quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:06 schreef just me het volgende:
stamboom van.... Stef Krekel:
[ afbeelding ]
Vind het ook jammerquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:50 schreef waxmask het volgende:
Topic verpest door stom krekel stamboom....lock en in de prullenbak ermee...helaas Stef...het was leuk...
Nee Hoor Stef laat zich niet zo maar uit het veld slaan als iemand hem krekel noemt. Het is tenslotte naaste familiequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:50 schreef waxmask het volgende:
Topic verpest door stom krekel stamboom....lock en in de prullenbak ermee...helaas Stef...het was leuk...
Volgens mij is dat Adriaan, zijn zwager. 3 jaar oud.quote:Op maandag 4 april 2011 17:09 schreef creno het volgende:
Zojuist is Stef weer gevonden in het zwembad. Karim, Monique, Joanna en Maik dachten dat hij dood was, maar toen hij eenmaal door Karim gered was, bleek hij nog gewoon in leven te zijn.
Was dit een missie ? of heeft dit iets met het geheim te maken ?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:23 schreef resi_70 het volgende:
Vol verwachting vandaag naar de Daily gekeken om te kijken of er beelden van zijn missie werden getoond. Helaas door al het gedoe met Jo en de week van de waarheid is hier waarschijnlijk geen tijd voor geweest.
Dus heb ik direct na de daily mijn beklag over gedaan bij alphons en hij gaf me me te kennen dat er later deze week meer nieuws over Stef zou komen.
Hij wilde al wel vast kwijt dat zijn missie welke hij eerder heeft gekregen is mislukt en dat dit grote gevolgen voor Stef heeft gehad.![]()
Dit heeft de stem tegen hem verteld in de KvdW
[ afbeelding ]
Zou dit verklaren waarom we hem al een tijdje niet hebben gezien![]()
![]()
Wordt vervogld dus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |