quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:25 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Die zit nu echt niet meer op twitter, hoor. Die is, denk ik, inmiddels de koei'n aan het melken in Boerenkolenstronkeradeel, of hoe dat gehucht ook heet waar ze woont.
Nee knul, je stelt mij een retorische vraag terwijl het antwoord totaal niet voorhanden is. Daarnaast is het stellen van een vraag waarbij jezelf antwoord erop kunt gegeven, wetende wat hiervan achterliggende informatie is ontzettend stom. Misschien dat het jou vaak overkomt dat je dingen stelt waarvan je het antwoord al weet maar dan zou ik de taalkundige aspect van het stellen van een vraag eens doornemen als ik jou was, aangezien je het dan klaarblijkelijk niet begrijpt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Pipo, je stelt een vraag en binnen 10 seconde post je weer...... maar als het wel was verteld zou Jo er wel anders bij zitten, die gaat stuk denk ik, als je het niet volgt waarom ben je zo ongeduldig dan ??
SC! Pure Slowchat dit!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:25 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Die zit nu echt niet meer op twitter, hoor. Die is, denk ik, inmiddels de koei'n aan het melken in Boerenkolenstronkeradeel, of hoe dat gehucht ook heet waar ze woont.
Lieten ze niet zien, maar dat zal best wel want ze kregen 6 condoomsquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
hebben Het en Lau vannacht nog liggen ketsen,of is dat niet bekend
dat dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
hebben Het en Lau vannacht nog liggen kletsen,of is dat niet bekend
Wow.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:26 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat zal wel indd...maar blijven tweets niet staan dan? wel toch? dan ff een twietje met een link sturen ofzo? ik kan het niet meer want kheb mn nieuwe account net gedeleted
de sterren van de hemel, daarom is ze nu zo moe enmoet ze weer vroeg naar bedquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
Het blijft Alex he, dus de kans daarop is ongeveer nulquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
die kan je ook opblazenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Lieten ze niet zien, maar dat zal best wel want ze kregen 6 condooms
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee knul, je stelt mij een retorische vraag terwijl het antwoord totaal niet voorhanden is. Daarnaast is het stellen van een vraag waarbij jezelf antwoord erop kunt gegeven, wetende wat hiervan achterliggende informatie is ontzettend stom. Misschien dat het jou vaak overkomt dat je dingen stelt waarvan je het antwoord al weet maar dan zou ik de taalkundige aspect van het stellen van een vraag eens doornemen als ik jou was, aangezien je het dan klaarblijkelijk niet begrijpt.
weet waarom je vraagtquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:27 schreef Candyfreak het volgende:
Kan alex niet dat hempje niet uitdoen net zon opa
# ...Maar ik kom snel op twitter terug! #sstnl about 1 hour ago via webquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:25 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
nopequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:27 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Wow.Je hebt het ook wel een kans gegeven HE.
Nee, dat doe ik niet aangezien het inlezen niet noodzakelijk is. Daarnaast wordt het jou niet verplicht gesteld om te antwoorden op een vraag. Dus houdt die stompzinnigheid voor je.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:22 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
lees je dan ff bij ipv vragen te stellen die al minstens 20x zijn beantwoord....
http://forum.vol.nl/153/streamverslagen.htmlquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
goedenavond
Kan iemand ff snel updaten vanaf gisteravond![]()
Streamverslagen staat geen info
Weet je, stel je vraag nog een keer en dan zal ik zien of ik er antwoord op kan geven.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet aangezien het inlezen niet noodzakelijk is. Daarnaast wordt het jou niet verplicht gesteld om te antwoorden op een vraag. Dus houdt die stompzinnigheid voor je.
he blijf je nou bezig, mister kwal LOquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet aangezien het inlezen niet noodzakelijk is. Daarnaast wordt het jou niet verplicht gesteld om te antwoorden op een vraag. Dus houdt die stompzinnigheid voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |