geef mij maar een pilsje met meer smaak.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb een koude Juup voor me staan
[ afbeelding ]
Schweppes Lemonquote:
Bij 30 graden op een terrasquote:
Nee. Korenwolf met een schijfje citroen. Laat de zomer maar komenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Schweppes Lemon![]()
misschien nog maar ff 2 flessen gaan halen ivm het in de aanbieding zijn bij de SdB
ik houd niet van bierquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee. Korenwolf met een schijfje citroen. Laat de zomer maar komen
Heerlijk!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb een koude Juup voor me staan
[ afbeelding ]
gast, serieus: ook jij kunt te ver gaan...quote:
Kan ik me wel voorstellen ook, inhoudsloze doos die waarschijnlijk non-stop zit te hinniken en grinniken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
wel fapbaar, maar blijkbaar geen leuke gast...
Ik hem uit mijn hoofd op snelheid.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:17 schreef hole1988 het volgende:
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Leuk ding, inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
wel fapbaar, maar blijkbaar geen leuke gast...
worst in de doos en ze stopt wel met hinniken en grinnikenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen ook, inhoudsloze doos die waarschijnlijk non-stop zit te hinniken en grinniken.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heerlijk!
"als de hoeren `t verrekken moeten we zelf maar ene trekken, JUPILER, JUPILER!!!"![]()
Nee serieus, dat is echt heerlijk.. Verkrijgbaar in de betere Mexicaanse restaurantenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gast, serieus: ook jij kunt te ver gaan...
Ja, of ze gaat nog harder "hihihihihihihi" doen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
worst in de doos en ze stopt wel met hinniken en grinniken
ow ja...dat kan ook nog...mmmm....duct-tape!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of ze gaat nog harde "hihihihihihihi" doen...
Met bananen smaak, of met schijfje banaan erin?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nee serieus, dat is echt heerlijk.. Verkrijgbaar in de betere Mexicaanse restauranten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |