quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, je bent nog te dom om zelfstandig te poepen. Denk je nu daadwerkelijk dat dit indruk maakt?
ik voel weer een taalkundig linkje aankomenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, confronterend hè, terechtwijzen is één woord
goh jij ook alquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik voel weer een taalkundig linkje aankomen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:15 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik denk niks.
Ben een SC muts.
Had ik je al uitgelegd.
Spoel je bandje eens terug.
Maar lief dat je mij tenminste een meid noemt,de andere dames zijn allemaal Hem/Hij of worden met de mannelijke vorm aangesproken.
Je zit toch niet te geilen op mijn foto he, ik wil,echte knoflooksaus.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:16 schreef Mr_Lurkert het volgende:
Maar Mr. J.Lo je beseft wel dat je nu zelf onberispelijk Nederlands zult moeten spreken? Op elk foutje word je nu afgerekend.
Ikzelf vind de boodschap belangrijker dan de woorden waarmee die gebracht wordt.
Maar Mr. J.Lo je beseft wel dat je nu zelf onberispelijk Nederlands zult moeten spreken? Op elk foutje word je nu afgerekend.
Ikzelf vind de boodschap belangrijker dan de woorden waarmee die gebracht wordt.
sjips, die moet ik zelfs nog bijlezenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:16 schreef Ceetje.. het volgende:
gebeurt er trouwens nog iets bij de buren, die vergeet ik helemaal
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:17 schreef knagsje het volgende:
goed nieuws voor bommelmans, maar de saus is in de maak.....
[ link | afbeelding ]
weet wat je vraagt, heb je zijn posts niet gelezen? je kunt hem van veel beschuldigen maar toch niet van onberispelijk Nederlandsquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:16 schreef Mr_Lurkert het volgende:
[ link | afbeelding ]
nee alles is in ruste in het bejaarden tehuis (of is dat 1 woord?) meneertje ik weet alles beter kom er maar in)quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:16 schreef Ceetje.. het volgende:
gebeurt er trouwens nog iets bij de buren, die vergeet ik helemaal
zo vriend, ga jij eerst even studeren. Ik zal je helpen http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyslexiequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Grappig om te constateren als iemand terecht gewezen wordt zijn stompzinnigheid negeert.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1309/
Maar goed, misschien dat je bij je kind (mocht je die hebben) aan kunt schuiven, tijdens de lessen op school.
Maik is terug.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sjips, die moet ik zelfs nog bijlezen
[ link | afbeelding ]
Ik kwam van de week iemand in de winkel tegen die zo'n helm bij zich droeg, ik dacht in eerste instantie dat het een pedobearhelm was en ik moest gniffelen, maar toen ik beter keek zag ik dat het de bezorgbeer was, wat sneu.quote:
juist pietquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:17 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
zo vriend, ga jij eerst even studeren. Ik zal je helpen http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyslexie
Ga even lezen, je afvragen wat je later wil worden met je rechtenstudie, je sociale vaardigheden en je talenten.
Mij hoef je niet te bellen als je in de kou zit of niet kan schijten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het werd pas sneu toen ze er een een pc gaven.......en die FOK vond.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kwam van de week iemand in de winkel tegen die zo'n helm bij zich droeg, ik dacht in eerste instantie dat het een pedobearhelm was en ik moest gniffelen, maar toen ik beter keek zag ik dat het de bezorgbeer was, wat sneu.
Het eten wat ze bezorgen is niet te vreten heb ik begrepen van vrienden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kwam van de week iemand in de winkel tegen die zo'n helm bij zich droeg, ik dacht in eerste instantie dat het een pedobearhelm was en ik moest gniffelen, maar toen ik beter keek zag ik dat het de bezorgbeer was, wat sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |