Is die blauw danquote:
Hij is al opquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, je bent crisismod of je bent het niet hè? Met je lentebok
JEZUS WAAR HEB JIJ DE LAATSTE TIJD LAST VAN ZEG?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:51 schreef Gert het volgende:
Streepje is ook best mooi.![]()
Die TT van Fann zorgt voor vier pagina's bonje denk ik.
Van jou?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
JEZUS WAAR HEB JIJ DE LAATSTE TIJD LAST VAN ZEG?![]()
![]()
![]()
Oh de TT !!!! Dacht dat ik wat gemist hadquote:
Dat red ik nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
4 pagina's, dan pak ik ff een nieuw biertje.
daamn....quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Stelletje gore teringlijers!![]()
De vriend van mijn dochter heeft vanavond een pistool tegen zijn hoofd gehad, hij werkt op vrijdagavond en zaterdag in een slijterij en die hebben ze overvallen.
Gelukkig heeft hij, behalve de schrik in zijn lijf, niets.
Dat wilde ik delen.
Wat hebben ze gejat, breezers of de kassainhoud?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Deisyy het volgende:
De vriend van mijn dochter heeft vanavond een pistool tegen zijn hoofd gehad, hij werkt op vrijdagavond en zaterdag in een slijterij en die hebben ze overvallen.
Dat wilde ik delen.
Wat laf, ik hoop dat het bij schrik blijftquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat wilde ik delen.
Ik heb een .22 pipa voor de pipo's!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat wilde ik delen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een .22 pipa voor de pipo's!
Ik snap soms ook niets van wat die jongen zegtquote:
Of die geweldig oubollige strikjes.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat hebben ze gejat, breezers of de kassainhoud?
Komen jullie nooit op straat?quote:
Daaromquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:51 schreef Gert het volgende:
Streepje is ook best mooi.![]()
Die TT van Fann zorgt voor vier pagina's bonje denk ik.
Hop mop nu wil ik het weten ook!!!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb me toch een supertoffe TT in gedachte voor de volgende![]()
maar eh... misschien laat ik de lapo wel schieten
beter
Lekker belangrijk wat ze aan breezers hebben meegenomen. Een gun aan je kop is redelijk heftig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[.
Of die geweldig oubollige strikjes.
Ik weet het niet, ik zal het straks wel horen.
Godver, teringlijders, echtquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat wilde ik delen.
Ja. En je staat stijf van de adrenaline.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je wel eens een pipa tegen je hoofd gehad?
Ja, van de politie telt dat ook?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je wel eens een pipa tegen je hoofd gehad?
Dat was een blaaspijpquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, van de politie telt dat ook?
ow... was effe bezig, ik had iets heel smerigs in mijn hoofdquote:
Is goed Remlof, laat ik volgende keer een streepje staan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
Ik heb persoonlijk liever een streepje dan kaal
Volgens mij was het Glock 17, maar je ziet zo weinig met een zak over je hoofd.quote:
Ok, nu gaan we rellenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... was effe bezig, ik had iets heel smerigs in mijn hoofd![]()
![]()
maar ik lees net het relaas van Dees da's dan weer iets minder,
doe maar gewoon
HOMMELUS !!!!
dat zal de lading van vanavond vast wel gaan dekken
Jij begint je steeds meer te ontpoppen als de "leuke" oom waarvan je altijd hoopt dat ie niet op je verjaardag komt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij was het Glock 17, maar je ziet zo weinig met een zak over je hoofd.
Pas op of ik veeg jouw streepjes op de rand van mijn bed uitquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Is goed Remlof, laat ik volgende keer een streepje staan.
HOMERUS, HOMMELUS, HOMOBOS!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... was effe bezig, ik had iets heel smerigs in mijn hoofd![]()
![]()
maar ik lees net het relaas van Dees da's dan weer iets minder,
doe maar gewoon
HOMMELUS !!!!
dat zal de lading van vanavond vast wel gaan dekken
lulloquote:
Sjeeeesus zeg....damnnquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat wilde ik delen.
Ma???quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij begint je steeds meer te ontpoppen als de "leuke" oom waarvan je altijd hoopt dat ie niet op je verjaardag komt.
Nais meissiequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
Nah wat stom Deis, bah.
En ik was nog wel zo vrolijk, want ik heb mijn laaste schooldag gehad, scriptie gepresenteerd, 6,9 en het enige wat nog nagekeken hoeft te worden is een interview wat vast wel ok is. Geen huiswerk meer!
En dan blijkt later ''Tante Laysa'' gewoon veel erger te zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ma???![]()
ja kind wat is er ?![]()
komt oom Kardinaal ook ?![]()
Ja, ja, die komt ook vanavond![]()
Ma??![]()
ja skattie, wat is er?![]()
Mag ik alsvast zonder eten en met blote voetjes naar bed ??![]()
zoiets?![]()
jajajaja rijke fantasie enzo, zie ik al helemaal voor me, tis net een fillum
Jurk strijken en hoppa Breda (oh morgen)quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
Nah wat stom Deis, bah.
En ik was nog wel zo vrolijk, want ik heb mijn laaste schooldag gehad, scriptie gepresenteerd, 6,9 en het enige wat nog nagekeken hoeft te worden is een interview wat vast wel ok is. Geen huiswerk meer!
Dat is al heul bijna.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Jurk strijken en hoppa Breda (oh morgen)
Dat is mooi! En nu heb je een mooi diploma en dan ga je langs oma en dan krijg je zo vijf gulden! Dan ga je een uurtje later weer en krijg je zo vijf gulden, dan ga je een uurtje later en krijg je zo vijf gulden!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
Nah wat stom Deis, bah.
Hoe lang moet je langs blijven gaan voor dat gierige wijf euro's gaat geven?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is mooi! En nu heb je een mooi diploma en dan ga je langs oma en dan krijg je zo vijf gulden! Dan ga je een uurtje later weer en krijg je zo vijf gulden, dan ga je een uurtje later en krijg je zo vijf gulden!
Ja, ik had even internet opgebeld om te zeggen dat ie gewoon moest langskomen!quote:
Hoi Heksiequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
Avond all................
Dees, dat is pas heftig zeg......wat een smeerlappen.
Mera en Ian alle2 gewoon ff een![]()
Laysa Liev jij bent woensdag aan de beurt, hoop dat je leuke verjaardag hebt gehad...........
Weet ik niet. Ik ken de oma van Liesje niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe lang moet je langs blijven gaan voor dat gierige wijf euro's gaat geven?
Met of zonder strepie??quote:
Misschien heeft deze wel het PVDA logo er in gekerftquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
Avond all................
Dees, dat is pas heftig zeg......wat een smeerlappen.
Mera en Ian alle2 gewoon ff een![]()
Laysa Liev jij bent woensdag aan de beurt, hoop dat je leuke verjaardag hebt gehad...........
Thanxquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Laysa is jarig! Gefeliciteerd Laysa! (en de Kardinaal ook een beetje)
ja maar dat kindje weet ook gewoon dat als oom Kardinaal komt dat diequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dan blijkt later ''Tante Laysa'' gewoon veel erger te zijn
Nja.....Sterkte met je bekkie Coosquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:22 schreef Coos het volgende:
Ik ga voetbal international kijken een paar paracetamollen in mijn mik gooien.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar dat kindje weet ook gewoon dat als oom Kardinaal komt dat die
Heks van een Tante Laysa er ook bij zit![]()
snap je ?
Joh waarom had je vanmiddag niet aan de bel getrokken bij een tandarts.. Nu weekend enzoquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:22 schreef Coos het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:23 schreef mootie het volgende:
Deis:![]()
Lies:![]()
Lays nog een:![]()
Rem:![]()
Heks:![]()
Ian:![]()
Coos:![]()
Hert:![]()
D_K:![]()
Iedereen gehad?
Molze!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:22 schreef Coos het volgende:
Op zijn schedel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien heeft deze wel het PVDA logo er in gekerft
Ik heb gebeld! Antwoordapparaat: de praktijk is geopend van maandag tot en met donderdag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh waarom had je vanmiddag niet aan de bel getrokken bij een tandarts.. Nu weekend enzo
Stomme gif kikkerquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:23 schreef mootie het volgende:
Iedereen gehad?
Ik en cadeau's geven!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
DK is volgens mij zo'n oom die van die pijnlijk slechte grapjes maakt waar je dan van je ouders om moet lachen, waardoor je je steeds ongemakkelijk voelt als hij er is...
Maar wél de enige die precies het juiste, kickass cadeau geeft.
Dat doe ik ook dus dat zegt niets.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:25 schreef Laysa het volgende:
DK is trouwens de Oom die bij zn nichtjes op de grond gaat zitten en gewoon heel lief en schattig met ze speelt en op de poppen past![]()
dat dacht ik welquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:25 schreef Laysa het volgende:
DK is trouwens de Oom die bij zn nichtjes op de grond gaat zitten en gewoon heel lief en schattig met ze speelt en op de poppen past![]()
Sorry lieffie
Ik stel voor dat we deze er in houden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik ga hem voortaan popjenoemen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat dacht ik wel![]()
![]()
ik ga hem voortaan popjenoemen
Spreek voor DK popjequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zegt dus dat jullie een grote bek hebben maar een lief hartje
We snijden Ian morgen wel even open om dat te checken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zegt dus dat jullie een grote bek hebben maar een lief hartje
Dat geldt dan voor jou ook....Popje...met je grote bekquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we deze er in houden.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
We snijden Ian morgen wel even open om dat te checken.
En bij z'n neefjes extra toezicht??quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:25 schreef Laysa het volgende:
Sorry lieffie
Technisch gezien deed ik lelijk tegen mezelf.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... poepie niet zo lelijk doen tegen Tante laysa![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben alleen maar nichtjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:30 schreef Coos het volgende:
[..]
En bij z'n neefjes extra toezicht??![]()
Hij weet vast wel wat een Heeroom is.
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik sbap hem alik stond niet op je lijstje
ik heb het druk druk druk
O dus BBQ-en??quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
We snijden Ian morgen wel even open om dat te checken.
da's ook weer waar...quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Technisch gezien deed ik lelijk tegen mezelf.
We gaan meteen voor het hart natuurlijk. De restjes zijn wel lekker met wat kruidenboter en brood.quote:
Ik zou dat niet etenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
We gaan meteen voor het hart natuurlijk.
En gigantische last van je maag, de hele week erna.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:35 schreef Laysa het volgende:
Ianfood...precies goed met een zuurtje en een bittertje
Biefstukjes zijn ook niet te versmaden. En orgaanvlees is toch niet mijn eerste keus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
En mijn lever zou ik ook met rust laten, net als de longen.
Die lever is toch onderhand wel gemarineerd??quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
En mijn lever zou ik ook met rust laten, net als de longen.
Njah......Ik zuig wel de niertjes uitquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Biefstukjes zijn ook niet te versmaden. En orgaanvlees is toch niet mijn eerste keus.
Ik ben al weer een tijdje op een non-alcohol dieetquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Die lever is toch onderhand wel gemarineerd??
Nee?? Helemaal verrot dat hart??quote:
Dat wordt weer slapenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben al weer een tijdje op een non-alcohol dieet
Gaan we morgen even verandering in brengen.
Ik heb al de hele dag spijtquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij moet om 6 uur nog werken. Vrijwillig dat dan weer wel
Je moet het van de zonnige kant zien. Ben je lekker lam voah wènâg.quote:
Ik zit in principe gewoon te wachten tot ik 60 jaar of ouder ben. Zodat ik het recht heb om zuur te pruimen. Ik werk extra voor afleiding tijdens het wachten.quote:
Dat kon je in 1899 nog zeggen zonder probleem ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:35 schreef Coos het volgende:
Ik heb laatst wat boekjes gevonden uit mijn geboortejaar. Over de missie. Nederlandse kinderen correspondeerden dan met een pater in den vreemde. Die werd aangesproken met Heeroom en die vertelde dan aan de kindjes hoe het was bij de nikkertjes te werken. Ja, dat stond er echt bij de nikkertjes!
Gaat nu ook nog wel hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kon je in 1899 nog zeggen zonder probleem ja.
Dat kan nooitquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat Remlof Juud gehosseld had toch??
Nee....iemand en het was geen dementor...toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat Remlof Juud gehosseld had toch??
vertel dan???quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat kan nooitChronologisch gezien, als mijn info klopt.
Juud en Dementor hebben elkaar toch op Nowlife gevonden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
vertel dan???
waarom niet???![]()
![]()
![]()
Misschien spaart ze wel fossielenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat kan nooitChronologisch gezien, als mijn info klopt.
Ik was het niet. Juud is veuls te dik voor mij heb ik uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....iemand en het was geen dementor...toch?
Ik vind dat we dit tot op de bodum uit moeten zoekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....iemand en het was geen dementor...toch?
Ze is dan ook zwangerquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik was het niet. Juud is veuls te dik voor mij heb ik uit betrouwbare bron.
Nee, op Nolifequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juud en Dementor hebben elkaar toch op Nowlife gevonden?
Ik dacht dat ze een fokstelletje warenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ow... da's nieuw voor mijquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tot op de bekkenbodem!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind dat we dit tot op de bodum uit moeten zoeken![]()
vin ik dan heur
2 jaar geleden ook al???quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tot op de bekkenbodem!
Zo de pc-eendenbek erin!
Nee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie elkaar van een nowlife meet hadden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee.
Maar misschien dat jij er wel wat leuks tussen ziet zitten.
Waar is Teun als je hem nodig hebt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht, ik zoek het even op in mijn Juud en Dementor aantekeningenboekje.
Het boeit je schijnbaar genoeg om er over te beginnen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie elkaar van een nowlife meet hadden.
En ik zei er al bij dat ik het niet zeker wist, het boeit me namelijk ook vrij weinig.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het boeit je schijnbaar genoeg om er over te beginnen.
Dubbele faal, oh wacht je woont nog samen met je ex, drie dubbele faal.
Wat zeg je nu per DM? Kennen ze elkaar uit de ballenbak van de Ikea?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie elkaar van een nowlife meet hadden.
En ik zei er al bij dat ik het niet zeker wist, het boeit me namelijk ook vrij weinig.
Op zijn eigen forum.quote:
* bier en chips pakken gaatquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oeh, en dáár is 'ie weer!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Deze moet ik gewoon citeren voor het archief.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
nee nee nee dit is faalquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Scherp Fann....heel scherpquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee nee nee dit is faal![]()
echt heur...
maar eh... je kan het toch best met ons delenvind Juud
vast niet erg want ik las dat ze dat eigenlijk wel een must vond...
toch???
Mag je aan haar zelf vragen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee nee nee dit is faal![]()
echt heur...
maar eh... je kan het toch best met ons delenvind Juud
vast niet erg want ik las dat ze dat eigenlijk wel een must vond...
toch???
Oi, zoek je eigen mongool, hij was met mij bezig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Klopt dat? Is Dementor een dik ventje?
Ja, ik ben zwaar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Klopt dat? Is Dementor een dik ventje?
Maar die bevalt iedere ochtend.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die DM!
Als je op basis van het figuur zou moeten kiezen wie zwanger van de twee was dan zou het Dementor zijn
Komt er nog wat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, ik ben zwaar.
Is dat een probleem?
Oke !quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, zoek je eigen mongool, hij was met mij bezig.
Ik wacht wel even. Iedereen mag om de beurt het dikkerdje pesten!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, zoek je eigen mongool, hij was met mij bezig.
Jij hebt vast nog nooit echt ruzie gehadquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:59 schreef Dementor het volgende:
Geweldig, allemaal flink ruzie zoeken op de vrijdagavond.
Zolang je niet met borden gaat gooien vind ik alles best.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog nooit echt ruzie gehad
hoe maken jullie ruzie eigenlijk ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zolang je niet met borden gaat gooien vind ik alles best.
Die Griekse cultuur zit er nu eenmaal in hè.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zolang je niet met borden gaat gooien vind ik alles best.
Hoe doen jullie dat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hoe maken jullie ruzie eigenlijk ?
of hebben jullie dat nog nooit gehad ?
zie je valt best mee, ik heb je afvalbakkie trouwens gezien bij de Aldiquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De popcorn kan weer weg denk ik.
Er zat vast een scheetje dwars
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ze hadden ook zo'n panda opstap krukkie![]()
was ook tof
Alle nowlifers rijden in zo'n ding?quote:
Vraag het dementor of juud die schijnen daar te komen!quote:
jajajajaja !quote:
Het spijt mequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jajajajaja !![]()
ik moest gelijk aan je denken ...
ken je nagaan![]()
ik dacht nog...
zou Ian dat krukkie ook gekocht hebben ?
dat dacht ik![]()
gelijk weer afgeleid en de champignons vergeten
Hij was slechts voor één avond te bewonderen, ik heb hem niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Oeh! Lenen voor morgen? Als Soury en ik achter die jonge goden aan moeten racen?
Hoe gaat 't met je kiddoquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:07 schreef Leandra het volgende:
Dees, wat een hufters
Liesje, gefeliciteerd!
Thanks.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:07 schreef Leandra het volgende:
Dees, wat een hufters
Liesje, gefeliciteerd!
Ik gaf enkel het commentaar dat Remlof en Juud volgens mijn info niets kunnen hebben gehad. Wat kantoorknaapje daarna loslaat heb ik verder weinig invloed op.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:23 schreef mootie het volgende:
Iedereen gehad?
Ik was er nog maar zie nu pas deze post, thanks Deis.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Mooi, Liesje een 6,9 en de rest komt ook wel goed![]()
Maar ze zal wel al weer weg zijn
Was een hoi!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zwaai je me nu uit of zwaai je me gedag
Ja echt he.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:07 schreef Leandra het volgende:
Dees, wat een hufters
Liesje, gefeliciteerd!
Gelukkig is het 'goed' afgelopen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he.
Hij stond vanavond met een vrouwelijke collega in de winkel toen er 2 jongens met capuchon en sjaal om de mond binnen kwamen. De vrouw moest op de grond en vriend moest onder dwang van een pistool de kassalade openen, maar door de zenuwen lukte dit niet en duurde dat te lang, waarop de overvallers er vandoor gingen.
Ik hoorde al met wie Juud heeft lopen vogelen!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik gaf enkel het commentaar dat Remlof en Juud volgens mijn info niets kunnen hebben gehad. Wat kantoorknaapje daarna loslaat heb ik verder weinig invloed op.
kolerelijers ...quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he.
Hij stond vanavond met een vrouwelijke collega in de winkel toen er 2 jongens met capuchon en sjaal om de mond binnen kwamen. De vrouw moest op de grond en vriend moest onder dwang van een pistool de kassalade openen, maar door de zenuwen lukte dit niet en duurde dat te lang, waarop de overvallers er vandoor gingen.
Ik weet het niet en hoef het niet te weten, die 2 boeien me namelijk bar weinig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoorde al met wie Juud heeft lopen vogelen!
Dat las ik laatst ook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:11 schreef BobdeStreamer het volgende:
Het komt niet zelden voor dat chronische piekeraars overspannen raken of een burnout of depressie krijgen. Soms uit het gepieker zich in aanvallen van hyperventilatie. Veel piekeraars piekeren over het dagelijks leven, de eigen persoonlijkheid, werk en werkdruk, relaties, vriendschappen, geld en de toekomst. Zij vergeten hierbij op z'n tijd de nodige rust te nemen, die zij zeker nodig hebben.
Omdat piekeren en stress drastische gevolgen kan hebben, is stress preventie, stress voorkomen, geen overbodige luxe.
Heb je thrapie gehad vandaag of wat ????quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:11 schreef BobdeStreamer het volgende:
Het komt niet zelden voor dat chronische piekeraars overspannen raken of een burnout of depressie krijgen. Soms uit het gepieker zich in aanvallen van hyperventilatie. Veel piekeraars piekeren over het dagelijks leven, de eigen persoonlijkheid, werk en werkdruk, relaties, vriendschappen, geld en de toekomst. Zij vergeten hierbij op z'n tijd de nodige rust te nemen, die zij zeker nodig hebben.
Omdat piekeren en stress drastische gevolgen kan hebben, is stress preventie, stress voorkomen, geen overbodige luxe.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hendrik_de_Vogelaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet het niet en hoef het niet te weten, die 2 boeien me namelijk bar weinig.
quote:
Goed, hij heeft inmiddels een tand (ja, dat is belachelijk vroeg) en zo'n tandje is gruwelijk scherp...quote:
Auw.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed, hij heeft inmiddels een tand (ja, dat is belachelijk vroeg) en zo'n tandje is gruwelijk scherp...
Oh, en ik voed m zelf...
Gewoon een fles soldaat maken Lies.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankt Bob, ik zal eraan denken als ik weer eens loop te piekeren. Het helpt vast, ga ik vanaf nu bij stres ook nog piekeren over mijn cortisolnniveau.
Hij is nog geen 4 maanden, toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed, hij heeft inmiddels een tand (ja, dat is belachelijk vroeg) en zo'n tandje is gruwelijk scherp...
Oh, en ik voed m zelf...
tandje ken je d'r toch gewoon uitmeppen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, en ik voed m zelf...
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:14 schreef Leandra het volgende:
Oh, en ik voed m zelf...
Bob, wat is er gebeurd met je leuke plaatjes?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hoe stop je met piekeren?
Hart- en vaatziekten staan in Nederland op plaats nummer één van doodsoorzaken. Een ongezond eetpatroon en onvoldoende lichaamsbeweging zijn factoren die we allemaal wel kennen als risicofactoren voor hart- en vaatziekten. Een risicofactor die vaak onopgemerkt blijft maar toch een verhoogd risico teweeg brengt is piekeren of stress. De hart en vaten kunnen overuren maken door een teveel aan stress of gepieker wanneer men niet beschikt over een adequate manier voor omgaan met stress.
Het is een interessant artikel
met de antwoorden: Relativeren, Wees open, Daag je gepieker uit
de rest bron: http://mens-en-gezondheid(...)je-met-piekeren.html
Hij piekert te veelquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bob, wat is er gebeurd met je leuke plaatjes?
Pietje, wat vind jij van de manier waarop de stress-test voor banken berekend wordt? Europa was vandaag aan het piekeren over Ierland.quote:
Thomas Gordon, ik boodschap.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
En wat betekent je probleem nu eigenlijk als je het plaats in het rijtje van álle problemen op de wereld? Je hebt nog een huis, je kan nog eten, je hebt warme kleding, je hebt vrienden om je heen, je hebt een prachtig natuurgebied om je heen... weegt dit probleem daar werkelijk tegen op?
Probeer bij problemen in de relationele sfeer of met vrienden het probleem bij jezelf te houden. Dit betekent niet dat je je mond moet houden en je irritaties je graf inneemt. Dit betekent dat je, wanneer je je ergernis uit, je het beste kan proberen het probleem objectief te beschrijven en vervolgens te vertellen wat dit probleem met jóu doet. Maak geen verwijten of ruzie, daar schiet je meestal weinig mee op. Wanneer je concreet aangeeft wat iets met jou doet is het gemakkelijk begrip te hebben en een oplossing te vinden.
Hetgeen dat een bepaald gevoel kan veroorzaken is onze houding of onze mening over de gebeurtenis.
uit dezelfde bron: http://mens-en-gezondheid(...)je-met-piekeren.html
1 april!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga zo maar 's lekker mijn nestje opzoeken
De daders hebben geen flauw idee wat ze bij iemand aanrichten, al was het alleen al omdat hun slachtoffers vrijwel nooit uit een zelfde sociale omgeving komen en zich dus wel het laplazerus schrikken als ze een pistool zien.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he.
Preciesquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
En wat betekent je probleem nu eigenlijk als je het plaats in het rijtje van álle problemen op de wereld? Je hebt nog een huis, je kan nog eten, je hebt warme kleding, je hebt vrienden om je heen, je hebt een prachtig natuurgebied om je heen... weegt dit probleem daar werkelijk tegen op?
Probeer bij problemen in de relationele sfeer of met vrienden het probleem bij jezelf te houden. Dit betekent niet dat je je mond moet houden en je irritaties je graf inneemt. Dit betekent dat je, wanneer je je ergernis uit, je het beste kan proberen het probleem objectief te beschrijven en vervolgens te vertellen wat dit probleem met jóu doet. Maak geen verwijten of ruzie, daar schiet je meestal weinig mee op. Wanneer je concreet aangeeft wat iets met jou doet is het gemakkelijk begrip te hebben en een oplossing te vinden.
Hetgeen dat een bepaald gevoel kan veroorzaken is onze houding of onze mening over de gebeurtenis.
uit dezelfde bron: http://mens-en-gezondheid(...)je-met-piekeren.html
Als het een echte stress-test geweest zou zijn dan breekt er paniek uit omtrent een aantal bedrijven. Het doel van deze test is dan ook de rust te bewaren, de uitkomst zal altijd positief zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje, wat vind jij van de manier waarop de stress-test voor banken berekend wordt? Europa was vandaag aan het piekeren over Ierland.
Je bent eigenlijk al laatquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet echt, ik moet morgen fit zijn.
Hmm zo kun je het ook zien.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als het een echte stress-test geweest zou zijn dan breekt er paniek uit omtrent een aantal bedrijven. Het doel van deze test is dan ook de rust te bewaren, de uitkomst zal altijd positief zijn.
Waardeloos dus. De waarheid willen we helemaal niet weten.
Dat is schrikken inderdaad! Oudste dochter van ons heeft iets soortgelijks meegemaakt. Ze werkte bij een deurwaarder en daar stond op een slechte dag iemand met een pistool aan de balie. Ook niemand gewond maar wel allemaal fors de schrik te pakken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat wilde ik delen.
Die eerste alinea is gelul Leandra. Daders komen uit alle sociale lagen van de bevolking! Weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
De daders hebben geen flauw idee wat ze bij iemand aanrichten, al was het alleen al omdat hun slachtoffers vrijwel nooit uit een zelfde sociale omgeving komen en zich dus wel het laplazerus schrikken als ze een pistool zien.
Als hem slachtofferhulp aangeboden wordt niet direct afwijzen omdat hij zichzelf stoer genoeg vindt om er mee om te gaan... Zulke dingen kunnen heel naar terug blijven komen.
Inderdaad, daar maak ik me ook zo ontzettend kwaad over. De schrik en angst die de overvallers aanrichten is afschuwelijk. Ik heb het er net met mijn dochter over gehad dat ze dat niet moet onderschatten en dat er waarschijnlijk slachtofferhulp aangeboden zal worden en dat dat niet voor niets is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
De daders hebben geen flauw idee wat ze bij iemand aanrichten, al was het alleen al omdat hun slachtoffers vrijwel nooit uit een zelfde sociale omgeving komen en zich dus wel het laplazerus schrikken als ze een pistool zien.
Als hem slachtofferhulp aangeboden wordt niet direct afwijzen omdat hij zichzelf stoer genoeg vindt om er mee om te gaan... Zulke dingen kunnen heel naar terug blijven komen.
Bedanktquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is schrikken inderdaad! Oudste dochter van ons heeft iets soortgelijks meegemaakt. Ze werkte bij een deurwaarder en daar stond op een slechte dag iemand met een pistool aan de balie. Ook niemand gewond maar wel allemaal fors de schrik te pakken.
Kan jullie 1 raad geven: laat hem erover praten zoveel hij wil, want hij heeft echt een doodschrik gehad, zoiets ben je niet zomaar kwiijt! Sterkte voor hem en jullie!
Tja, dat is inderdaad wel ietwat vroeg voor tandjes en nogal pijnlijk voor jou.quote:
Ik bedoel niet zozeer een sociale bevolkingslaag maar meer dat mensen die met een pistool rondlopen gewend zijn aan een pistool an sich, en dat komt idd in alle lagen voor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Die eerste alinea is gelul Leandra. Daders komen uit alle sociale lagen van de bevolking! Weet ik uit ervaring.
En slachtofferhulp werkt héél amateuristisch. Ook dat weet ik uit ervaring.
( het zijn veelal goedwillende vrijwilligers)
Hoe zit dat met jou en je slaappatroon?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Gekkie, voor 7 uur slaap ik niet.![]()
Al ga ik het vannacht extra extra extra goed proberen.
Nee hoor het is een kwestie van switchen tussen het een en het ander.quote:
Slaap lekker, pop.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, die zullen eenzaam liggen wezen dan!
*drukt peuk uit
*gaat naar bed
KutjeKoba, heb nu maar een fles wijn opengetrokken, al hielp whiskey gister nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe zit dat met jou en je slaappatroon?
Hoe komt het dat jij niet kan slapen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
KutjeKoba, heb nu maar een fles wijn opengetrokken, al hielp whiskey gister niet
Weltrusten en veel fun morgenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*drukt peuk uit
*gaat naar bed
Heks je leest het verkeerd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:34 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
veeg me op, dus als ik het goed begrijp dan is de laag opgeleide die met een blaffer zwaait??? of begrijp ik het weer verkeerd.
Dat zei de meneer op de beurs vandaag ook. En die sprak ook de vrees uit over pensioenfondsen die juist met name belegd hebben in redelijke risicoloze staatsobligaties die nu ineens wel risicovol blijken te zijn en dit in een tijd waar die fondsen er al sowieso niet goed voor staan qua dekkingsgraad. Deel je die mening?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als het een echte stress-test geweest zou zijn dan breekt er paniek uit omtrent een aantal bedrijven. Het doel van deze test is dan ook de rust te bewaren, de uitkomst zal altijd positief zijn.
Waardeloos dus. De waarheid willen we helemaal niet weten.
Kun je niet beter een nacht (dag) slaap overslaan en de volgende dag in een normaal ritme proberen te komen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
KutjeKoba, heb nu maar een fles wijn opengetrokken, al hielp whiskey gister niet
dus in eerste instantie had ik het dus ook goed..................quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Heks je leest het verkeerd.
Maar in die eerste post van Leandra werd wel de indruk gewekt. Daarom moest ik er ook op reageren.
Dat stel ik iig niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:34 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
![]()
veeg me op, dus als ik het goed begrijp dan is de laag opgeleide die met een blaffer zwaait??? of begrijp ik het weer verkeerd.
Liefquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben dr nog....Ik hoop dat je weekend super wordt...je verdient het
Waarom excuus??quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus in eerste instantie had ik het dus ook goed..................
nou oke 2e instantie verkeerd gelezen excuus van mij
Ik moet gewoon beter op mezelf letten. Wekker zetten en opstaan, maar ik slaap vaak door die krengen heen. Als ik niet uitgeslapen ben krijg je me ook gewoon niet wakker.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je niet beter een nacht (dag) slaap overslaan en de volgende dag in een normaal ritme proberen te komen?
Truste Schnitzeltje!
Als whiskey niet hielp, zal wijn ook wel niet helpenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Jep.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat zei de meneer op de beurs vandaag ook. En die sprak ook de vrees uit over pensioenfondsen die juist met name belegd hebben in redelijke risicoloze staatsobligaties die nu ineens wel risicovol blijken te zijn en dit in een tijd waar die fondsen er al sowieso niet goed voor staan qua dekkingsgraad. Deel je die mening?
lekker met een pot op je kop op de brommer door het bos....Herten kiekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief![]()
We hebben er ook heel veel zin in, hebben allerlei leuke plannen gemaakt.
Slaap lekker, veel plezier op het terras morgenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*drukt peuk uit
*gaat naar bed
Door een heleboel dingen, geen discipline, geen ritme etc.quote:
Ik zie Deis zo voor me, met haar helmpie!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
lekker met een pot op je kop op de brommer door het bos....Herten kieken
ik verwacht mooie foto'squote:Op vrijdag 1 april 2011 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie Deis zo voor me, met haar helmpie!
Politiek correct geneuzel. Bron naar cijfers?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Die eerste alinea is gelul Leandra. Daders komen uit alle sociale lagen van de bevolking! Weet ik uit ervaring.
En slachtofferhulp werkt héél amateuristisch. Ook dat weet ik uit ervaring.
( het zijn veelal goedwillende vrijwilligers)
Ze hebben me wijs gemaakt dat een helm niet nodig is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
lekker met een pot op je kop op de brommer door het bos....Herten kieken
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben me wijs gemaakt dat een helm niet nodig is.
Mijn haar
Bob!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
Het gaat morgen dus keihard regenen hè
Denk maar aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Door een heleboel dingen, geen discipline, geen ritme etc.
En vaak perioden waar ik heel moe ben en mijn hele schema in de war schup.
Dit is een grapje he Bob?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
Het gaat morgen dus keihard regenen hè
Dat maakt dus geen ruk uit, die cola. En ik ben nog braaf colaloos.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk maar aan![]()
![]()
![]()
![]()
die over een hek springen.
![]()
Of ben je weer aan de 5 liter cola per dag. Dan slaap je ook moeilijk hè, stijf van de caf.
Maar die Grieken hebben jullie netjes bedankt heh !quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep.
Het hele pensioen is een belachelijk verhaal. Als werknemer ben je verplicht pensioen af te dragen aan een of ander woekerpolis-product die investeert in vage fondsen. Jaar of 5 geleden waren Iers / Grieks / Spaans staatspapier nog risicoloos en zie nu.
Ligt er een beetje aan wat de economie an sich gaat doen, als 't zo blijft kabbelen als nu horen we er misschien de komende jaren niets meer van. Bij de eerste de beste 'echte' dip komen de lekken wel weer boven.
Als ik een helm op moet zie je de foto hier wel verschijnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |