Nee, en vorig jaar was het echt hyperactief hier.quote:
Dat verbaast mij ook... ik denk (hoop) dat ze nog wel eens een hoop mensen kan verrassen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:50 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Wat hebben jullie Jantine laag gewaardeerd zeg...
ik vond Jantine bij de auditie al goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:15 schreef sbientje het volgende:
waar komen al die jantinefans ineens vandaan
jantine is een hete smat!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:15 schreef sbientje het volgende:
waar komen al die jantinefans ineens vandaan
Ik ook. En erg leuk ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
ik vond Jantine bij de auditie al goed
Inderdaad, hij viel gewoon niet op.. Pas bij de herkansing dacht ik eigenlijk pas dat ie toch best goed was.. En toen was het al te laat. Heb mijn best gedaan in ieder geval, 2x gestemd voor Jantine en Rolf, voor de zekerheid. Was blij toen ze beiden mochten blijvenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef ranja het volgende:
Als je hier naar kijkt geen verrassende afvaller vanavond
Je bent bij lange na niet alleen. XFA leeft gewoon heel veel minder dan vorige jaren. I blame The Voice.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:08 schreef Deceit het volgende:
Normaal doe ik altijd mee met de lijstjes maar het lukt me gewoon niet dit jaar!
Ik heb Rochelle als favoriet, maar geeneens een 2e favo!
Dus ik laat dit maar schieten
Ik vind het ook erg moeilijk dit jaar, uitgesproken favorieten zoals eerder heb ik eigenlijk niet. Zelfs mijn nummer 1 niet perse, dat blijkt ook al uit het feit dat ik in 3 weken 3 verschillende nummer 1's heb (nou komt dat ook door het vertrek van Jantine natuurlijk).quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:08 schreef Deceit het volgende:
Normaal doe ik altijd mee met de lijstjes maar het lukt me gewoon niet dit jaar!
Ik heb Rochelle als favoriet, maar geeneens een 2e favo!
Dus ik laat dit maar schieten
je hebt hier zelf nog niet eens een lijstje gepostquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef PatriQue89 het volgende:
En denken jullie ook nog aan de Prono?
Ja, dat is erg, Niet weer vergeten...quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
IK heb vorige week niet ingeleverd.. is dat erg?
Oeh.. spankquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, dat is erg, Niet weer vergeten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |