quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:50 schreef Coos het volgende:
Fann heeft ook eindelijk een naamtopic in de COS![]()
[COS#855] KUTTEKOP
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef Toverheks het volgende:
Deissy heel erg veel plezier je weekend mooi weer en pas op je brommertje![]()
Deze week moest Spanje ook al een bank overeind houden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar die Grieken hebben jullie netjes bedankt heh !![]()
Maar ik heb gisteren of eergisteren ook iets gezien over Ierse banken![]()
en er is al heel veel betaald door nederland had ik begrepen, zonder
dat iemand dat verder weet, die vent van die ierse bank zei letterlijk,
tja Nederland zit nu aan ons vast, je moet het zo zien, we zijn met elkaar
naar bed geweest en nu moeten jullie de rekening betalen![]()
![]()
serieus heh... ik maak geen geintje ..
drama's worden dat en dit is nog maar het begin
Annie De Rooy Deja vuequote:
Gebeurt zeker geen fuk op de streams?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:50 schreef Coos het volgende:
Fann heeft ook eindelijk een naamtopic in de COS![]()
[COS#855] KUTTEKOP
ja ja er werd een heel rijtje landen opgenoemdquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Deze week moest Spanje ook al een bank overeind houden.
Maar ik vrees dat het potje wat de EU gemaakt heeft niet voldoende is de komende jaren.
Na Griekenland, Ierland en Portugal zullen er nog wel een paar landen bij komen. Spanje en zelfs België wordt niet uitgesloten.
Nee. En om gezellig mee te posten moeten er eerst nog een zooi van die pubers naar hun nest.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Gebeurt zeker geen fuk op de streams?
Morgen weer zuipen daar trouwens.
Ik ga voorlopig niet nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee. En om gezellig mee te posten moeten er eerst nog een zooi van die pubers naar hun nest.
Bedanktquote:
quote:
Bedankt en slaap lekker deisquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn mand in.
Veel plezier voor degenen die op het terras in Breda neerploffen
Ik wacht wel op de nachtploeg ook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee. En om gezellig mee te posten moeten er eerst nog een zooi van die pubers naar hun nest.
quote:
Ik vraag niet om een biografie, maar om keiharde data! Als ik ongefundeerde uitspraken wil lezen dan pak ik mijn Bijbel wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Als je 59 jaar levenservaring hebt in alle lagen van de bevolking en je ben zelf ook niet echt een lieverdje geweest hoef je niet met cijfers te komen die door incompetente onderzoekers vanuit een veilige ivoren toren zijn verzameld.
Bovendien moeten die eerst gepakt worden voordat ze kunnen worden geteld en dat is met een oplossingspercentage van 20% meestal niet het geval.
Pak jij je bijbel dan maarquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een biografie, maar om keiharde data! Als ik ongefundeerde uitspraken wil lezen dan pak ik mijn Bijbel wel.
Die is in ieder geval minder gedateerd!quote:
Lies ik had vanmiddag Martinquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de nachtploeg ook.
Vandaag is het precies 2 jaar geleden dat ik de sleutel van mijn huisje kreeg bedacht ik net. Wat is de tijd ongelovelijk snel gegaan. En nog steeds even blij met alles.
Mijn plofarmpjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:14 schreef BobdeStreamer het volgende:
Niet teveel indrinken mootie![]()
[ afbeelding ]
Maar begrijpend lezen heb je nogal wat moeite mee geloof ik. In mijn post verklaar ik juist dat keiharde data in deze zaken gewoon niet bestaan. Ik weet in veel gevallen veel meer van een dader dan de officier van justitie die hem slechts voor één enkel feit voor de kadi sleept. Wat niet wegneemt dat er misschien nog twintig zaken zijn die niet te bewijzen zijn en derhalve niet meegenomen worden in de statistieken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die is in ieder geval minder gedateerd!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn mand in.
Veel plezier voor degenen die op het terras in Breda neerploffen
Ja, nu willen we het weten ook!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dees veel plezier !
Voor de rest alvast welterusten![]()
Ik heb een date![]()
doei
Doeiquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dees veel plezier !
Ik heb een date![]()
doei
Die wijk schuin aan de overkant wordt gesloopt. Er staan nu hekken om. Hij loopt als een roofdier om de prooi heen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Martin!
Martin is eigenlijk een soort Adje, maar dan live in je woonkamer. Wat had ie?
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dees veel plezier !
Ik heb een date![]()
doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |