valt wel mee hoor... IBenny heeft ze nog maar een keer tot de orde geroepen... Als jij daar nu even langs gaat kan het leuk wordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
Kudt.. kep geloof ik het rellen in de cos gemist ?
Al afgelopen dan...quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
Kudt.. kep geloof ik het rellen in de cos gemist ?
Ohw snel waar gaat het over, duik ik erinquote:
jaaaaaaa, maar daar zitten wij een heul eind vandaan, wij zitten in de blauwe zone (blauwe lucht, straaaalende zon) dus tel er dan nog maar een graad of 5 bij op hoor!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Volgens schiphol ... weersvoorspelling Amsterdam
[ afbeelding ]
wat denk je bommie, fipo, lapo, commentaar op elkaar, mag niet onaardig doen, blablablaquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw snel waar gaat het over, duik ik erin
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
valt wel mee hoor... IBenny heeft ze nog maar een keer tot de orde geroepen... Als jij daar nu even langs gaat kan het leuk worden
oooh, dus ik kan zondag gewoon naar jou toekomenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaaaaaa, maar daar zitten wij een heul eind vandaan, wij zitten in de blauwe zone (blauwe lucht, straaaalende zon) dus tel er dan nog maar een graad of 5 bij op hoor!![]()
zondag? Als het regent en 13 graden is? dan moet je er hier 15 mm regen per m2 bijtellen en 3 graden erafquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oooh, dus ik kan zondag gewoon naar jou toekomen
dan is het bij jou toch 18 graden + zonquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zondag? Als het regent en 13 graden is?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef mspoez het volgende:
[OT]
Goffer! Die stomme scharrel! Ik ga m maar eens smsen!
[/OT]
kwas nog nie klaarrrrrquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan is het bij jou toch 18 graden + zon
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef mspoez het volgende:
[OT]
[/OT]
regel gewoon een andere scharrelquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef mspoez het volgende:
[OT]
[/OT]
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
luitjes het is 9 uur en ik wordt in de kroeg aan de overkant van de straat verwacht. Veel plezier vanavond![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
luitjes het is 9 uur en ik wordt in de kroeg aan de overkant van de straat verwacht. Veel plezier vanavond![]()
veel plezier Mary, en tot morgen. En als het hier zondag warm is, dan DM ik je wel even, de voordeur staat openquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
flikken gentquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:01 schreef Ceetje.. het volgende:
zit nu van ellende naar een of andere belgische pliesie te kijken op tv (flikken ofzo), te erg voor woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |