Deel: #1, #2quote:Vanaf donderdag 24 maart nieuw op de sterke donderdagavond van RTL 5 het reality-programma ‘Echte Meisjes in de Jungle’. In ‘Echte Meisjes in de Jungle’ doen de goedgebekte en opvallendste meisjes uit eerdere RTL 5 reality-programmas mee. Zo doen o.a. Amanda en Nadia mee uit de Gouden Kooi en Pauline en Leslie mee van Echte Gooische Meisjes.
In iedere aflevering van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ staan twee opdrachten centraal. In deze opdrachten worden de meisjes op meerdere manieren getest. Hun uithoudingsvermogen. Hun kracht. Hun kennis van Suriname. Allemaal met als doel om te bepalen wie de sterkste en de slimste is.
SPOILER: Caps uit #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door n8n op 04-04-2011 21:35:18 ]“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:04 schreef THEFXR het volgende:
Ymke straalt een bepaald soort geiligheid uit,maar ik weet niet welke.
qftquote:Op zondag 3 april 2011 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ahhh britt is liev , wat zijn ze allemaal gemeen tegen haar![]()
Hoezo dat?quote:Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef formerjellybean het volgende:
Wel goed dat Amanda Britt toch wel steunt en voor haar opkomt. En ik ben allergisch voor Nadia
fixedquote:Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef Madame_Paon het volgende:
@n8n: Je hebt een fout gemaakt in de openingspost. Het is namelijk 'Echte Gooische Meisjes' en niet 'Gooische Vrouwen'.
Nog 4 dagen tot de volgende aflevering.
De gouden kooi, en ze komt op mij een beetje nepperig en aanstellerig over .quote:Op zondag 3 april 2011 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja wat heeft Nadia dan gedaan in deze serie dat je haar niet moet ?
De enige geldige reden zou kunnen zijn dat het een Marokkaan is.
projectie vriendquote:Op zondag 3 april 2011 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja wat heeft Nadia dan gedaan in deze serie dat je haar niet moet ?
De enige geldige reden zou kunnen zijn dat het een Marokkaan is.
logo's zijn amper in beeld, slechts 1-2 frames, en daarna alweer als achtergrond. Maar goed, heb toch die frames eruit getrokken, helaas in matige kwaliteit (caps uit een xvidje)quote:Op zondag 3 april 2011 14:07 schreef n8n het volgende:
[..]
fixed
als iemand de teamlogo's op 138px breed heeft zet ik die er ook in
Gouden kooi kan ik nog inkomen maar in vind dat ze in deze serie amper in beeld is gekomen laat staan negatief. De enige die echt irritant is die brabo greppel kut.quote:Op zondag 3 april 2011 14:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
De gouden kooi, en ze komt op mij een beetje nepperig en aanstellerig over .
quote:Op zondag 3 april 2011 19:08 schreef Danielle83 het volgende:
Ik heb het afgelopen week voor het eerst gezien en damn wat een programma.
Zeker Britt en Ymke zijn echt figuren waarbij je denkt bestaan die echt
Nadia heb ik tot nu toe nog maar weinig van gezien. Misschien komt het nog.quote:Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef formerjellybean het volgende:
Wel goed dat Amanda Britt toch wel steunt en voor haar opkomt. En ik ben allergisch voor Nadia
inclusief de ongewanden hahaha. Als die niet een bacteriele infectie oplopen, weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef StephanL het volgende:
hehe zelf gevangen visjes eten. Valt mij weer mee van die meiden.
Joh je weer toch dat een groot deel bij dit soort programma's gescript is? Of denk je echt dat ze al vier dagen in dat primitieve kamp zitten en twee visjes hebben gegeten?quote:Op maandag 4 april 2011 10:25 schreef ukga het volgende:
[..]
inclusief de ongewanden hahaha. Als die niet een bacteriele infectie oplopen, weet ik het ook niet meer
Kleine visjes kun je met ingewanden en al in zijn geheel opeten.quote:Op maandag 4 april 2011 10:25 schreef ukga het volgende:
[..]
inclusief de ongewanden hahaha. Als die niet een bacteriele infectie oplopen, weet ik het ook niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Tnx heb er ff tegeltjes van gemaakt. Volgens mij kloppen de teams nu. Vind de OP wel best zoquote:Op zondag 3 april 2011 15:55 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
logo's zijn amper in beeld, slechts 1-2 frames, en daarna alweer als achtergrond. Maar goed, heb toch die frames eruit getrokken, helaas in matige kwaliteit (caps uit een xvidje)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het goed is, is dat deze donderdag.quote:Op maandag 4 april 2011 18:11 schreef jimjim1983 het volgende:
in welke aflevering trekken ze aan elkaars haar?
Vind ik wel meevallen. is eerder een flapuit, echter overschreeuwt ze zichzelf niet op een domme manier zoals Michella.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef gianni61 het volgende:
ik lach me dood bij dit programma. alleen die britt is toch wel zo'n iritant dom wicht...
Gewoon op RTL5.nl; kan het helaas ook niet zien vanavond, maar kijk al wel weer uit naar de aflevering!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:42 schreef Stansfield het volgende:
Klote ik kan het niet zien vanavond. Wanneer is de herhaling?
Paar uur erna staat het ook op usenet.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:42 schreef Stansfield het volgende:
Klote ik kan het niet zien vanavond. Wanneer is de herhaling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |