Echtnie dat ze dat verteld heeft.. Ksweerut!quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:05 schreef Day het volgende:
Maarre.. ik heb de hele dag niet gekeken, niks over gelezen ook, maar ik verwacht dat Jo niet op haar kop heeft gekregen voor het toch aan Flip laten weten dat ze niet echt weg ging?
Zij heeft haar 7500 euro al gekregen?
braaf zit en af (ze mist der bully he)quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:06 schreef Day het volgende:
Oh, Flip ligt toch weer op de dameskamer? Aan de voeten van zijn baasje?
Doei Coos, veel plezier morgenquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:06 schreef Coos het volgende:
En met die schelle kutstem ook geen rekening houden met anderen die al liggen te slapen.![]()
Ik ben ook weg. Morgen strand. (hoop ik)
In bed bij Sharonquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:06 schreef Day het volgende:
Oh, Flip ligt toch weer op de dameskamer? Aan de voeten van zijn baasje?
iemand zei net dat het al op Youtube staat!quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:08 schreef Babs0853 het volgende:
is er al een filmpje van mo en maik ? bij mij viel namelijk de website weg
Have fun, Coosquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:06 schreef Coos het volgende:
En met die schelle kutstem ook geen rekening houden met anderen die al liggen te slapen.![]()
Ik ben ook weg. Morgen strand. (hoop ik)
Ik hoop het, kan haar neefje later ook nog eens genieten van tante Moquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:08 schreef Babs0853 het volgende:
Wat?!quote:
Bij mij ook, maar ik pas voor dat filmpjequote:Op zaterdag 2 april 2011 02:08 schreef Babs0853 het volgende:
Die wordt maandag niet genomineerd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maandag, als zij genomineerd is.. en dan denkt ze dat ze terug mag komen en voor ze het weet zit ze in het vliegtuig!!
Natuurlijk niet. Ze is zo geraffineerd als de pest. Die wordt de komende weken door niemand genomineerd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:59 schreef Day het volgende:
Mo liet niet echt in de groep blijken dat ze boos en verdrietig was.
Gerard, Karim, en Sharon zijn al drie stemmen..quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die wordt maandag niet genomineerd.
Ik hoop eigenlijk, dat Gerard haar door heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ze is zo geraffineerd als de pest. Die wordt de komende weken door niemand genomineerd.
dames moeten stemmenquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gerard, Karim, en Sharon zijn al drie stemmen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |