Ja, vraag ik me ook af. Komt door de encyclopedie met nutteloze informatie die te veel ruimte in m'n hoofd inneemt...quote:
daar ken ik haar dus weer wel van, maar wist niet welk seizoen ze had gewonnen...quote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zij heeft daarna nog reality series gehad volgens mij en was nogal een wild girl.
dit dus snel deletenquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, vraag ik me ook af. Komt door de encyclopedie met nutteloze informatie die te veel ruimte in m'n hoofd inneemt...
Oh, dat sucks!quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef kvd het volgende:
[..]
daar ken ik haar dus weer wel van, maar wist niet welk seizoen ze had gewonnen...
1 nadeel...ik keek dus op wiki wie het was (te nieuwsgierig, geen zin in wachten) en nu weet is dus wie dit seizoen gaat winnen
Hoezo? Handiger en sneller dan Google, met zo'n topicquote:
dat wel, maar het heeft nu zijn nut bewezen, hoe groot is de kans dat je haar naam nog een keer eregens als antwoord moet gevenquote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Hoezo? Handiger en sneller dan Google, met zo'n topic
Tis een flink encyclopedie, ik hoop dat die nog vaker z'n nut gaat bewijzen. Is het in ieder geval nog ergens goed voorquote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef kvd het volgende:
[..]
dat wel, maar het heeft nu zijn nut bewezen, hoe groot is de kans dat je haar naam nog een keer eregens als antwoord moet geven
niet meer....tenminste...de locatie heeft ze niet meerquote:
Ja, ik wilquote:
Oja, da's ook weer zo.. maar goed, tis toch geradenquote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef kvd het volgende:
[..]
niet meer....tenminste...de locatie heeft ze niet meer
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=94326
maar ze mag nu ook geen mensen meer trouwenquote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Oja, da's ook weer zo.. maar goed, tis toch geraden
1)quote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie zijn deze Twittericoontjes? Degene die de laatste goed raadt wint het punt. Zet het nummertje er even voor.
nee, 4, 6 en 10, want 5 van Lindsay Lohanquote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nee, 10 is niet Do!
Sorry, even inderdaad wat duidelijker:
4 -
5 -
10 -
Ja, moet ook wel zeggen dat ze moeilijk te herkennen isquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef June. het volgende:
Nee dat kan Victoria toch niet zijn? Ze lijkt er helemaal niet op
Nicole Appleton van All Saintsquote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Wie was er zwanger van Robbie Williams + groep er graag bij
Spees_Eend +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |