En dan een miskraam om het vooral nog maar voor het eind van de show te kunnen (mis) gebruiken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
das waar !! zouden ze nu aansturen op een zwangerschap net als bij DGK
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan een miskraam om het vooral nog maar voor het eind van de show te kunnen (mis) gebruiken?
Weltrustenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:12 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga de bewoners na doen en ook maar lekker slapen!!
Ja hoorde ik ook. Dom wijf.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja ook zoiets raars, net als jo, ik heb al besloten ik neem zoveel mg per dag (zei ze vanmiddag de hoeveelheid weet ik zo ff niet meer) come on, het zijn geen smarties
Oke, ziek zieker ziekst!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze het zei omdat ze heel erg graag genaaid wil worden en het zo probeerde af te zwakken
Heb jij hem ooit anders zien kijken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, Jo heeft al gezegd dat ze daarna direct moet gaan plassen en zo.. En toen zei Mo dat het nog niet zeker was dat ze blaasontsteking heeft.. En Maik stond wat schaapachtig te kijken...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef Mita het volgende:
Heerlijk die Sharon,ben nog nooit m'n kamer uitgestuurd, 10 minuutjes
En wij dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef suzi1 het volgende:
ze moeten verdomme de kamer uit, want nu is het ineens GEEN peepshow
als ie drie dagen zonder Mo is geweest kijkt ie wat slimmer uit zijn doppen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij hem ooit anders zien kijken?
wat zegt zequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik schakel niet over.. ik luister naar het verhaal van Shar!
Proefopname voor Sofia's Secret...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |