Mijn haren zijn volgens sommige zwart, maar ikzelf vind het donkerbruinquote:
Heb ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Geen tieten, geen kont, man wat DOE je hier?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn haren zijn volgens sommige zwart, maar ikzelf vind het donkerbruin![]()
Is deze chat dan toch nog voor mij bedoeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Nu nog in Utreg, binnenkort weer in 020quote:
Het rooie kruis van Poshspice hoef ik niet te zienquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ik!zij heeft een poppengezichtje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:09 schreef Delan het volgende:
[..]
zij heeft een poppengezichtje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das waar. Nog 1 weekje en dan....
The only limit is your own imagination
Maar dat is vlakbij mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu nog in Utreg, binnenkort weer in 020
Hoiquote:
Je bent te blond, te oud en moeder. Meid, je bent niet zijn type. Bram is een kind erbij voor je.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen tieten, geen kont, man wat DOE je hier?Dat vraag ik me zo vaak afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Goed goed, ik laat het al los.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent te blond, te oud en moeder. Meid, je bent niet zijn type. Bram is een kind erbij voor je.
Niet doen man. Er komt een dag dat jij ook die droomvrouw hebt...quote:
hmmm denk dat ik niet gaquote:
Okeequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet doen man. Er komt een dag dat jij ook die droomvrouw hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |