Ik voel me helemaal schuldig! Hier ligt nog zielig maar 1 lapje te wachten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef Mirjam het volgende:
lapje 6 is af, ik ga zo nummer 7 opzetten
doe niet zo gek joh!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal schuldig! Hier ligt nog zielig maar 1 lapje te wachten.
Ok, ga er NU een maken.
heerlijk he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:14 schreef Jojogirl het volgende:
Lapje naald 4 is afAlleen nog wat draadjes afwerken, maar dat komt later wel. En lapje 2 is al zowat halverwege met naald 7
De draadjes werk ik niet af. Die kunnen ze namelijk gebruiken om de lapjes aan elkaar te zettenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:14 schreef Jojogirl het volgende:
Lapje naald 4 is afAlleen nog wat draadjes afwerken, maar dat komt later wel. En lapje 2 is al zowat halverwege met naald 7
Ik denk dat het wel fijner is als de draadjes 'langs de kant' afgewerkt zijn (omdat die aan elkaar genaaid worden), maar als het nog een lange draad is zullen ze die ook wel weer kunnen gebruiken, de draad aan het einde mag gewoon lang gelaten worden (want die gebruiken ze om te naaien).quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:58 schreef Jojogirl het volgende:
Moet dat met alle draadjesIk heb nl. aan het eind wel een lange draad laten zitten, maar heb ook brede strepen gemaakt en die draadjes wilde ik dus wel gewoon even afwerken. Als dat niet hoeft/mag, scheelt dat weer werk
Goeie vraag inderdaad! Wat willen ze weten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:47 schreef spuitje het volgende:
Vraagje: in de OP staat "vergeet niet je gegevens te vermelden". Wat wordt daar precies mee bedoeld? Volledige naam, adres etc.?
ik ga ze van de week mailen en het vragenquote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef annelotje het volgende:
[..]
Goeie vraag inderdaad! Wat willen ze weten?
Ja precies, zo had ik de instructies zelf ook opgevat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel fijner is als de draadjes 'langs de kant' afgewerkt zijn (omdat die aan elkaar genaaid worden), maar als het nog een lange draad is zullen ze die ook wel weer kunnen gebruiken, de draad aan het einde mag gewoon lang gelaten worden (want die gebruiken ze om te naaien).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |