Ik heb de indruk dat Maiks geheim geraden is, maar heb daar geen bevestiging van....quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:36 schreef sjampoeh het volgende:
hallo luitjes,
vanaaf nie kunnen kijken, snap het even niet. hoe weet mo maiks geheim en hoezo mogen ze daar over praten ? geen sanctie ?
hoorde ik dat net goed dat maik over willen blijven met mo en alex in de finale![]()
![]()
goeie naaistreek dat maik mocht drukken op sharon
nee volgens mij komt de hint niet echt aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:37 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Schieten ze niet veel mee op denk ik
Gerard had ik op 1, Aafke op 2 en Sharon op 3!quote:
dat dus en heb al in meer programma's gezeten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet echt top, hij komt vaak een beetje te gemaakt over met alles moet lief en aardig...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dat dus en heb al in meer programma's gezeten.
haat het als iemand hem wat vraagt en dan zijn hand door zijn haar en dan denken en dan nog geen concreet antwoord
Nee Maiks geheim zit nog in het spel.. Alleen Flip schijnt een idee te hebben en daar is ie een beetje pissed over..quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Maiks geheim geraden is, maar heb daar geen bevestiging van....
En vanwaar naaistreek? Door die " missie" is ie een paar dagen uit de roulatie geweest, maar had niet gratis hoeven zijn idd...
voor de komende nominaties is het allemaal wel helemaal doorgesproken nu dus zal nu wel minder gezeik worden danquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:38 schreef suzi1 het volgende:
dat gezeik steeds over wie wie heeft genomineerd
ze willen het steeds niet zeggen (de wijven dan)
maar als het is geweest dan moet en zouden ze weten wie & wat & hoe
ach die heeft er 2 van beppie verstopt trekt ie die maar aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
hahahha ze hebben flips onderbroeken verstopt![]()
![]()
maik en mo hadden het over zijn lidteken en dat het niet opvalt als hij zo bloot rond loopt .quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee Maiks geheim zit nog in het spel.. Alleen Flip schijnt een idee te hebben en daar is ie een beetje pissed over..
Karim is vaag. Eist veel van andere maar als ze wat van hem willen dan wordt hij boosquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
karim is lief, het is ook nooit goed he haha
hoe bloot loopt hij rond dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maik en mo hadden het over zijn lidteken en dat het niet opvalt als hij zo bloot rond loopt .
Omg echt!? Wat een engerdquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach die heeft er 2 van beppie verstopt trekt ie die maar aan
Mo weet het.. Denk dat het ingefluisterd is toen ze hun eerste crisis hadden..quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maik en mo hadden het over zijn lidteken en dat het niet opvalt als hij zo bloot rond loopt .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |