Deel: #1, #2quote:Vanaf donderdag 24 maart nieuw op de sterke donderdagavond van RTL 5 het reality-programma ‘Echte Meisjes in de Jungle’. In ‘Echte Meisjes in de Jungle’ doen de goedgebekte en opvallendste meisjes uit eerdere RTL 5 reality-programmas mee. Zo doen o.a. Amanda en Nadia mee uit de Gouden Kooi en Pauline en Leslie mee van Echte Gooische Meisjes.
In iedere aflevering van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ staan twee opdrachten centraal. In deze opdrachten worden de meisjes op meerdere manieren getest. Hun uithoudingsvermogen. Hun kracht. Hun kennis van Suriname. Allemaal met als doel om te bepalen wie de sterkste en de slimste is.
SPOILER: Caps uit #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door n8n op 04-04-2011 21:35:18 ]“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:04 schreef THEFXR het volgende:
Ymke straalt een bepaald soort geiligheid uit,maar ik weet niet welke.
qftquote:Op zondag 3 april 2011 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ahhh britt is liev , wat zijn ze allemaal gemeen tegen haar![]()
Hoezo dat?quote:Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef formerjellybean het volgende:
Wel goed dat Amanda Britt toch wel steunt en voor haar opkomt. En ik ben allergisch voor Nadia
fixedquote:Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef Madame_Paon het volgende:
@n8n: Je hebt een fout gemaakt in de openingspost. Het is namelijk 'Echte Gooische Meisjes' en niet 'Gooische Vrouwen'.
Nog 4 dagen tot de volgende aflevering.
De gouden kooi, en ze komt op mij een beetje nepperig en aanstellerig over .quote:Op zondag 3 april 2011 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja wat heeft Nadia dan gedaan in deze serie dat je haar niet moet ?
De enige geldige reden zou kunnen zijn dat het een Marokkaan is.
projectie vriendquote:Op zondag 3 april 2011 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja wat heeft Nadia dan gedaan in deze serie dat je haar niet moet ?
De enige geldige reden zou kunnen zijn dat het een Marokkaan is.
logo's zijn amper in beeld, slechts 1-2 frames, en daarna alweer als achtergrond. Maar goed, heb toch die frames eruit getrokken, helaas in matige kwaliteit (caps uit een xvidje)quote:Op zondag 3 april 2011 14:07 schreef n8n het volgende:
[..]
fixed
als iemand de teamlogo's op 138px breed heeft zet ik die er ook in
Gouden kooi kan ik nog inkomen maar in vind dat ze in deze serie amper in beeld is gekomen laat staan negatief. De enige die echt irritant is die brabo greppel kut.quote:Op zondag 3 april 2011 14:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
De gouden kooi, en ze komt op mij een beetje nepperig en aanstellerig over .
quote:Op zondag 3 april 2011 19:08 schreef Danielle83 het volgende:
Ik heb het afgelopen week voor het eerst gezien en damn wat een programma.
Zeker Britt en Ymke zijn echt figuren waarbij je denkt bestaan die echt
Nadia heb ik tot nu toe nog maar weinig van gezien. Misschien komt het nog.quote:Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef formerjellybean het volgende:
Wel goed dat Amanda Britt toch wel steunt en voor haar opkomt. En ik ben allergisch voor Nadia
inclusief de ongewanden hahaha. Als die niet een bacteriele infectie oplopen, weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef StephanL het volgende:
hehe zelf gevangen visjes eten. Valt mij weer mee van die meiden.
Joh je weer toch dat een groot deel bij dit soort programma's gescript is? Of denk je echt dat ze al vier dagen in dat primitieve kamp zitten en twee visjes hebben gegeten?quote:Op maandag 4 april 2011 10:25 schreef ukga het volgende:
[..]
inclusief de ongewanden hahaha. Als die niet een bacteriele infectie oplopen, weet ik het ook niet meer
Kleine visjes kun je met ingewanden en al in zijn geheel opeten.quote:Op maandag 4 april 2011 10:25 schreef ukga het volgende:
[..]
inclusief de ongewanden hahaha. Als die niet een bacteriele infectie oplopen, weet ik het ook niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Tnx heb er ff tegeltjes van gemaakt. Volgens mij kloppen de teams nu. Vind de OP wel best zoquote:Op zondag 3 april 2011 15:55 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
logo's zijn amper in beeld, slechts 1-2 frames, en daarna alweer als achtergrond. Maar goed, heb toch die frames eruit getrokken, helaas in matige kwaliteit (caps uit een xvidje)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het goed is, is dat deze donderdag.quote:Op maandag 4 april 2011 18:11 schreef jimjim1983 het volgende:
in welke aflevering trekken ze aan elkaars haar?
Vind ik wel meevallen. is eerder een flapuit, echter overschreeuwt ze zichzelf niet op een domme manier zoals Michella.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef gianni61 het volgende:
ik lach me dood bij dit programma. alleen die britt is toch wel zo'n iritant dom wicht...
Gewoon op RTL5.nl; kan het helaas ook niet zien vanavond, maar kijk al wel weer uit naar de aflevering!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:42 schreef Stansfield het volgende:
Klote ik kan het niet zien vanavond. Wanneer is de herhaling?
Paar uur erna staat het ook op usenet.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:42 schreef Stansfield het volgende:
Klote ik kan het niet zien vanavond. Wanneer is de herhaling?
Die was leuk!quote:
dat zou beter zijn iddquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Doe die modelletjes er maar uit, die voegen niks toe. Michaella is een rotwijf maar natuurlijk wel zeer amusant voor het programma.
Your kiddin...Right?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Toch zou ik wel een avondje met dr willen stappen met die Michella!
Die was goed van Brit jaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef PiraatPiet het volgende:
Als hoer sta je achter de ramen en ren je niet voor je leven in de jungle
Ze heeft punten bij me verdient vandaagquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Die moet er lang inblijven. Hiervoor kijk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 20:37 schreef PiraatPiet het volgende:
Kunnen ze die Michella er niet uitknippen?
Ik was ook iets te snel met die opmerking, zonder haar is t een grote joepiejee club.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Die moet er lang inblijven. Hiervoor kijk ik
Ze heeft helaas al een vriendquote:Op donderdag 7 april 2011 20:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja echt, daar kun je echt een leuke avond mee hebben.
Wat een gedrocht en nog een slap karakter ookquote:Op donderdag 7 april 2011 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Leslie daar is ook niets vrouwelijk aan.
Vrij normale reactie voor zo'n soort meisje.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:00 schreef Cynix ® het volgende:
Ymke duikt onder de tafel voor 2 borsten.
Stel je voor dat je 10 Ymke's hadquote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vrij normale reactie voor zo'n soort meisje.
resultaat is brittquote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Adelante het volgende:
Ik twijfel wie er dommer is: amanda of michella
helaas was er geen tackle ofzoquote:
Nee idd.... Britt is echt te lief voor dit programma.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
helaas was er geen tackle ofzo.
Ik voor Amanda.quote:
Tokkie TV, ik zou zeggen kijk het eens... zijn er meteen weer 1000 hersencellen afgestorven.quote:
Echte meisjes en een omgebouwde.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:12 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ook voor Amanda....Dat ik dat ooit zou gaan zeggen
Trouwens leuke titel van dit programma....Echte meisjes....
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Tokkie TV, ik zou zeggen kijk het eens... zijn er meteen weer 1000 hersencellen afgestorven.
Een groupie..quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef quirina het volgende:
Die Britt kruipt nog net niet in Amanda haar reet.
Wat is leuk aan haarquote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef HuubTuub het volgende:
Owjee... ik vind Michella wel leuk... gaan we nu ook elkaars extensions uittrekken?
Britt is lief. En Naïef. En simpel. Maar ook lief.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef quirina het volgende:
Die Britt kruipt nog net niet in Amanda haar reet.
tja, ik denk juist dat. Dat moederlijke van haar voor de hele groep.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is leuk aan haar
Eén en al negativisme.
Ze is een Arnhems meisjequote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is leuk aan haar
Eén en al negativisme.
Die gewoon iets tegen mij zei!quote:
Zet dit even in spoilertagsquote:
Gewoon een bullshit opmerking hoorquote:
Dat was gewoon omdat ze leukste is .quote:
maak dan een screencap van der koplampenquote:
Nadia en Paulinequote:Op donderdag 7 april 2011 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Britt en Anna zou ik wel in me bed willen vinden
Ik ook. Die kun je alles wijsmaken.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Britt en Anna zou ik wel in me bed willen vinden
Hahahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Die kun je alles wijsmaken.
'Ja echt sperma is goed voor je tanden.'
Ze is zo aandoenlijk domquote:
Maar ook jouw zou ze denigreren tong als ze al enig idee had wie je zou zijn natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is zo aandoenlijk dom
Kan er geen genoeg van krijgen.
Amanda is geweldig joh. Ongelooflijk mooi dat zij gewoon met iemand als Britt over normale dingen wil praten..Britt woont notabene in een rijtjeshuis!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Senderious het volgende:
[..]
Hahahaha
Maar ben aan de ene kant wel blij dat die Amanda weg is. Die Britt zat zo in haar billen.
LekkerSimpel toch of beledig ik nu iemand?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:37 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij moet het heerlijk zijn om zoals Britt door het leven te gaan.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef tong80 het volgende:
Zou mooi zijn als er plots een neger op een home-trainer in het bos zit die stroom aan het genereren is.
Ik vind dit geen normale reactie. Ik wil je verzoeken dit topic te verlaten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:42 schreef Djokotron het volgende:
Hahahahaha die Britt wat een dom en triest figuur is dat zeg, dat kán gewoon niet waar zijn
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Amanda is geweldig joh. Ongelooflijk mooi dat zij gewoon met iemand als Britt over normale dingen wil praten..Britt woont notabene in een rijtjeshuis!
Idd, Amanda is gewoon normaal gebleven en dat is best knap voor iemand met een prive-jet en 8 miljard op de bankrekeningquote:Op donderdag 7 april 2011 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Amanda is geweldig joh. Ongelooflijk mooi dat zij gewoon met iemand als Britt over normale dingen wil praten..Britt woont notabene in een rijtjeshuis!
Britt zei toch zoiets over een eigen vliegtuig ? Of verstond ik dat verkeerd ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:32 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Idd, Amanda is gewoon normaal gebleven en dat is best knap voor iemand met een prive-jet en 8 miljard op de bankrekening
Ja idd, als iemand dat gevonden heeft, aub hier ff posten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 06:16 schreef SEMTEX het volgende:
Wat was de hyves van Michella ook alweer? Ben wel benieuwd hoe ze deze uitzending probeert goed te praten
En Leslie krijgt er flink wat kritiek op haar Hyvesquote:super avond gehad!!!!! zooooooooo gezellig en mijn gooise vriendin was bij tante tokkie wahahhaha!!! I LOVE ECHTE MEISJES IN DE JUNGLE I LOVE LESLIE!!!
Die hebben geen bord voor dr kop maar een heel bos.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:41 schreef SEMTEX het volgende:
Michella schaamt zich allerminst voor zichzelf:
[..]
En Leslie krijgt er flink wat kritiek op haar Hyves
"Amanda reist met haar vliegtuig de hele wereld over"...quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Britt zei toch zoiets over een eigen vliegtuig ? Of verstond ik dat verkeerd ?
En Pauline: Ik heb nog nooit twee meisjes zien vechten. M'n moeder zou zeggen je komt nu naar huisquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef ukga het volgende:
HAhah Amanda en Michella gaan vechten, en die Gooische stakkers gaan huilen
hoe wereldvreemd ben jeman man man
Ja stelletje stakkers zeg. Nog nooit buiten het Gooi geweest zekerquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:22 schreef luckass het volgende:
[..]
En Pauline: Ik heb nog nooit twee meisjes zien vechten. M'n moeder zou zeggen je komt nu naar huis.
En bij dat rekenen ook niet gebruiken dan * 8 / 12 gelijk is aan * 2 / 3quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:27 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja stelletje stakkers zeg. Nog nooit buiten het Gooi geweest zeker
Het ergste is nog dat sommige van die meisjes dom zijn, maar van zich zelf denken dat ze slim zijn(Pauline, Ymke en Michella vooral)
Ymke niet; kijk aflevering één maar; daarin zegt ze zelf dat ze denkt dat Pauline haar overschat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:27 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja stelletje stakkers zeg. Nog nooit buiten het Gooi geweest zeker
Het ergste is nog dat sommige van die meisjes dom zijn, maar van zich zelf denken dat ze slim zijn(Pauline, Ymke en Michella vooral)
Whahahaha Ik mag haar welquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:42 schreef Auti het volgende:
Die Ymke is echt maf, geweldig!
http://www.rtl.nl/xl/#/sn(...)1-96e1-6eac1c152766/
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:57 schreef Maartel het volgende:
http://www.youtube.com/user/ymkeliselotte
Ymke's Youtube account
(en in sommige video's oogt ze zoveel beter dat ik me afvraag of ze 'Ymke' niet acteert..)
vs.
Ze heeft ook helemaal geen lelijk hoofd, ze doet alleen haar haar soms een beetje lelijk. En haar lichaam is niet heel geweldig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
![]()
Daar zou ik der op een dronken avond nog gewoon doen ook
Auquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik vind Ymke hilarisch
De afloop van haar avontuur in "Echte meisjes in de jungle" is echter helemaal niet grappig![]()
Amanda is de vriendin van een of andere succesvolle DJ dus in de zomer vliegen ze met hun 'eigen' (gecharterde) vliegtuig rondjes langs de feeststeden van Europa.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Britt zei toch zoiets over een eigen vliegtuig ? Of verstond ik dat verkeerd ?
Dj Afrojack jeweetz...quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
Amanda is de vriendin van een of andere succesvolle DJ dus in de zomer vliegen ze met hun 'eigen' (gecharterde) vliegtuig rondjes langs de feeststeden van Europa.
Ik kan me wel voorstellen dat een egocentrist als Amanda daar over praat alsof ze een jetset wereldster is en dat de naïeve Britt daar helemaal van onder de indruk is.
ik denk allen wel dat je afrojack zn salarisstrookje onderschatquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
Amanda is de vriendin van een of andere succesvolle DJ dus in de zomer vliegen ze met hun 'eigen' (gecharterde) vliegtuig rondjes langs de feeststeden van Europa.
Ik kan me wel voorstellen dat een egocentrist als Amanda daar over praat alsof ze een jetset wereldster is en dat de naïeve Britt daar helemaal van onder de indruk is.
Ik ook wel, ik denk dat ik heel veel lol met haar kan hebbenquote:
Ik denk dat het in het hoogseizoen voor hem voordeliger is om privé te vliegen dan om commercieel te vliegen, als hij daardoor meer optredens per week kan doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef ukga het volgende:
[..]
ik denk allen wel dat je afrojack zn salarisstrookje onderschat
Die gast is producer voor chris brown, neyo, en dat soort figuren. hij draait in de beter clubs in amerika. De tijd van KLM 2de klas is wel voorbij voor hem. Dat privejet zal ook iet wat overdreven zijn. Maar het zal gerust wel zijn dat amanda lekker met haar afrojackje de hele wereld firstclass rondvliegtquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk dat het in het hoogseizoen voor hem voordeliger is om privé te vliegen dan om commercieel te vliegen, als hij daardoor meer optredens per week kan doen.
Hoe komt Britt anders aan het privévliegtuig verhaal?
Hm, vreemd, ze heeft best een sexy lichaamquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef mevrouwdebok het volgende:
lach me dood om nadia die zich in alle bochten wringt om haar buik en borsten niet te hoeven laten zien !! die heeft zo'n fokking groot complex![]()
![]()
Dat denk ik ook. Op de hyves van Amanda staat een foto van een privévliegtuig, met daarbij de vermelding dat het de eerste keer is+ Afrojack zijn verjaardag is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:29 schreef ukga het volgende:
[..]
Die gast is producer voor chris brown, neyo, en dat soort figuren. hij draait in de beter clubs in amerika. De tijd van KLM 2de klas is wel voorbij voor hem. Dat privejet zal ook iet wat overdreven zijn. Maar het zal gerust wel zijn dat amanda lekker met haar afrojackje de hele wereld firstclass rondvliegt
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef ukga het volgende:
[..]
Hm, vreemd, ze heeft best een sexy lichaam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
André Lon.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:37 schreef n0ir het volgende:
Heeft zij nog steeds geen boob-job gehad?![]()
En wie zei nou ookalweer dat Nadia niet trots was op haar shouders?![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef ukga het volgende:
[..]
Hm, vreemd, ze heeft best een sexy lichaam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |