Mijn haren zijn volgens sommige zwart, maar ikzelf vind het donkerbruinquote:
Heb ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Geen tieten, geen kont, man wat DOE je hier?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn haren zijn volgens sommige zwart, maar ikzelf vind het donkerbruin![]()
Is deze chat dan toch nog voor mij bedoeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Nu nog in Utreg, binnenkort weer in 020quote:
Het rooie kruis van Poshspice hoef ik niet te zienquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ik!zij heeft een poppengezichtje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:09 schreef Delan het volgende:
[..]
zij heeft een poppengezichtje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das waar. Nog 1 weekje en dan....
The only limit is your own imagination
Maar dat is vlakbij mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu nog in Utreg, binnenkort weer in 020
Hoiquote:
Je bent te blond, te oud en moeder. Meid, je bent niet zijn type. Bram is een kind erbij voor je.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen tieten, geen kont, man wat DOE je hier?Dat vraag ik me zo vaak afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Goed goed, ik laat het al los.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent te blond, te oud en moeder. Meid, je bent niet zijn type. Bram is een kind erbij voor je.
Niet doen man. Er komt een dag dat jij ook die droomvrouw hebt...quote:
hmmm denk dat ik niet gaquote:
Okeequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet doen man. Er komt een dag dat jij ook die droomvrouw hebt...
Een chaotischer persoon dan die "rustige, wijze" B kan ik me niet voorstellen...quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:13 schreef Delan het volgende:
[..]
hmmm denk dat ik niet gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou echt de grootste grap zijn!
hahaha, euh de schoonmaakster had dr werk niet bepaald goed gedaan, die was ontslagen denk ik, hahahahahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een chaotischer persoon dan die "rustige, wijze" B kan ik me niet voorstellen...
Vraag Delan maar na over ons "hotelletje" in Utreg...
nee, in het centrum van D'chem rondgelopen. Op zoek naar kadootje voor ventje z'n verjaardag en uitbreiding van m'n garderobe. 0,0% succesquote:
hahaha, dat mag op 1 april, vandaag ook nog op het werk een aantal mensen in de maling genomen,quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou echt de grootste grap zijn!
Ik ben al over 'm heen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een chaotischer persoon dan die "rustige, wijze" B kan ik me niet voorstellen...
Vraag Delan maar na over ons "hotelletje" in Utreg...
Shoppenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, in het centrum van D'chem rondgelopen. Op zoek naar kadootje voor ventje z'n verjaardag en uitbreiding van m'n garderobe. 0,0% succes
Morgen Arnhem maar in, maar ik vrees het ergste...
Bram is net als ik; we doen het liever zelf.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:14 schreef Delan het volgende:
[..]
hahaha, euh de schoonmaakster had dr werk niet bepaald goed gedaan, die was ontslagen denk ik, hahahahaha
Zwartquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:16 schreef -Engel- het volgende:
Welke kleur zal ik mijn haar gaan verven?
hmm, klinkt verleidelijk... alhoewel het de weg weten in Arnhem qua winkels mss wat handiger voor me is...quote:
Nee. Blond staat je goed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
Vinden jullie dat ik mijn haar donkerder moet verven, anti-blond-aanhangers?
Je hebt mijquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hmm, klinkt verleidelijk... alhoewel het de weg weten in Arnhem qua winkels mss wat handiger voor me is...
Oordeel ik niet over, heb een jaar geleden ofzo voor het laatst een foto van je gezienquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
beetje vragen naar de bekende weg op deze manier hèquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
Doe iets leuks, oranje ofzo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
Het was een oprechte vraag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beetje vragen naar de bekende weg op deze manier hè
meer reden om niet te komen, dan zit ik de hele dag op het terrasquote:
Maar ik heb ook hulp nodigquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
meer reden om niet te komen, dan zit ik de hele dag op het terras
vraag het dan in het algemeen, niet alleen aan de anti-blond-aanhangersquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was een oprechte vraag.
Misschien dat een nieuwe haarkleur wel past bij mijn Nieuwe Leven.
Dat deed ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vraag het dan in het algemeen, niet alleen aan de anti-blond-aanhangers
quote:
er zit al niet genoeg shoptijd in één dag om aan m'n eigen behoefte te voldoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
roodquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:16 schreef -Engel- het volgende:
Welke kleur zal ik mijn haar gaan verven?
quote:
pardon?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er zit al niet genoeg shoptijd in één dag om aan m'n eigen behoefte te voldoen
We kunnen elkaar helpen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Je hapt al flink koek. Dat wordt een gouden Q-Day voor jou!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Kijk, oranje is leuk tijdens een EK/WK. Er is nu geen EK/WK. Ergo: NEE!.
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
wees dan gewoon duidelijker!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik bedoelde toch niet dat anderen niets mogen zeggen!
Ik voel me zo onbegrepen.![]()
dat ligt aan jezelf
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS![]()
Ik heb echt niets aan jou he? NIETS.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hapt al flink koek. Dat wordt een gouden Q-Day voor jou!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
We kunnen elkaar helpen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn ervaring met montuur uitzoeken is dat dat uren kan duren, dus ik blijf bij mijn eerdere conclusieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS![]()
Jamaarikhebhulpnodigquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn ervaring met montuur uitzoeken is dat dat uren kan duren, dus ik blijf bij mijn eerdere conclusie
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nieuwe bril... jah... die moet ik ook nog regelen... op die van mij zitten nu twee krassenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Shoppen. Moet aan een bril.
En knuffels zijn ook wel welkom
en ik moet iets met telefoontjes doen![]()
![]()
kloptquote:
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hapt al flink koek. Dat wordt een gouden Q-Day voor jou!
[ afbeelding ]![]()
Ook dan paarsquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
jamaarikmoetnogzoveeluitzoekenenkanzelfookzomoeilijkkiezenquote:
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik blijf dus gewoon blond. Want ik ben mooi zoals ik ben.
Ook al wil B. me niet. En E_M. En de man waarvan ik hou.
Nu ga ik even krassen hoor.![]()
![]()
Elkaar. Helpen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jamaarikmoetnogzoveeluitzoekenenkanzelfookzomoeilijkkiezen
Ik ben meestal ook wel even bezig met een montuur kiezen. Alleen kan ik het ook niet. Ik heb -10 dus kan niet zelf zien hoe die bril mij staatquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn ervaring met montuur uitzoeken is dat dat uren kan duren, dus ik blijf bij mijn eerdere conclusie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
De oplossing Yuki kiest voor jou en jij voor Yuki en daarna ga eens iets samen doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jamaarikmoetnogzoveeluitzoekenenkanzelfookzomoeilijkkiezen14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
-10.. wow!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben meestal ook wel even bezig met een montuur kiezen. Alleen kan ik het ook niet. Ik heb -10 dus kan niet zelf zien hoe die bril mij staat![]()
Net serieus vanaf mijn balkon (ik stond met B te bellen) een vrouw die "inparkeerde". Bij mij in de straat RECHT achteruit parkeren voor een andere auto. Serieus een METER twintig van de stoep. EN wie stapt er uit?
EEN BLONDJE.
Ik lachen en met B bespreken, kijkt die vrouw omhoog en zegt "HEY!, das ist schwierig!"
Ik lach en wijs naar mijn goed filegeparkeerde Racemonstertje: "Das ist mein Auto"
Bij de volgende poging toch maar een duimpje opgestoken...![]()
L-E wat voor autootje had jij ook alweer?
klinkt goed...quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De oplossing Yuki kiest voor jou en jij voor Yuki en daarna ga eens iets samen doen
Ik zit te twijfelen of ik ga morgen museumweekenden ....of ik ga morgen mijn nieuwe abo regelen![]()
Ik heb geen auto en geen rijbewijs, liefje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef El_Matador het volgende:
Net serieus vanaf mijn balkon (ik stond met B te bellen) een vrouw die "inparkeerde". Bij mij in de straat RECHT achteruit parkeren voor een andere auto. Serieus een METER twintig van de stoep. EN wie stapt er uit?
EEN BLONDJE.
Ik lachen en met B bespreken, kijkt die vrouw omhoog en zegt "HEY!, das ist schwierig!"
Ik lach en wijs naar mijn goed filegeparkeerde Racemonstertje: "Das ist mein Auto"
Bij de volgende poging toch maar een duimpje opgestoken...![]()
L-E wat voor autootje had jij ook alweer?![]()
![]()
Heeeel verstandig!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen auto en geen rijbewijs, liefje.![]()
Wowquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben meestal ook wel even bezig met een montuur kiezen. Alleen kan ik het ook niet. Ik heb -10 dus kan niet zelf zien hoe die bril mij staat
Ik heb bijna geen afwijking (aan m'n ogen). Maar het is m'n eerste bril he...
Ik zou gewoon combineren abo regelen en daarna naar de museums toequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klinkt goed...
Ik zit te twijfelen of ik ga morgen museumweekenden ....of ik ga morgen mijn nieuwe abo regelen14 SHADES OF GREY
dat doet me denken aan de nieuwe bril die m'n ex heeft uitgezocht:quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben meestal ook wel even bezig met een montuur kiezen. Alleen kan ik het ook niet. Ik heb -10 dus kan niet zelf zien hoe die bril mij staat+
Ik weet niet wat er met haar smaak is gebeurt, maar er op vooruitgegaan is het zeker niet
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik kan prima fileparkeren en vooruit inparkeren... achteruit durf ik niet >>>> want bij de eerste poging alleen ramde ik gelijk een auto![]()
![]()
Je moet hem ook in 3D bekijken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Shrek 4 is minder leuk dan de eerdere, trouwens
Ik doe alleen maar achteruit inparkeren, zoals je al een paar keer hebt kunnen zienquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
Ik kan prima fileparkeren en vooruit inparkeren... achteruit durf ik niet >>>> want bij de eerste poging alleen ramde ik gelijk een auto
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
mm... ik zit te denken ... ff mams bellen.... ik heb toch meer dan genoeg beltegoedquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou gewoon combineren abo regelen en daarna naar de museums toe![]()
![]()
Hij kijkt gelukkig al in breedbeeldquote:
14 SHADES OF GREY
Oeiquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat doet me denken aan de nieuwe bril die m'n ex heeft uitgezocht:+
Ik weet niet wat er met haar smaak is gebeurt, maar er op vooruitgegaan is het zeker niet
En dáárom wil ik dus hulp hebben
Bemoeialquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij kijkt gelukkig al in breedbeeld
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mm... ik zit te denken ... ff mams bellen.... ik heb toch meer dan genoeg beltegoed
14 SHADES OF GREY
Ja en?quote:
14 SHADES OF GREY
ik ga er nog even over nadenken, nog geen ja of nee dus.quote:
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Erfelijk, mijn broer heeft ook slechte ogen en mijn moeder had ook vrij veel.quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ga er nog even over nadenken, nog geen ja of nee dus.
Hier nog 1.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erfelijk, mijn broer heeft ook slechte ogen en mijn moeder had ook vrij veel.
Ik heb -5, dat vind ik al enorm veel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erfelijk, mijn broer heeft ook slechte ogen en mijn moeder had ook vrij veel.![]()
Kom maar opquote:je weet toch niet waar mijn huis woont
14 SHADES OF GREY
Wel in welke wijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom maar opje weet toch niet waar mijn huis woont
Oftewel: je zeikt om niks.quote:![]()
![]()
Ai, nee dan wil je inderdaad niet door mijn ogen kijken. Ik moet echt iets 10 cm voor mijn ogen houden, wil ik het zonder bril kunnen lezen.quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Zo dat is al heel watquote:
14 SHADES OF GREY
Toen ik mijn ogen liet meten op mijn 15de had ik al -3. Jarenlang mee geleefd. Er ging echt een wereld voor me open toen ik lenzen kreeg.quote:![]()
![]()
ik heb blijkbaar m'n moeders ogen, dus ik kan nog wel 20 jaar zonder brilquote:
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Aantal jaren terug zat ik bij de oogarts, was ik heen gestuurd omdat ik chronische hoofdpijn had. Die gaf aan dat hij nog nooit zulke goede ogen in zijn spreekkamer had gehad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, nee dan wil je inderdaad niet door mijn ogen kijken. Ik moet echt iets 10 cm voor mijn ogen houden, wil ik het zonder bril kunnen lezen.
En nu heb ik na 2 uur werken al enorme last van m'n ogen
Ik sta niet alleen.quote:![]()
Nederland zou es een mooie tsunami moeten hebben.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik sta niet alleen.![]()
Nederland zou es een mooie tsunami moeten hebben.
Je zit misschien te dicht bij het beeldscherm of in een verkeerde houding?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aantal jaren terug zat ik bij de oogarts, was ik heen gestuurd omdat ik chronische hoofdpijn had. Die gaf aan dat hij nog nooit zulke goede ogen in zijn spreekkamer had gehad.
En nu heb ik na 2 uur werken al enorme last van m'n ogen"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Nop. Het is ook niet alleen op m'n werkquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je zit misschien te dicht bij het beeldscherm of in een verkeerde houding?maar daar wel erger.
Dan realiseren we ons weer wat echt belangrijk is.quote:![]()
Ai dat is dan wel vervelendquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nop. Het is ook niet alleen op m'n werkmaar daar wel erger.
We zijn wel een miereneukend volkje, dat vind ik ook over de algehele linie. Maar dat geldt niet voor elk individu natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan realiseren we ons weer wat echt belangrijk is.![]()
![]()
En dat is? Blond haar is niet mooi?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan realiseren we ons weer wat echt belangrijk is.
14 SHADES OF GREY
Daar heb ik geen tsunami voor nodig hoor. Doe ff normaal manquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan er best hoofdpijn van krijgen ja. Dan moet je dus meteen verbetering merken als je een bril hebt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nop. Het is ook niet alleen op m'n werkmaar daar wel erger.
![]()
![]()
En staat de randstad onder waterquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long![]()
De beste genen overlevenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
We zijn wel een miereneukend volkje, dat vind ik ook over de algehele linie. Maar dat geldt niet voor elk individu natuurlijk.
Geef toe, de mensheid zou erop vooruitgaan!
Nouhouuuuuuuuuuuuuu.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is? Blond haar is niet mooi?![]()
![]()
Dat zullen we nog wel es zien... The Earth strikes backquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tsunami voor nodig hoor. Doe ff normaal man
Ik las punani.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef Yuki het volgende:
Daar heb ik geen tsunami voor nodig hoor. Doe ff normaal man![]()
![]()
Meer strand, meer lol!quote:
Nijmegen aan zee![]()
quote:je bent wel lief, en dat is veel belangrijker
14 SHADES OF GREY
quote:
Welja, kick me while I'm down.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]je bent wel lief, en dat is veel belangrijker
![]()
![]()
Naar mijn strandhuis?quote:
In bikini?
Jij ook alquote:
14 SHADES OF GREY
quote:
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Kaal is in de modequote:
L-E en Q worden 1
Niks mis met blondquote:
Of bruin, of zwart, of kaal.Today is the greatest day I've ever known
En rood?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niks mis met blond
Of bruin, of zwart, of kaal.14 SHADES OF GREY
Geen enkele haarkleur.quote:Today is the greatest day I've ever known
Kaal, bij een vrouw?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niks mis met blond
Of bruin, of zwart, of kaal.
Skin (Skunk Anansie) is een prachtige kale vrouwquote:Today is the greatest day I've ever known
Bij Skin staat het verdomd goed en bij Demi Moore ookquote:14 SHADES OF GREY
Ik kom er écht niet mee weg.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Skin (Skunk Anansie) is een prachtige kale vrouw![]()
Maar niet blond, dus die hoeft niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Skin (Skunk Anansie) is een prachtige kale vrouw
Probeer het eens! Gewoon voor de fun! Je boort een nieuwe markt aan joh!quote:
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef ArTiC het volgende:
Skin (Skunk Anansie) is een prachtige kale vrouw![]()
Je doet niet veel goeds voor mijn zelfvertrouwen vandaag, vriend.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar niet blond, dus die hoeft niet.![]()
![]()
quote:
Kaal is sowieso niet blond he...quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar niet blond, dus die hoeft niet.Today is the greatest day I've ever known
Ik zou je kale poesje kunnen likken?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Je doet niet veel goeds voor mijn zelfvertrouwen vandaag, vriend.
Oh ja, Helmonds borsthaar even vergeten.quote:
Hoe weet jij dat die kaal is?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou je kale poesje kunnen likken?![]()
Kom maar kijken, de kermis is weer begonnen dus de rest van de stad is weer veiligquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja, Helmonds borsthaar even vergeten.
Een Vandaag gezien over mijn wijk?
Nee, heb geen TV he?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kom maar kijken, de kermis is weer begonnen dus de rest van de stad is weer veilig
Een Vandaag gezien over mijn wijk?
Sorry, heb een hoop plekken op het programma staan, maar nog geen Helmond...
Westerunie Amsterdam met Q-Day en Egbert
Omdat ik je eerst ga scheren natuurlijk, doos.quote:
Christus man, dat hou ik toch zelf goed bij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat ik je eerst ga scheren natuurlijk, doos.![]()
![]()
Happerdjequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Christus man, dat hou ik toch zelf goed bij.
dus. tijd voor wat anders
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Haiquote:
Ben benieuwd hoe het morgen echt is met de zon. Oa nog naar de verjaardag van mn broer(tje) en zijn vriendin, dus lekker op de fiets in de zon dan![]()
![]()
ik zie het al, ik stel me weer te bescheiden opquote:
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Nope, ik ben aardig voor je.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga jij me ook afbekken? Want dan kan je er ook onder.
Mag ik nu er op?Today is the greatest day I've ever known
Wederom herhalingen. Fiona Bruce oa bij de ronde en daarna die race tussen Jeremy in de GTR en Richard/May met de bullet-train.quote:![]()
Het enige goede tvprogrammaquote:
Dude.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nope, ik ben aardig voor je.
Mag ik nu er op?![]()
![]()
Lekker he, dat het weer mooier weer is. Naar buiten met dat grut, doe ik hier ook, zo fijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:11 schreef Delan het volgende:
morgen 24 graden hier!! lekker tijd samen met mijn kindjes
das pas genieten
![]()
![]()
Ik ken ze nog lang niet allemaalquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wederom herhalingen. Fiona Bruce oa bij de ronde en daarna die race tussen Jeremy in de GTR en Richard/May met de bullet-train.Dus dit zou voor mij nieuw zijn
Inkoppertjequote:
Ah okay.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken ze nog lang niet allemaalDus dit zou voor mij nieuw zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze doen op het moment niets liever totdat het donker is, en ik woon in de bossen dus lekker veel ruimte! heeerlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker he, dat het weer mooier weer is. Naar buiten met dat grut, doe ik hier ook, zo fijn.![]()
Ik vind een (strakke) spijkerbroek anders ook wel mooi staan bij vrouwenquote:
Ah ja, die van mij kan nog niet alleen buiten dus ik moet wel altijd mee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:13 schreef Delan het volgende:
[..]
ze doen op het moment niets liever totdat het donker is, en ik woon in de bossen dus lekker veel ruimte! heeerlijk![]()
![]()
Die draag ik dagelijks.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind een (strakke) spijkerbroek anders ook wel mooi staan bij vrouwen♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat vind ik vaak sexier dan een rokje ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind een (strakke) spijkerbroek anders ook wel mooi staan bij vrouwen![]()
![]()
7 en bijna 5 hier, dus das wel lekker! hoe oud is peuter?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah ja, die van mij kan nog niet alleen buiten dus ik moet wel altijd mee.![]()
Oh, wat groot al!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef Delan het volgende:
[..]
7 en bijna 5 hier, dus das wel lekker! hoe oud is peuter?
Peuter is net pas 3 geworden.![]()
![]()
Mijn lakens staan ook goed bij een mooie vrouwquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind een (strakke) spijkerbroek anders ook wel mooi staan bij vrouwen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn lakens staan ook goed bij een mooie vrouw
Ik heb bijna nooit lakens op mijn bed liggenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn lakens staan ook goed bij een mooie vrouw
Tsja. "Tussen de lakens" klinkt toch een stuk leuker dan "onder mijn dekbed"quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit lakens op mijn bed liggen♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
ja gaat snelquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, wat groot al!
Peuter is net pas 3 geworden.! maar ook wel weer lekker dat ze nu veel zelf kunnen, dan heb ik zelf ook wat meer de handen vrij om dingen te doen.
leuke leeftijd 3!! ja idd, nog iets minder de handen vrij, met mooi weer en buiten zeker geen straf maar kan me voorstellen dat het soms "lastig" is. die van mij waren regelmatig handenbindertjes hoor, haha![]()
Ja, klopt over een tijdje zal mijn dekbed wel plaatsmaken voor lakens hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. "Tussen de lakens" klinkt toch een stuk leuker dan "onder mijn dekbed"
Oh, vind het helemaal niet erg hoor. Het gaat al zo snel, laat m nog maar even lekker klein zijn. Mijn vrijheid komt wel weer als hij ouder wordt idd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:20 schreef Delan het volgende:
[..]
ja gaat snel! maar ook wel weer lekker dat ze nu veel zelf kunnen, dan heb ik zelf ook wat meer de handen vrij om dingen te doen.
leuke leeftijd 3!! ja idd, nog iets minder de handen vrij, met mooi weer en buiten zeker geen straf maar kan me voorstellen dat het soms "lastig" is. die van mij waren regelmatig handenbindertjes hoor, haha![]()
![]()
Ik heb eigenlijk altijd een dekbed. Ik vind het zo raar slapen onder alleen een laken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt over een tijdje zal mijn dekbed wel plaatsmaken voor lakens hoor♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd een dekbed. Ik vind het zo raar slapen onder alleen een laken.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zomers vind ik een dekbed echt te warm.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd een dekbed. Ik vind het zo raar slapen onder alleen een laken.![]()
Ik lig er in de zomer dan ook meer op dan onder. Heb ik alleen 1 been eronder ofzo, de rest allemaal erop of ernaastquote:
Nee in de zomer heb ik wel gewoon een laken. Hoewel het hier nog afwachten is hoe de zon staat in de zomer. Ik heb eigenlijk geen idee welke windrichting ik inkijk als ik uit het raam staar. Maar waarschijnlijk zal het hier in de zomer wel warm genoeg zijn voor een laken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd een dekbed. Ik vind het zo raar slapen onder alleen een laken."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Het is altijd ff 3 nachten wennen ja. En als je weer je dekbed gaat gebruiken voelt dat heul zwaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd een dekbed. Ik vind het zo raar slapen onder alleen een laken.
Ik ga volgende week mijn najaarsdekbed vervangen door mijn zomerdekbed. Dat is ook al een hele omslagquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is altijd ff 3 nachten wennen ja. En als je weer je dekbed gaat gebruiken voelt dat heul zwaar
Ik heb geen idee of ik een zomer of winterdekbed heb. Het dekbed is van de instelling, dus zal ook hier blijven als ik verhuis.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga volgende week mijn najaarsdekbed vervangen door mijn zomerdekbed. Dat is ook al een hele omslag"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Over dekbedden gesproken: ik kruip er zo eens onder.
Het enige voordeel van slecht slapen is dat je na een nacht of 6 toch wel slaperig wordt
Ik heb de hele dag op de bank geslapenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
Het enige voordeel van slecht slapen is dat je na een nacht of 6 toch wel slaperig wordt
Ja, dat is wel fijn ja. Gelukkig heb ik die slaapproblemen van een paar maanden terug wel achter me gelaten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
Het enige voordeel van slecht slapen is dat je na een nacht of 6 toch wel slaperig wordt"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
zeker waar! en dan verlangen we weer naar de tijd waarop ze nog klein warenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, vind het helemaal niet erg hoor. Het gaat al zo snel, laat m nog maar even lekker klein zijn. Mijn vrijheid komt wel weer als hij ouder wordt idd.![]()
Het is ook nooit goed hequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:34 schreef Delan het volgende:
[..]
zeker waar! en dan verlangen we weer naar de tijd waarop ze nog klein waren
Ik probeer juist overdag wakker te blijven in de hoop dat ik 's avonds beter slaap. Want vanaf een uurtje of 5 zou ik best kunnen slapen. Maar dan 's nachts nog.quote:♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Als ik ga liggen slaap ik, uitgeslapen of juist nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik probeer juist overdag wakker te blijven in de hoop dat ik 's avonds beter slaap. Want vanaf een uurtje of 5 zou ik best kunnen slapen. Maar dan 's nachts nog.
's nachts slapen is idd wel iets idealer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik probeer juist overdag wakker te blijven in de hoop dat ik 's avonds beter slaap. Want vanaf een uurtje of 5 zou ik best kunnen slapen. Maar dan 's nachts nog.Today is the greatest day I've ever known
Ergo: J-K is een marmot.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ik ga liggen slaap ik, uitgeslapen of juist niet![]()
quote:Ik normaal ook wel. Maar de laatste week was het zo beroerd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik ga liggen slaap ik, uitgeslapen of juist niet
Nachtmerries ook, die heb ik anders nooit.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Geen grapjes over zijn lengte makenquote:
Ach, ik heb vanmiddag een onwijze egoboost gekregen, dus het mag, even..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik ook (1m84)quote:
Ik maak geen grappen meeer over J-K zn lengte sinds ik weet dat hij dat niet altijd even plezierig vindt.![]()
Heldinquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef L-E het volgende:
Ik maak geen grappen meeer over J-K zn lengte sinds ik weet dat hij dat niet altijd even plezierig vindt.
Dat is inderdaad wel erg klein. En vervelend lijkt mequote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
In een aantal gevallen is het best vervelend ja..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg klein. En vervelend lijkt meDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik niet minderquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef L-E het volgende:
Ik maak geen grappen meeer over J-K zn lengte sinds ik weet dat hij dat niet altijd even plezierig vindt.Today is the greatest day I've ever known
Vanavond kan ik het wel hebben, zie eerdere verklaring van ego boostquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Grapjes zijn leuk, maar als ze te hard aankomen bij de ontvanger moet je stoppen. Vind ik.
Vertel dan ff over die ego-boostquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanavond kan ik het wel hebben, zie eerdere verklaring van ego boost
Ik pretendeer dan ook niet nobel te zijn en rekening houden met de gevoelens van mensen die ik niet persoonlijk ken daar begin ik sowieso niet aan.quote:Today is the greatest day I've ever known
Er werd mij verteld dat ik lief, leuk en aardig was, en het niet alleen gezegd werd om me beter te laten voelen, maar ook serieus gemeendquote:
En verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er werd mij verteld dat ik lief, leuk en aardig was, en het niet alleen gezegd werd om me beter te laten voelen, maar ook serieus gemeend![]()
Oke.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik pretendeer dan ook niet nobel te zijn en rekening houden met de gevoelens van mensen die ik niet persoonlijk ken daar begin ik sowieso niet aan.
Ik hou wel graag rekening met anderen, ook al ken ik ze niet persoonlijk.![]()
![]()
Tof!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er werd mij verteld dat ik lief, leuk en aardig was, en het niet alleen gezegd werd om me beter te laten voelen, maar ook serieus gemeend
Vertel meer
Allang gezienquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:52 schreef -Engel- het volgende:
Heeft iedereen trouwens al die filmpjes van de evil ka gevonden?
't is niet mijn auto maar toch
Verder niet veelquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?
Wat wil je nog meer weten?quote:
Neuh...teveel moeite...ik trek me zelf ook niks aan van wat onbekenden over me zeggen. Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Oke.
Ik hou wel graag rekening met anderen, ook al ken ik ze niet persoonlijk.Today is the greatest day I've ever known
Ik heb trouwens jaren gedacht dat ik 1.75/1.76 was. Dat staat ook op mijn ID-kaart. Maar vorige week had ik wat medische onderzoekjes en moest ook onder een meetlat staan. Daar kwam dus uit dat ik 1.72 ben."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Mijn collega mailde die mij een paar dagen terug.... zo van..... IN JOUW AUTO ga ik niet meer zittenquote:
linkje was ge blokt op het werk.... maar de andere ploeg kon het wel kijken dus... met z'n alle rond de laptop![]()
![]()
Dat laatste ben ik met je eens. Maar ik ben graag aardig voor anderen, omdat dat is wie ik ben. Niet omdat ik mensen wil ontzien oid.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neuh...teveel moeite...ik trek me zelf ook niks aan van wat onbekenden over me zeggen. Dat zouden meer mensen moeten doen.![]()
Wie? Waarom? En hoe weet je dat het oprecht gemeend was?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verder niet veel
[..]
Wat wil je nog meer weten?
Dus je zou je echte mening over iemand verbergen om aardig te zijn?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Maar ik ben graag aardig voor anderen, omdat dat is wie ik ben. Niet omdat ik mensen wil ontzien oid.Today is the greatest day I've ever known
Zoveel vragen voor je gaat slapen, geen wonder dat je slecht slaapt!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie? Waarom? En hoe weet je dat het oprecht gemeend was?![]()
Maar om te antwoorden:
Carooltje, omdat het gesprek er een beetje over ging.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat zeg ik helemaaaaaaaaal niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus je zou je echte mening over iemand verbergen om aardig te zijn?![]()
![]()
Je zegt dat je aardig bent. Hoe ver ga je daarvoor?quote:Today is the greatest day I've ever known
Het zijn er maar 3 hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoveel vragen voor je gaat slapen, geen wonder dat je slecht slaapt!![]()
Maar om te antwoorden:
Carooltje, omdat het gesprek er een beetje over ging.
En ik zie maar 2 antwoorden
Oh, hoorde die er nog bijquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het zijn er maar 3 hoor
En ik zie maar 2 antwoorden![]()
Omdat ik wel een goed gevoel bij d'r heb, dus vertrouw
Ik ben aardig vanuit oprechte bedoelingen, niet om aardig gevonden te willen worden. Ik zie gewoon graag het goede in andere mensen. En ik hou er echt niet van om rot tegen anderen te doen. Voel ik me zelf slecht bij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je zegt dat je aardig bent. Hoe ver ga je daarvoor?
En nee, ik ben geen heilige, ik ben soms ook gewoon een trut.![]()
+1quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben aardig vanuit oprechte bedoelingen, niet om aardig gevonden te willen worden. Ik zie gewoon graag het goede in andere mensen. En ik hou er echt niet van om rot tegen anderen te doen. Voel ik me zelf slecht bij.
En nee, ik ben geen heilige, ik ben soms ook gewoon een trut.![]()
Natuurlijk hoorde die erbij!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, hoorde die er nog bij![]()
Omdat ik wel een goed gevoel bij d'r heb, dus vertrouw
Tof voor je
Dan zitten we toch aardig op 1 lijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben aardig vanuit oprechte bedoelingen, niet om aardig gevonden te willen worden. Ik zie gewoon graag het goede in andere mensen. En ik hou er echt niet van om rot tegen anderen te doen. Voel ik me zelf slecht bij.
En nee, ik ben geen heilige, ik ben soms ook gewoon een trut.
Ik doe ook niet rot om rot te doen maar ik zeg gewoon wat ik denk
Dat doe ik ook. Ik denk gewoon niet vaak extreem nare dingen over anderen. Dat is meer mazzel dan wijsheid.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zitten we toch aardig op 1 lijn.
Ik doe ook niet rot om rot te doen maar ik zeg gewoon wat ik denk![]()
![]()
Dat is ze ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij komt idd wel over als oprecht aardig, Engel.
weet ik veel... lees het mailtje eens...quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie de fuck is Madelon en waarom mailt ze mij?![]()
Methadon, drugs are bad mkay?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie de fuck is Madelon en waarom mailt ze mij?![]()
![]()
Tenzij ^&%&%^& humeur... dan word ik evil.... en moet ik weer terug in mijn kooitjequote:
Thnx L-E!!!![]()
Tja...je weet niet wat je mistquote:
zo kom je er nooit achter hoe mijn lakens je staanquote:
L-E!quote:
iets voor jou om aan mij te denken
Haha, wat een geweldige haak!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
L-E!
iets voor jou om aan mij te denken
[ afbeelding ]![]()
![]()
uhuh...maar ik ga toch afhaken en slapen.quote:
Morgen naar de kapper, mooie vrouwen die door mijn haar woelen prrrr
zo de jus hee! echt.. zelden zo hitsig geweestquote:weet niet wat het is, denk dat de lente eraan komt.
![]()
Och, daar valt wel wat aan te doen natuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:41 schreef Cue_ het volgende:
De lente is er al
Maar ja lastig zo op een eenzame avond lijkt me![]()
![]()
whehehe, eeeeeeeehhhhhhhh.. daar ga ik even niet op inquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef Cue_ het volgende:
Gezellig met iemand of ga je voor de solo actie?om nu alweer open en bloot hier te gaan verkondigen hoe lekker ik aan mn pielie ga trekken heeft natuurlijk geen zin
hoe is het met jou dan?![]()
Het hoe zijn we dan ook niet in geintresseerd, vroeg alleen maar wie het ging doen
Volgens mij heb je dat daarstraks al ergens gelezen![]()
![]()
ik wilde daar eigenlijk graag een oorzaak etc. van weten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:48 schreef Cue_ het volgende:
Het hoe zijn we dan ook niet in geintresseerd, vroeg alleen maar wie het ging doen
Volgens mij heb je dat daarstraks al ergens gelezen![]()
Je wilt niets vertellen over het getrek aan jouw pieleke, maar je vraagt mij wel mijn diepste emoties prijs te gevenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik wilde daar eigenlijk graag een oorzaak etc. van weten.
Ben blij dat de tranen net weer even weg zijn, dus houdt het even liever zoMaar komt er een beetje op neer dat er veel veranderen gaat en in sommige gevallen of ik wel een goede keuze heb gemaakt en dergelijke.
![]()
Okquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wilt niets vertellen over het getrek aan jouw pieleke, maar je vraagt mij wel mijn diepste emoties prijs te geven
Ben blij dat de tranen net weer even weg zijn, dus houdt het even liever zoMaar komt er een beetje op neer dat er veel veranderen gaat en in sommige gevallen of ik wel een goede keuze heb gemaakt en dergelijke.
dan houden we het voor nu even goed oppervlakkig. In ieder geval sterkte!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: