Is die blauw danquote:
Hij is al opquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, je bent crisismod of je bent het niet hè? Met je lentebok
JEZUS WAAR HEB JIJ DE LAATSTE TIJD LAST VAN ZEG?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:51 schreef Gert het volgende:
Streepje is ook best mooi.![]()
Die TT van Fann zorgt voor vier pagina's bonje denk ik.
Van jou?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
JEZUS WAAR HEB JIJ DE LAATSTE TIJD LAST VAN ZEG?![]()
![]()
![]()
Oh de TT !!!! Dacht dat ik wat gemist hadquote:
Dat red ik nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
4 pagina's, dan pak ik ff een nieuw biertje.
daamn....quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Stelletje gore teringlijers!![]()
De vriend van mijn dochter heeft vanavond een pistool tegen zijn hoofd gehad, hij werkt op vrijdagavond en zaterdag in een slijterij en die hebben ze overvallen.
Gelukkig heeft hij, behalve de schrik in zijn lijf, niets.
Dat wilde ik delen.
Wat hebben ze gejat, breezers of de kassainhoud?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Deisyy het volgende:
De vriend van mijn dochter heeft vanavond een pistool tegen zijn hoofd gehad, hij werkt op vrijdagavond en zaterdag in een slijterij en die hebben ze overvallen.
Dat wilde ik delen.
Wat laf, ik hoop dat het bij schrik blijftquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat wilde ik delen.
Ik heb een .22 pipa voor de pipo's!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat wilde ik delen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een .22 pipa voor de pipo's!
Ik snap soms ook niets van wat die jongen zegtquote:
Of die geweldig oubollige strikjes.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat hebben ze gejat, breezers of de kassainhoud?
Komen jullie nooit op straat?quote:
Daaromquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:51 schreef Gert het volgende:
Streepje is ook best mooi.![]()
Die TT van Fann zorgt voor vier pagina's bonje denk ik.
Hop mop nu wil ik het weten ook!!!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb me toch een supertoffe TT in gedachte voor de volgende![]()
maar eh... misschien laat ik de lapo wel schieten
beter
Lekker belangrijk wat ze aan breezers hebben meegenomen. Een gun aan je kop is redelijk heftig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[.
Of die geweldig oubollige strikjes.
Ik weet het niet, ik zal het straks wel horen.
Godver, teringlijders, echtquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat wilde ik delen.
Ja. En je staat stijf van de adrenaline.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je wel eens een pipa tegen je hoofd gehad?
Ja, van de politie telt dat ook?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je wel eens een pipa tegen je hoofd gehad?
Dat was een blaaspijpquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, van de politie telt dat ook?
ow... was effe bezig, ik had iets heel smerigs in mijn hoofdquote:
Is goed Remlof, laat ik volgende keer een streepje staan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
Ik heb persoonlijk liever een streepje dan kaal
Volgens mij was het Glock 17, maar je ziet zo weinig met een zak over je hoofd.quote:
Ok, nu gaan we rellenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... was effe bezig, ik had iets heel smerigs in mijn hoofd![]()
![]()
maar ik lees net het relaas van Dees da's dan weer iets minder,
doe maar gewoon
HOMMELUS !!!!
dat zal de lading van vanavond vast wel gaan dekken
Jij begint je steeds meer te ontpoppen als de "leuke" oom waarvan je altijd hoopt dat ie niet op je verjaardag komt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij was het Glock 17, maar je ziet zo weinig met een zak over je hoofd.
Pas op of ik veeg jouw streepjes op de rand van mijn bed uitquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Is goed Remlof, laat ik volgende keer een streepje staan.
HOMERUS, HOMMELUS, HOMOBOS!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... was effe bezig, ik had iets heel smerigs in mijn hoofd![]()
![]()
maar ik lees net het relaas van Dees da's dan weer iets minder,
doe maar gewoon
HOMMELUS !!!!
dat zal de lading van vanavond vast wel gaan dekken
lulloquote:
Sjeeeesus zeg....damnnquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat wilde ik delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |