Ik heb tot en met hier bijgewerkt, het kan best zijn dat ik ergens overheen gelezen heb dus als iemands eindscore niet klopt: vooral roepen!quote:
Ieder lapje is er een!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit tot over mn oren in werk en studie en ik kom er gewoon niet aan toe... vrees dat ik vrijdag 1 of 2 lapjes in kan sturen maar...
dat is waar!quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:07 schreef Sanne het volgende:
lieverds, voor wie het niet redt, die lapjes zijn over drie maanden nog steeds heel hard nodig.
alle beetjes helpen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb mijn ene lapje ook gepost van de week
Ach, even iets vergeten, kan gebeuren!quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef Spiegelei het volgende:
Pfff ik ben ook weer de sukkel van de week hoor!
Ik heb het 5e lapje dat ik hier noemde niet meer afgemaakt, ik wilde iets proberen maar dat lukte niet, dus vorige week 4 lapjes in een enveloppe gestopt, netjes met een kaartje erbij waar ik op heb geschreven waarvan de lapjes zijn gemaakt (acryl en katoen). Deze 4 lapjes dus:
[ afbeelding ]
Zit ik daarnet tussen mijn haak en wolletjes rommel te wroeten kom ik toch nog 2 lapjes tegen. Ik wist niet eens meer dat ik die had gemaakt joh! Deze dus:
[ afbeelding ]
Zou ik die lapjes nou nog in kunnen sturen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |