Ja dat ook inddquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:32 schreef AYLI het volgende:
Ze snappen 'm wel, hij is gewoon niet grappig.
Waren dat grappen? Ik dacht dat hij gewoon saai aan het ouwehoeren was altijd...beter opletten volgende keer....quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niemand daar snapt zijn grappen, inclusief hijzelf niet
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Waren dat grappen? Ik dacht dat hij gewoon saai aan het ouwehoeren zoemen was altijd...beter opletten volgende keer....
ja hij zei dat ze geen kaas had gegeten van zijn grappen, dat ze ze nooit snaptequote:
Nee heb me niet voorgesteld nog, wel heb ik vermeld dat ik bijna heel de dag hier mee lees en dat ik me dan maar net zo goed kon registreren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hebt u zich al voorgesteld btw of een kloon?
Hahahah No fakking Way....sneaky hoor maar we hebben je al door..... JIJ BENT CYNTHIA.....quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee heb me niet voorgesteld nog, wel heb ik vermeld dat ik bijna heel de dag hier mee lees en dat ik me dan maar net zo goed kon registreren.
Wat een kloon is weet ik niet precies, als dat een compliment is dan wel, als het geen compliment is dan niet..
Thnx, Jo regelt haar zaakjes altijd prima he??quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef beequeen het volgende:
Ik kon het niet goed verstaan, maar Jo wil via haar moeder iets regelen voor Mo. Het zal ook niet..
Welkom op FOK! blackprinces.
scherpquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahahah No fakking Way....sneaky hoor maar we hebben je al door..... JIJ BENT CYNTHIA.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cup K en dan in het grote tietenboekquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef beequeen het volgende:
Ik kon het niet goed verstaan, maar Jo wil via haar moeder iets regelen voor Mo. Het zal ook niet..
Welkom op FOK! blackprinces.
Aaaaaaaaaaah nou hoor, waren er haren in de cos gevonden van me???quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahahah No fakking Way....sneaky hoor maar we hebben je al door..... JIJ BENT CYNTHIA.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me niet, heb nog geen spelfouten gezien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaah nou hoor, waren er haren in de cos gevonden van me???
ja dat maakt het wel meteen onmogelijk inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:39 schreef AYLI het volgende:
[..]
Lijkt me niet, heb nog geen spelfouten gezien.
YW.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:38 schreef Blackprinces het volgende:
Thnx, Jo regelt haar zaakjes altijd prima he??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |