Breien gaat me niet lukken.quote:
Volgens de TT mag jij prima naaienquote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Breien gaat me niet lukken.
Haken ook niet meer.
En naaien is niet toegestaan aan de TT enzo te zien.
Zal eens kijken of ik iemand zo gek genoeg krijg.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Volgens de TT mag jij prima naaienAlleen al voor de fun mag je 20x20 naaien hoor
![]()
ik kan zelf ook niet breien, haken en naaien (naja dat wel, niet het soort naaien zoals bedoeld in de OP)
Wildbreien?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:47 schreef Stefan het volgende:
Wie gaat er maandag in Noordwijk wildbreien?
ach natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef mijsje het volgende:
Lappen breien en die overal aan maken, zoals aan een lantaarnpaal of een leuning ergens... Best grappig om tegen te komen...
Bijvoorbeeld: http://www.google.nl/sear(...)b=wi&biw=981&bih=661
ik heb inderdaad matching nagellakquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:25 schreef annelotje het volgende:
Wat zit jij er lekker bij! Jalooers!!!!! (zit op mn werk)
Leuke nagellak! hihi
Ik voel me helemaal schuldig! Hier ligt nog zielig maar 1 lapje te wachten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef Mirjam het volgende:
lapje 6 is af, ik ga zo nummer 7 opzetten
doe niet zo gek joh!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal schuldig! Hier ligt nog zielig maar 1 lapje te wachten.
Ok, ga er NU een maken.
heerlijk he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:14 schreef Jojogirl het volgende:
Lapje naald 4 is afAlleen nog wat draadjes afwerken, maar dat komt later wel. En lapje 2 is al zowat halverwege met naald 7
De draadjes werk ik niet af. Die kunnen ze namelijk gebruiken om de lapjes aan elkaar te zettenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:14 schreef Jojogirl het volgende:
Lapje naald 4 is afAlleen nog wat draadjes afwerken, maar dat komt later wel. En lapje 2 is al zowat halverwege met naald 7
Ik denk dat het wel fijner is als de draadjes 'langs de kant' afgewerkt zijn (omdat die aan elkaar genaaid worden), maar als het nog een lange draad is zullen ze die ook wel weer kunnen gebruiken, de draad aan het einde mag gewoon lang gelaten worden (want die gebruiken ze om te naaien).quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:58 schreef Jojogirl het volgende:
Moet dat met alle draadjesIk heb nl. aan het eind wel een lange draad laten zitten, maar heb ook brede strepen gemaakt en die draadjes wilde ik dus wel gewoon even afwerken. Als dat niet hoeft/mag, scheelt dat weer werk
Goeie vraag inderdaad! Wat willen ze weten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:47 schreef spuitje het volgende:
Vraagje: in de OP staat "vergeet niet je gegevens te vermelden". Wat wordt daar precies mee bedoeld? Volledige naam, adres etc.?
ik ga ze van de week mailen en het vragenquote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef annelotje het volgende:
[..]
Goeie vraag inderdaad! Wat willen ze weten?
Ja precies, zo had ik de instructies zelf ook opgevat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel fijner is als de draadjes 'langs de kant' afgewerkt zijn (omdat die aan elkaar genaaid worden), maar als het nog een lange draad is zullen ze die ook wel weer kunnen gebruiken, de draad aan het einde mag gewoon lang gelaten worden (want die gebruiken ze om te naaien).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |