Heb je photoshop?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:32 schreef Driepink het volgende:
photoshop cursus verloopt met evenveel lol als jullie nu op de radio hebben
Is niet ergquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:33 schreef Ragboer het volgende:
Sorry dat ik je neger noemde Viro. OUWE SURINAMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef Ragboer het volgende:
Wat dan
ik op skaip.
nee man
gekkenhuis
Dood.
LUISTER NU!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:30 schreef Samzz het volgende:
Eindelijk thuis
Ik zag dat Koelkast morgen draait, dan luister ik dan wel
Slaap lekker Samzzquote:
Wat doe ikquote:
Damn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben geen "lachband" het is allemaal live
Same herequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik doe echt zwaar m'n best niet te lachen, maar werken doet t niet..
Ja maar jij lacht altijd. Met een knor erachteraan.quote:
Er is niemand die zijn lach kan op houden tijdens de Nachtelijke skype shows van koelkast.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik doe echt zwaar m'n best niet te lachen, maar werken doet t niet..
Carooltje heeft ook een knorquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja maar jij lacht altijd. Met een knor erachteraan.
Indeedquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Er is niemand die zijn lach kan op houden tijdens de Nachtelijke skype shows van koelkast.
quote:
Zo blij daaromquote:
Ik ben ook nuchterquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nuchter en het lijkt alsof ik de enige ben.
Ik heb nu biertje 4 dus nog lang niet dronkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ook nuchterquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
zijn we iig met zn 2enquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal ik ook maar skype downloaden? Dilemma..
Ik wil hebbe!!quote:
Ik laat ze achter bij mn exquote:
Ik ben niet bezopenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zijn zij bezopen?
WHY VRAAG IK HET UBERHAUPT.
En daar maak jij rustig een foto vanquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit zag ik bij de supermarkt![]()
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:00 schreef mr-green het volgende:
Haha jamaar Myraela iedereen is een baas bij ons in Charlois
Sokken in sandalenquote:
Terechte angst welquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus Huppeltje, nu wordt ik steeds banger om de 16e te komen hoor
Als Caro ook komt wordt 't helemaal dolquote:
Daar was vast een reden voorquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb als klein viro heel veel klappen gevangen op mijn bips met zulke slippers
Mag ik met je meerijden dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als Caro ook komt wordt 't helemaal dol![]()
Maar dan durf ik wel
Wat deed je in Emmen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:08 schreef Watertornado het volgende:
Godverdomme, net thuis uit Emmen, heb ik dezen aan de lijn.
Uiteindelijk ben ik daar gaan uit eten en jullie stadje bevlekken. En bier drinken op jullie stationnetje natuurlijk.quote:
Lijkt me gezelligquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik daar gaan uit eten en jullie stadje bevlekken. En bier drinken op jullie stationnetje natuurlijk.
Nou, De Brasserie is dus een paupertent maar daar twee naast kun je best heel leuk eten en drinken!quote:
Leer spellen dan denken we eroverquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoor iets goeds op achtergrond, haal dat bazenmuziekje is naar de voorgrond
Markant!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, De Brasserie is dus een paupertent maar daar twee naast kun je best heel leuk eten en drinken!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:12 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die niet weten wat een Ian_Nick UI is
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leer spellen dan denken we erover
zo goed?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoor iets goeds op achtergrond, haal dat bazenmuziekje eens naar de voorgrond
We hebben erover nagedacht en het antwoord is neequote:
JA DIE JA! Naar de Zwetser wilden we ook nog gaan, maar toen moest ik dus al huiswaarts omdat de reis zo belachelijk lang is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Markant!
Ik ga altijd naar de zwetser
Goh, wat voorspelbaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben erover nagedacht en het antwoord is nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi michael meyers hoofd ( het is mijn hoofd maar mislukt met beginners fotoshop skillz)
dat word de zooi weer updaten danquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef Viro het volgende:
aaaarghh heb net per ongeluk een image van 3 maanden oud over mijn windows partitie gegooid. Heb geen up-to-date image
Geen last vanquote:
weet je wat ik de laatste maanden allemaal aan progs op mijn pc heb gegooid. Mag ik weer opnieuw erop zetten.quote:
Ook nietquote:
da's wel klote iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:16 schreef Viro het volgende:
[..]
weet je wat ik de laatste maanden allemaal aan progs op mijn pc heb gegooid. Mag ik weer opnieuw erop zetten.
Hebben wij dezelfde vader?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn vader is een klootzak, vreemdganger, lamlul en fuckfabriek.
Nu ben ik klaar met bashen
Eujj niet koelkast uitscheldenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:20 schreef Viro het volgende:
koelkast, lul dat je bent.
Ik ben een surinamer, geen neger. En ik ben een vooroordeel ontkrachtende neger dus ik lieg niet !!!!!
ah, jij bent onze vereiste 10% smatquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:20 schreef Viro het volgende:
koelkast, lul dat je bent.
Ik ben een surinamer, geen neger. En ik ben een vooroordeel ontkrachtende neger dus ik lieg niet !!!!!
Niet zo serieus nemenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Heujj moet ie geen leugens vertellen over mij
Nemenquote:
Hertog Janquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
Huppel, aan welke drank heb je gezeten...
Nee het was chronische pmsquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
Huppel, aan welke drank heb je gezeten...
Nu de 4dequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan is het niet bij 1 gebleven iig
Ez is bij vriendenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef Myraela het volgende:
Wie is bij eze? Zit die nou weer een of andere knetter te hosselen.
ik hoor ook nie bij de kleintjes met mn 1.80quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:28 schreef Viro het volgende:
allemaal dwergen die mannen in het topic op Ragboer, SV, Mono en mij na.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mwuahahaha nu kan ik typen![]()
haaai piepels
>1,80 bij mij, want vader is zo groot en ik ben groters als/dan hemquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik hoor nie bij de kleintjes met mn 1.80
popjequote:
Jouw mic staat te dicht op je toetsenbord meidquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mwuahahaha nu kan ik typen![]()
haaai piepels
Doe dan, nu kan hetquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
popje
ik heb nu zin om extra hard op de toetsen te rammen
laptopquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jouw mic staat te dicht op je toetsenbord meid
Danquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
>1,80 bij mij, want vader is zo groot en ik ben groters als/dan hem
Met moeitequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:29 schreef Driepink het volgende:
als ik spring, komen mn vingers in myr der kut!
Ik weet hetquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt echt alsof je gewoon naast me zit ofzo
Gelijk heeft zequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik weet hetdaarom mag ik ook niet typen en skypen tegelijk
![]()
verboden door huppel
dat is het iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Lekker liedje.
Ik vind dit echt heerlijke verstand op nul-radio
en jij luistert daarnaar? Zij kan je er niet uitkickenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik weet hetdaarom mag ik ook niet typen en skypen tegelijk
![]()
verboden door huppel
Viroooooquote:
maar volgens mij kan ik dat ook niet oplossen ofzowquote:
Das wel vervelendquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar volgens mij kan ik dat ook niet oplossen ofzow
goh, lang zoeken zeker. Als je maar niet post in hier dan vind ik het goed, maar de babyfacepic staat gewoon in foboquote:
Niet doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
De vraag is: kan ik de pic posten zonder een ban te krijgen
Hij is ietsje veranderdquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
goh, lang zoeken zeker. Als je maar niet post in hier dan vind ik het goed, maar de babyfacepic staat gewoon in fobo
mwoa iedereen in skype ergert zich dan dood aan mij.. dus omdat ik lief ben en zulks typ ik niet als ik stemmen hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en jij luistert daarnaar? Zij kan je er niet uitkicken
Dat is de vraag van vandaagquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
De vraag is: kan ik de pic posten zonder een ban te krijgen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zeg: post hem in mn fobo, dan hoef ik er niet naar te kijken
ik erg me niet aan jou hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mwoa iedereen in skype ergert zich dan dood aan mij.. dus omdat ik lief ben en zulks typ ik niet als ik stemmen hoor
je kan ook je mic uitzetten als je typtquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mwoa iedereen in skype ergert zich dan dood aan mij.. dus omdat ik lief ben en zulks typ ik niet als ik stemmen hoor
Ik hoor nietsquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:35 schreef Carooltje79 het volgende:
ik ben ook altijd zo hard aan het typen maar volgens mij valt het wel mee wat jullie horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |