quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:04 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
KNOFLOOKSAUS!!!!????? Gloeiende Godver,als je zelfs geen Kebab normaal kan bezorgen wat doe je hier dan?
Oppleuren nu, we bellen wel een ander.
Your Honour, I rest mijne kees nog unne keerquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Schrik, vertel eens welke betoog ik overgeslagen heb dat uit meer dan 1 zin bestaat.
Hahahaha je snapt het niet he?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Schrik, vertel eens welke betoog ik overgeslagen heb dat uit meer dan 1 zin bestaat.
dat issie wel hoor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:05 schreef Mr_Lurkert het volgende:
navond...
Zit de COS ff terug te lezen maarehh.... wat een rare man, die Mr. J.Lo (of zoiets)....
Komt me niet echt ontspannen over....
waar issie???quote:
en 1 hoor je voluit te schrijven als het cijfer eenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Your Honour, I rest mijne kees nog unne keer
hai! gezellig dat je meepost maar als je de cos zoekt ben je verkeerd die is hierquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:05 schreef Mr_Lurkert het volgende:
navond...
Zit de COS ff terug te lezen maarehh.... wat een rare man, die Mr. J.Lo (of zoiets)....
Komt me niet echt ontspannen over....
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1309/quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Your Honour, I rest mijne kees nog unne keer
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:07 schreef knagsje het volgende:
bommie je kebab komt iets later....
[ link | afbeelding ]
te makkelijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1309/
Terug naar school jij, dom kind.
nu kan je me opvegenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:07 schreef knagsje het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:07 schreef knagsje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat je veel aandacht te kort bent gekomen in je leven, en probeert dat hier in te halen. Helaas voor jou. We willen hier geen klaplopers. Dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Schrik? vertel eens welke betoog ik overgeslagen heb, dat uit meer dan 1 zin bestaat. Begrijpend lezen is je ook al te moeilijk.
ik kan niet meer typen nu, onder de tafelquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:07 schreef knagsje het volgende:
[ link | afbeelding ]
hangt laura daar nou bij???quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:08 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
En maar blijven snijden maar bezorgen ho maar!![]()
tjuuuuuuuuuuu!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:07 schreef knagsje het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:08 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
En maar blijven snijden maar bezorgen ho maar!![]()
Je hebt gelijk.... dacht dat ik in de COS zat....quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:06 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hai! gezellig dat je meepost maar als je de cos zoekt ben je verkeerd die is hier
[COS#856]laura is.....
dit is de SC hier ben je uiteraard ook welkom, als je tenminste niet zeikt over spelvouten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:09 schreef Mr_Lurkert het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.... dacht dat ik in de COS zat....
Maar dit is ook gezellig toch? En over die zpelvauten..... ik zie ze allemaal... erger me dood maar zal er niks van zeggen ( mag ik tenminste zelf ook af en toe een vautje maken ;-))
how (j)low can you goquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:10 schreef pietpaniek het volgende:
Spelvouten verplicht in de scmisterjlow je doet het goed hoor
volgens anderen
(ben zeluf nie zo goed in taal, van mij mag iedereeen die daar over zeikt een langzame eenzame pijnlijke dood sterven)
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:10 schreef Flashbox het volgende:
Hij heeft al een nieuw vervoersmiddel gevonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG nu kan je mij wegvegen van onder de tafelquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Hier rust de Kebab-bezorger van Fok
Hij neemt zijn woordenboek mee in zijn kist.
Mister Jlo is voor de inburgerscursus niet geslaagd
we hebben hem in zijn graf gejaagd.
Geen woorden van een priester of een paus
en nog steeds geen knoflooksaus!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Grappig om te constateren als iemand terecht gewezen wordt zijn stompzinnigheid negeert.quote:
echt gaa een lefen zoeken johquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Grappig om te constateren als iemand terecht gewezen wordt zijn stompzinnigheid negeert.
Maar goed, misschien dat je bij je kind (mocht je die hebben) aan kunt schuiven, tijdens de lessen op school.
heb je niets beters? en nu opschieten met die swarmaquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Grappig om te constateren als iemand terecht gewezen wordt zijn stompzinnigheid negeert.
Maar goed, misschien dat je bij je kind (mocht je die hebben) aan kunt schuiven, tijdens de lessen op school.
Meid, je bent nog te dom om zelfstandig te poepen. Denk je nu daadwerkelijk dat dit indruk maakt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Je terechtwijzen is inderdaad confronterend. Mond dicht houden in het vervolg.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb je niets beters? en nu opschieten met die swarma
je valt in herhaling hoor. Die heb ik al een aantal keer gehoord vanavondquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, je bent nog te dom om zelfstandig te poepen. Denk je nu daadwerkelijk dat dit indruk maakt?
je valt in herhaling!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je terecht wijzen is inderdaad confronterend. Mond dicht houden in het vervolg.
laten we het eens omdraaien, denk jij nu echt dat je indruk maakt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, je bent nog te dom om zelfstandig te poepen. Denk je nu daadwerkelijk dat dit indruk maakt?
ja, confronterend hè, terechtwijzen is één woordquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je terecht wijzen is inderdaad confronterend. Mond dicht houden in het vervolg.
Ik denk niks.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |