamen en enthousiast me aanvielen en een V.A.T.S. later met 2 hoofden minder waren
pi_63137854
Ben net klaar met oasis, geniaal stuk! Herbert, I still think its very funny
pi_63137980
Ik doe in dat tech museum iets fout... ik heb die code sequentie verkloot omdat ik niet zat op te letten, en nu krijg ik een safe en een gun locker niet open. Volgens mij zouden daar best mooie spulletjes in moeten liggen, gelet op die wapenexpositie enzo. Valt hier nog iets aan het fixen of is het echt jammer dan?
Ja, ik generaliseer.
pi_63138257
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:28 schreef lennartb.nl het volgende:

Weet iemand nog een leuk object om te sparen trouwens? Mijn huis in oblivion zat vol met doodshoofden
Teddyberen hoef ik niet
Tuinkabouters?
pi_63138445
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:47 schreef Northside het volgende:
Nk doe in dat tech museum iets fout... ik heb die code sequentie verkloot omdat ik niet zat op te letten, en nu krijg ik een safe en een gun locker niet open. Volgens mij zouden daar best mooie spulletjes in moeten liggen, gelet op die wapenexpositie enzo. Valt hier nog iets aan het fixen of is het echt jammer dan?
Volgens mij alleen door een bepaalde perk te nemen waardoor je een tweede kans krijgt.

Ik vind hacken niks aan trouwens, doe mij maar lockpicken!

En tuinkabouters is wel een goed idee ja al wordt het vast niet zo mooi als mn met schedels bezaaide vloer in oblivion
pi_63138820
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:00 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Volgens mij alleen door een bepaalde perk te nemen waardoor je een tweede kans krijgt.

Ik vind hacken niks aan trouwens, doe mij maar lockpicken!

En tuinkabouters is wel een goed idee ja al wordt het vast niet zo mooi als mn met schedels bezaaide vloer in oblivion
Flessen bier en whisky
pi_63139034
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef Niek. het volgende:

[..]

Flessen bier en whisky
Dat heb ik in mn eigen huis al

ik heb al een goed idee, alle gemutileerde lichaamsdelen die je in die gore bags vind
pi_63140187
Of die klauwen van die vieze beesten, weet even niet meer hoe ze heten. Deathclaw ofzo
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_63140216
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:31 schreef Maisnon het volgende:

Opnieuw dan maar
Ik had mijn broertje echt lam geslagen Je bewaart toch op zn minst Mijn Documenten lijkt me toch?

Trouwens, wat zijn Deathclaws belachelijk moeilijk om als Melee/Unarmed character te killen...
Med-X, Psycho, Nuka Cola-Quantum, Yao Guai Meat, 10+ Stimpacks gebruikt voordat ik er eentje neerhad... na 4x dood te zijn gegaan.
Speel op hard, Lvl 9 met 34 DR en een Deathclaw Gauntlet die 38 damage doet (Ik had mazzel dat ik de Wounded Deathclaw event tegenkwam, en de Wastelander die ernaast lag met de Schematic voor de Gauntlet )
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:47 schreef Northside het volgende:
Ik doe in dat tech museum iets fout... ik heb die code sequentie verkloot omdat ik niet zat op te letten, en nu krijg ik een safe en een gun locker niet open. Volgens mij zouden daar best mooie spulletjes in moeten liggen, gelet op die wapenexpositie enzo. Valt hier nog iets aan het fixen of is het echt jammer dan?
helaas, als je dit niet goed doet, dan is de reward pleite.
Dat kastje kun je nog wel open krijgen met 75(denk ik) lockpicking, maar de ECHTE reward kun je naar fluiten als het goed is.
SPOILER: Echte reward

[ Bericht 14% gewijzigd door Necrodeath op 11-11-2008 21:05:56 ]
Doe eens niet.
pi_63140915
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:52 schreef Necrodeath het volgende:

Trouwens, wat zijn Deathclaws belachelijk moeilijk om als Melee/Unarmed character te killen...
Med-X, Psycho, Nuka Cola-Quantum, Yao Guai Meat, 10+ Stimpacks gebruikt voordat ik er eentje neerhad... na 4x dood te zijn gegaan.
Speel op hard, Lvl 9 met 34 DR en een Deathclaw Gauntlet die 38 damage doet (Ik had mazzel dat ik de Wounded Deathclaw event tegenkwam, en de Wastelander die ernaast lag met de Schematic voor de Gauntlet )

[/spoiler]
Met small guns ging ik ook dood tegen 2 van die lui. Ben lvl 10. En heb small guns op 100. Ben nog nooit eerder doodgegaan.
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:29:08 #24
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63141357
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:15 schreef BartK. het volgende:

[..]

Met small guns ging ik ook dood tegen 2 van die lui. Ben lvl 10. En heb small guns op 100. Ben nog nooit eerder doodgegaan.
Gebruik gewoon de combat shotgun of chinese assault rifle tegen die Deathclaws. Dan ben je het snelste van ze af.
pi_63141528
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:29 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Gebruik gewoon de combat shotgun of chinese assault rifle tegen die Deathclaws. Dan ben je het snelste van ze af.
Ik probeerde hem eerst neer te sniperen maar toen kwam er ineens 1 van achter en was het snel gedaan. Maar verder echt een heerlijk spel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')