quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:17 schreef waxmask het volgende:
Steff terwijl hij zich opmaakt om Mo te gaan bespringen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:18 schreef MargrietV het volgende:
Helemaal in de zevende hemel met deze leuke Stef! Sportief is hij zeker, heeft altijd zijn zender rond en ben helemaal in love met hem! Ga een Stef t-shirt bestellen en als jullie eind mei in Berlijn zijn, zie jullie me daar erin lopen.
nee mijn verjaardag als het mag,quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga je de brand in de Reichstag vieren???
![]()
![]()
Van der Lubbe FTW...
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:50 schreef markvanrinsum het volgende:
ik dit topic moet ik gepost hebben
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:46 schreef waxmask het volgende:
Ik hoor een gerucht dat er ook pikante foto's van Stef op internet te vinden zijn....
Pssst niet doorvertellen he ik heb zequote:Op zaterdag 2 april 2011 14:46 schreef waxmask het volgende:
Ik hoor een gerucht dat er ook pikante foto's van Stef op internet te vinden zijn....
volgens mij is het rustig op de zaak lolquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:56 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Pssst niet doorvertellen he ik heb ze
Niet geschikt voor Mo en Maik!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:56 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Pssst niet doorvertellen he ik heb ze
Niet geschikt voor Mo en Maik!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahaha hoe kom je daar nou bij lolquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:02 schreef SuGaRcAnDy het volgende:
[..]
volgens mij is het rustig op de zaak lol
Gokje :pquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:03 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Whahaha hoe kom je daar nou bij lol
Stef heeft anders ook een ramp overleefdquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:06 schreef MargrietV het volgende:
die kameleonclou is dus van ons Aller Stef!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:14 schreef dimi1972 het volgende:
Damzzz Stef had die toch een verhouding met Servio
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:24 schreef just me het volgende:
Zijn er al Stef-gadgets te koop ???
stef
Nog een geheim van Stef: Hij is een beetje bijziend ...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:35 schreef DeWalrus het volgende:
Stef heeft tien keer vaker seks met Laura dan Alex. DO THE MATH!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:06 schreef just me het volgende:
stamboom van.... Stef Krekel:
[ afbeelding ]
Vind het ook jammerquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:50 schreef waxmask het volgende:
Topic verpest door stom krekel stamboom....lock en in de prullenbak ermee...helaas Stef...het was leuk...
Nee Hoor Stef laat zich niet zo maar uit het veld slaan als iemand hem krekel noemt. Het is tenslotte naaste familiequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:50 schreef waxmask het volgende:
Topic verpest door stom krekel stamboom....lock en in de prullenbak ermee...helaas Stef...het was leuk...
Volgens mij is dat Adriaan, zijn zwager. 3 jaar oud.quote:Op maandag 4 april 2011 17:09 schreef creno het volgende:
Zojuist is Stef weer gevonden in het zwembad. Karim, Monique, Joanna en Maik dachten dat hij dood was, maar toen hij eenmaal door Karim gered was, bleek hij nog gewoon in leven te zijn.
Was dit een missie ? of heeft dit iets met het geheim te maken ?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:23 schreef resi_70 het volgende:
Vol verwachting vandaag naar de Daily gekeken om te kijken of er beelden van zijn missie werden getoond. Helaas door al het gedoe met Jo en de week van de waarheid is hier waarschijnlijk geen tijd voor geweest.
Dus heb ik direct na de daily mijn beklag over gedaan bij alphons en hij gaf me me te kennen dat er later deze week meer nieuws over Stef zou komen.
Hij wilde al wel vast kwijt dat zijn missie welke hij eerder heeft gekregen is mislukt en dat dit grote gevolgen voor Stef heeft gehad.![]()
Dit heeft de stem tegen hem verteld in de KvdW
[ afbeelding ]
Zou dit verklaren waarom we hem al een tijdje niet hebben gezien![]()
![]()
Wordt vervogld dus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |