Ik omdat mijn oren stuk gingen.quote:
Ja, daar gingen ze er in de halve finale uit volgens mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Zij waren toch van Holland's got Talent?
Met die ene met die ABSURD lange benen?
Ja dat ookquote:
die eveneens naakt te zien was in Loft (heb ik van horen zeggen)quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
die eveneens naakt te zien was in Loft (heb ik van horen zeggen)
Waarom denk je dat ze moest blijven? Het klonk verder voor gene meterquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was laura jouw adoptiekindje???
owwwwwwwww ok dan snap ik je nuquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze moest blijven? Het klonk verder voor gene meter
Daar zit de jeugd kennelijk op te wachtenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben bang dan Sim'Ran allemaal van die nikszeggende motown/r&b nummers gaat zingen de hele tijd.
Ja, dat viel me dus tijdens Holland's Got Talent ook al op. Echt bizar lang, niet mooi meer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Die linker heeft echt enorm lange benen.
Dat wel maar het doet me weinig. Leuk voor een feestje, op de achtergrond, om een beetje op te bewegen.quote:
Ik ben al vergeten wie dat warenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:54 schreef Stickertje het volgende:
ik ben nog steeds helemaaldat the difference niet door zijn
Ja precies. Het klonk wel relaxed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wel maar het doet me weinig. Leuk voor een feestje, op de achtergrond, om een beetje op te bewegen.
QFTquote:
In vergelijking met Laura nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
Wat een vreselijke naar stemgeluid heeft zij
Dat doet Wendy alleen.quote:
Ja, gewoon ook weer een veel te moeilijk nummer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
Wat een vreselijke naar stemgeluid heeft zij
Zitten we daar straks met slechte mensenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
eigenlijk is XFA tot nu toe helemaal niks aan
Ik hoop dat de liveshows weer oud en vertrouwd leuk worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |