Mijn haren zijn volgens sommige zwart, maar ikzelf vind het donkerbruinquote:
Heb ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Geen tieten, geen kont, man wat DOE je hier?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn haren zijn volgens sommige zwart, maar ikzelf vind het donkerbruin![]()
Is deze chat dan toch nog voor mij bedoeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Nu nog in Utreg, binnenkort weer in 020quote:
Het rooie kruis van Poshspice hoef ik niet te zienquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ik!zij heeft een poppengezichtje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:09 schreef Delan het volgende:
[..]
zij heeft een poppengezichtje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das waar. Nog 1 weekje en dan....
The only limit is your own imagination
Maar dat is vlakbij mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu nog in Utreg, binnenkort weer in 020
Hoiquote:
Je bent te blond, te oud en moeder. Meid, je bent niet zijn type. Bram is een kind erbij voor je.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen tieten, geen kont, man wat DOE je hier?Dat vraag ik me zo vaak afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Goed goed, ik laat het al los.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent te blond, te oud en moeder. Meid, je bent niet zijn type. Bram is een kind erbij voor je.
Niet doen man. Er komt een dag dat jij ook die droomvrouw hebt...quote:
hmmm denk dat ik niet gaquote:
Okeequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet doen man. Er komt een dag dat jij ook die droomvrouw hebt...
Een chaotischer persoon dan die "rustige, wijze" B kan ik me niet voorstellen...quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:13 schreef Delan het volgende:
[..]
hmmm denk dat ik niet gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou echt de grootste grap zijn!
The only limit is your own imagination
hahaha, euh de schoonmaakster had dr werk niet bepaald goed gedaan, die was ontslagen denk ik, hahahahahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een chaotischer persoon dan die "rustige, wijze" B kan ik me niet voorstellen...
Vraag Delan maar na over ons "hotelletje" in Utreg...
nee, in het centrum van D'chem rondgelopen. Op zoek naar kadootje voor ventje z'n verjaardag en uitbreiding van m'n garderobe. 0,0% succesquote:
hahaha, dat mag op 1 april, vandaag ook nog op het werk een aantal mensen in de maling genomen,quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou echt de grootste grap zijn!
Ik ben al over 'm heen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een chaotischer persoon dan die "rustige, wijze" B kan ik me niet voorstellen...
Vraag Delan maar na over ons "hotelletje" in Utreg...
Shoppenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, in het centrum van D'chem rondgelopen. Op zoek naar kadootje voor ventje z'n verjaardag en uitbreiding van m'n garderobe. 0,0% succes
Morgen Arnhem maar in, maar ik vrees het ergste...
Bram is net als ik; we doen het liever zelf.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:14 schreef Delan het volgende:
[..]
hahaha, euh de schoonmaakster had dr werk niet bepaald goed gedaan, die was ontslagen denk ik, hahahahaha
Zwartquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:16 schreef -Engel- het volgende:
Welke kleur zal ik mijn haar gaan verven?
hmm, klinkt verleidelijk... alhoewel het de weg weten in Arnhem qua winkels mss wat handiger voor me is...quote:
Nee. Blond staat je goed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
Vinden jullie dat ik mijn haar donkerder moet verven, anti-blond-aanhangers?
Je hebt mijquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hmm, klinkt verleidelijk... alhoewel het de weg weten in Arnhem qua winkels mss wat handiger voor me is...
Oordeel ik niet over, heb een jaar geleden ofzo voor het laatst een foto van je gezienquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
beetje vragen naar de bekende weg op deze manier hèquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
Doe iets leuks, oranje ofzo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
Het was een oprechte vraag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beetje vragen naar de bekende weg op deze manier hè
meer reden om niet te komen, dan zit ik de hele dag op het terrasquote:
Maar ik heb ook hulp nodigquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
meer reden om niet te komen, dan zit ik de hele dag op het terras
vraag het dan in het algemeen, niet alleen aan de anti-blond-aanhangersquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was een oprechte vraag.
Misschien dat een nieuwe haarkleur wel past bij mijn Nieuwe Leven.
Dat deed ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vraag het dan in het algemeen, niet alleen aan de anti-blond-aanhangers
quote:
er zit al niet genoeg shoptijd in één dag om aan m'n eigen behoefte te voldoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |