Typefoutje (later hersteld) dus ik reken hem goedquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Zolang lees ik nog niet mee dan verzin ik even een nieuwe
je hebt ook niet gereageerd in het B&Z-topic op het heugelijke nieuwsquote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet goed op de hoogte van het wel en wee van mevrouw B.
Nee en dat breekt me nu op, merk ik!quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef kvd het volgende:
[..]
je hebt ook niet gereageerd in het B&Z-topic op het heugelijke nieuws
2 seconden eerder hahahaquote:
ik wil ook niet dat je me inhaalt qua punten...blijf rustig uitroeptekens plaatstenquote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Arggggh! Dat uitroepteken nekte me.
Muhahaha al moet ik er tot 2.00u voor opblijvenquote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef kvd het volgende:
[..]
ik wil ook niet dat je me inhaald qua punten...blijf rustig uitroeptekens plaatsten
Tim Rothquote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Met wie is Reese Witherspoon onlangs getrouwd?
oh, dan ga je winnen....dat ga ik niet halen qua tijdquote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Muhahaha al moet ik er tot 2.00u voor opblijven
Spees_Eend +1quote:
ik pas....zie wel dat ze dit jaar naar nieuw zeeland gaan, maar dat telt zeker niet hahahaquote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie was de allereerste winnares van America's Next Top Model? Voornaam en achternaam a.u.b.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef kvd het volgende:
[..]
ik pas....zie wel dat ze dit jaar naar nieuw zeeland gaan, maar dat telt zeker niet hahaha
Adriana Curryquote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie was de allereerste winnares van America's Next Top Model? Voornaam en achternaam a.u.b.
Ik reken hem goed, het is Adrienne Curry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |