Waarom zou dit handel zijn? Die schoenen komen uit mijn privecollectie en ik doe er nu een aantal weg. Alle schoenen zijn door mijzelf gedragen op 1 of 2 paar na en ze zijn allemaal in mijn maat.quote:
Weet ik, maar ik heb geen 75 euro liggen voor die schoenenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:31 schreef HAL9000S het volgende:
De CDG converse zijn trouwens 95 pond nieuw:
http://www.endclothing.co(...)all-star-high-4.html
dus 75 voor een ongedragen paartje lijkt me allerminst onredelijk.
43, mooi zelfde maat als mijquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef HAL9000S het volgende:
@ Swoosh, open for offers.
US 9,5 = maat 43.
Ben m'n collectie aan het verkleinen, minder in de kast, meer aan de voet.
De terminators zijn zo goed als nieuw, ik ga vandaag nieuwe pics voor je schieten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:56 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
43, mooi zelfde maat als mij
Hoe vaak heb je die Nike terminators gedragen?
Tevens heb je meer fotos van dit mooie paartje?
Als je 4 paartjes tegelijk wil kopen dan valt er wel een leuke deal te maken!quote:Op maandag 4 april 2011 22:46 schreef TR0LL het volgende:
ik hou dit topic even in de gaten,
TS mag me pbén als de prijs van die Blazers, chukka, halfcabs en R869 naar beneden gaan
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:26 schreef HAL9000S het volgende:
* The shoes are located in Utrecht, meetups are possible @ Utrecht centraal or Overvecht
* Prices do not include shipping fees
* International payments are only possible with paypal (+4% paypal fee), otherwise payment with bank transfer or cash @ meetup
* I do not ship first
* If you need any more pics or extra info about the shoes, feel free to ask.
* Prices are already on the low, think before bidding. Fixed price means: bidding will be ignored.
* Cash prefered, these kicks are for sale because I have too many already
* All prices are in euro's
US 9 & US 9,5
Vans Halfcab Bulletproof US 9,5 60 euro
[ afbeelding ]
Nike Mcleay US 9,5 50 euro
[ afbeelding ]
New Balance 580 Burn rubber US9 85 euro
[ afbeelding ]
Puma R698 Sneaker freaker US9 (fits like US 9,5 denim bleed on top) 60 euro
[ afbeelding ]
Converse all star Comme des garcons US 9 (fits like US 9,5) 75 euro
[ afbeelding ]
Vans Chukka Taka Hayashi 50 euro
[ afbeelding ]
Nike air footscape pinstripe TZ US9,5 75 euro
[ afbeelding ]
Nike vandal high TZ US9,5 30 euro
[ afbeelding ]
Nike Lunarwood+ US 9,5 40 euro
[ afbeelding ]
Nike air footscape motion mr cartoon US 9,5 60 euro
[ afbeelding ]
Vans sk8 high rebel8 US 9,5 60 euro
[ afbeelding ]
Nike SB blazer HUF US 9,5 70 euro
[ afbeelding ]
Nike SB medicom 4 US 9,5 175 euro
[ afbeelding ]
US 10
Nike lunarmax+ sample US10 75 euro
[ afbeelding ]
Nike SB dunk high midnight fog US10 60 euro
[ afbeelding ]
Visvim decoy duck boot US10 150 euro
[ afbeelding ]
Ik draag niet alleen sneakersquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:48 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik weet dat het redelijk offtopic is,maar hoe komt het dat je van die Visvim's hebt? Je ziet in je collectie namelijk een rdelijk soort regelmaat betreft soort sneakers, maar dan verschijnt opeens die visvim die een nogal bergschoen potentie heeft?
Nee sorry man, ze gaan of voor 75 plus ship weg of ik ga ze zelf lekker rocken in de zomer. 75 is eigenlijk al zonde man m'n geld, maagoed.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Voorzichtig bod van 50 euro voor de Allstars
Dat zou dan 81 euro worden ofzo? Hou ze nog even vast. Zodra ik mijn allstars kwijt ben, kom ik terugquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee sorry man, ze gaan of voor 75 plus ship weg of ik ga ze zelf lekker rocken in de zomer. 75 is eigenlijk al zonde man m'n geld, maagoed.
Is goed, als je ze zeker wil dan hou ik ze wel ff voor je vastquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Dat zou dan 81 euro worden ofzo? Hou ze nog even vast. Zodra ik mijn allstars kwijt ben, kom ik terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |