er moet toch iemand wakker worden! er moet toch iemand dit door hebben!quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:14 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk, dat Gerard haar door heeft.
Ik ook. Geen sympathie, maar wel bewondering. Ze weet de hele poppenkast te manipuleren en iedereen voor zich in te nemen. Die gaat in een zetel naar de finale.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb echt bewondering voor haar!
Karim kan ik niet in zijn kop kijken, maar was wel stil. Gerard ook. Net ofdat ze d'r een beetje buiten stonden. En dachten van doen we hier.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
er moet toch iemand wakker worden! er moet toch iemand dit door hebben!
bedoelde het een beetje cynisch.. ik kan geen bewondering voor manipulatie opbrengen! en je zag aaf echt aan het einde van de uitzending een beetje flabbergasted zijn!quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook. Geen sympathie, maar wel bewondering. Ze weet de hele poppenkast te manipuleren en iedereen voor zich in te nemen. Die gaat in een zetel naar de finale.
Alleen zal ze aan het SST-avontuur weinig vrienden overhouden. Aafke zei vanavond nog in de daily dat Monique haar maatje was, maar ik ben benieuwd wat ze donderdag in de 'live' zegt, als ze wat beelden heeft teruggezien.
Bummer voor Sharon, die had liever bij miljonair Geer in de koffer gelegenquote:
Met aafke is gewoon de verkeerde eruit gegaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
bedoelde het een beetje cynisch.. ik kan geen bewondering voor manipulatie opbrengen! en je zag aaf echt aan het einde van de uitzending een beetje flabbergasted zijn!
Daar zal het wrs niet lang op blijven staan, YT is preuteser dan de EOquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
iemand zei net dat het al op Youtube staat!
Ik verwacht dat er maandag weer gemengde nominaties zijn. Dan is ze niet aan de beurt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gerard, Karim, en Sharon zijn al drie stemmen..
Ik betwijfel het. Bovendien heeft ze 15K in haar kluis. Die ga je dus niet nomineren als je iets van het spel snapt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:14 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk, dat Gerard haar door heeft.
o ja, en ze heeft nog een geheim..quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Bovendien heeft ze 15K in haar kluis. Die ga je dus niet nomineren als je iets van het spel snapt.
Juist. En ook al zouden ze haar doorhebben: ze heeft tussen de 15 en 20 duizend in haar kluis en haar geheim is nog niet geraden. Dan zou je zelfs A. Hitler of S. Hoessein nog niet nomineren.quote:
Maar Aafke wel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Juist. En ook al zouden ze haar doorhebben: ze heeft tussen de 15 en 20 duizend in haar kluis en haar geheim is nog niet geraden. Dan zou je zelfs A. Hitler of S. Hoessein nog niet nomineren.
Ik wel. Althans, in een spel als dit. De bedoeling is om te winnen, al is het 'by hook or by crook'.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
bedoelde het een beetje cynisch.. ik kan geen bewondering voor manipulatie opbrengen!
Als het gemend nomineren is, dan zit Sharon op de bank.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik verwacht ook wel gemengde.. of dat ze een man en een vrouw moeten kiezen.. tja, dan wordt het Mo tegenover Karim? want ze gaan proberen Karim en Gerard uit elkaar te trekken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |