Nee, ik ben niet echt van de piercings sry.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Als jij nou eerst een piercing nam, er is toch weinig aan jou lelijk te maken
Jong, ze heeft geen tongpiercing genomen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Is wel mooi
En tongpiercing is lekker voor pijpen
Waarom ben je niet zo mooi als je zus?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:28 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet echt van de piercings sry.
Misschien heeft ze het toch gedaan want combi aanbiedingquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:28 schreef Beatles het volgende:
[..]
Jong, ze heeft geen tongpiercing genomen.
Jammer welquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:28 schreef Beatles het volgende:
[..]
Jong, ze heeft geen tongpiercing genomen.
Lkkr hoor summrmijsje.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:28 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet echt van de piercings sry.
Mijn zus is gewoon prachtig.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Waarom ben je niet zo mooi als je zus?
Tja, wie weet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een goed karakter
Nee eerst fotoquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Zijn er al positieve reacties geplaatst hier?
quote:
Ja is beter, je leeft in het verleden. Mijn moeder heeft ook gewoon een navelpiercingquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is NOG ordinairder dan wat TS neemt. Dit is gewoon alto, dat is sletterig. Niet dat ik het erg vind, maar om nou te zeggen dat dat beter is
Oh?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is NOG ordinairder dan wat TS neemt. Dit is gewoon alto, dat is sletterig. Niet dat ik het erg vind, maar om nou te zeggen dat dat beter is
Je woont in het kamp?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja is beter, je leeft in het verleden. Mijn moeder heeft ook gewoon een navelpiercing
Leuk hoor om mijn volk neer te zetten als sjonnies en anita's wij hebben tenminste vrienden enzo.quote:
Misschien vind je haar met piercing wel ineens heel knap!quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Misschien vind je haar met piercing wel ineens heel knap!
wat is erg grappig aan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Misschien vind je haar met piercing wel ineens heel knap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |