Kun je je echt niet voorstellen na zo'n dag als vandaag he?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme kater hoor oognip. Hopelijk kunnen ze hem helpen
Zou het morgen echt zo warm worden?
Ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijdquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:04 schreef Nonneke het volgende:
kusje op je auw Q !![]()
Ik kom ff taart uitdelen, Poes is vandaag 15 geworden![]()
![]()
![]()
Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:08 schreef nokwanda het volgende:
We hebben gister een memorabele avond gehad. Zoon vroeg of ik al zijn haar eraf wilde halen
Ik noem hem al jaren Samson vanwege zijn gedoe over zijn lange haar. Maar nu is het kort
Nee, hij doet het weerquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Senesta, had je nou nog een mp3 voor je dochter nodig?
Ja, een flinke afro, beetje Lenny Kravits-achtig. Het is wel wennen, maar leuk. Hij heeft een goeie kop voor kort haar. Heeft ie van zijn mammaquote:
Kind heeft geen sloom lang haar, maar een flinke kroeskop. Dus dat lijkt al minder lang tot je zo'n kroesje uitrekt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Poes, gefeliciteerd met je verjaardag
Nok, kort haar staat vaak wel een stuk leuker, lang haar maakt al gauw sloom vind ik
Scary shitquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder was laatst naar de HA geweest vanwege blaasontsteking kuur gekregen.
Urine opnieuw laten testen onsteking was niet weg dus 2e kuur gekregen
Nu weer urine laten testen en er zatten zelfs meer witte bloedlichaampjes in. Urine wordt nu op kweek gezet zelf is ze bang dat de kanker terug is en nu in haar blaas zit.
Och jeetje dat is dus echt niet te hopen f_r!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder was laatst naar de HA geweest vanwege blaasontsteking kuur gekregen.
Nu weer urine laten testen en er zatten zelfs meer witte bloedlichaampjes in. Urine wordt nu op kweek gezet zelf is ze bang dat de kanker terug is en nu in haar blaas zit.
Oh dat is wel eng. Maar met de stick halen ze niet alles eruit he? Als je een bacteriele infectie hebt dan kunnen ze dat op kweek beter zien, kan dus heel goed gewoon nog een blaasontsteking zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Nonneke gefeliciteerd met Poesquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:04 schreef Nonneke het volgende:
kusje op je auw Q !![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik vragen waar de vorige keer de kanker zat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Tuurlijk hopen wij ook op een urineweg infectie. Maar realistisch blijven heeft in deze situatie wel zin.
Als ik het had dan verwacht ik gewoon een infectie maar met haar achtergrond denk je eerder aan iets anders. Al had ik het niet verwacht.
O dat klinkt niet zo goed, maar het kan altijd nog een flinke ontsteking zijn,maar dat ze daar bang voor is kan ik me indenken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Och jee. Ben je niet vreselijk bang nu of kun je rustig afwachten tot er zekerheid is?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder heeft non hodgkin. De vorige keer zat het achter haar oog en in haar buik. Maar omdat het door het bloed komt kan het overal komen.
Ze is sinds januari van de chemo af.
Maak er maar een mooie dag van en geniet ervanquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:23 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo morgen misch strand/zeedijk date
Zo niet te lang afwachten nee gewoon recht voor zijn raap met afwachten en vriendschappelijk met mekaar omgaan bereik je niks mee.
Als je mekaar leuk vind moet je er gewoon voor gaan en kijken hoever je komt
Ik kan gaan panieken maar daar schiet ik niks mee op. We moeten gewoon tot volgende week wachten. En wellicht nog wel langer als er meer onderzoeken nodig zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Och jee. Ben je niet vreselijk bang nu of kun je rustig afwachten tot er zekerheid is?
Bij jou past 't ook wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, een flinke afro, beetje Lenny Kravits-achtig. Het is wel wennen, maar leuk. Hij heeft een goeie kop voor kort haar. Heeft ie van zijn mamma
@Senes... moet ik even uploaden. Wil er sowieso een zooi uploaden, ook van de katten.
Hoe gaat het met je meisje en houdt ze die naam?
Ze luistert niet naar andere namenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, een flinke afro, beetje Lenny Kravits-achtig. Het is wel wennen, maar leuk. Hij heeft een goeie kop voor kort haar. Heeft ie van zijn mamma
@Senes... moet ik even uploaden. Wil er sowieso een zooi uploaden, ook van de katten.
Hoe gaat het met je meisje en houdt ze die naam?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:33 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Bij jou past 't ook wel.
Wanneer mag ik je poezenbende eens ontmoeten.![]()
@Senes, als ie het alsnog een keer niet meer doet dan geef je maar een gil he.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:08 schreef nokwanda het volgende:
We hebben gister een memorabele avond gehad. Zoon vroeg of ik al zijn haar eraf wilde halen
Ik noem hem al jaren Samson vanwege zijn gedoe over zijn lange haar. Maar nu is het kort
Mooi om te zien dat ze zich al helemaal thuisvoelt na zo'n korte tijdquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze luistert niet naar andere namen
Het gaat heel erg goed, het is een ongelovelijke knuffel maar ook wel echt een meid, ze weet heel goed wat ze wil en laat zich niet door de mannen op haar kop zitten. Ze is enorm speels en ook erg fanatiek![]()
Dodge doet nog steeds alles om aandacht te trekken
Ze kan ook lekkere gekke bekken trouwens![]()
Op welke dagen kun je? Ik werk weer op vrijdag, maar ben vrij op maandag. Alleen lijkt dat op het moment per week te wisselen (en ik maar flex doen want ik moet immers blij zijn dat ik werk heb)quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:33 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Bij jou past 't ook wel.
Wanneer mag ik je poezenbende eens ontmoeten.![]()
@Senes, als ie het alsnog een keer niet meer doet dan geef je maar een gil he.
joah, who'd have thought!?!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
In de weekenden kan ik meestal wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op welke dagen kun je? Ik werk weer op vrijdag, maar ben vrij op maandag. Alleen lijkt dat op het moment per week te wisselen (en ik maar flex doen want ik moet immers blij zijn dat ik werk heb)
Ik duim dat het toch een blaasontsteking is, f_rquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Tuurlijk hopen wij ook op een urineweg infectie. Maar realistisch blijven heeft in deze situatie wel zin.
Als ik het had dan verwacht ik gewoon een infectie maar met haar achtergrond denk je eerder aan iets anders. Al had ik het niet verwacht.
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:23 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo morgen misch strand/zeedijk date
Zo niet te lang afwachten nee gewoon recht voor zijn raap met afwachten en vriendschappelijk met mekaar omgaan bereik je niks mee.
Als je mekaar leuk vind moet je er gewoon voor gaan en kijken hoever je komt
Da's niet zo gek natuurlijkquote:
Donequote:
Op zaterdag de 8ste zijn we er wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:02 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
In de weekenden kan ik meestal wel.
Doordeweeks heb ik meestal school of stage.
Iets beter, maar nog nie goed. Lig op de bank nu.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's niet zo gek natuurlijk![]()
Hoe is het met de pijn nu?
Welke maand?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Done
[..]
Op zaterdag de 8ste zijn we er wel.
Lekker blijven liggen, met Baloe kroelen (dat werkt ontspannend) en je laten vertroetelen. Effe flink misbruik van maken dat je zielig bent nuquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:11 schreef Qwea het volgende:
Iets beter, maar nog nie goed. Lig op de bank nu.
Ja precies dit en dan lekker naar bed met een pilletje en naar dromenlandquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lekker blijven liggen, met Baloe kroelen (dat werkt ontspannend) en je laten vertroetelen. Effe flink misbruik van maken dat je zielig bent nu
Oh, nou ons ook eigenlijk. Wij gaan de laatste week van april of de eerste week van mei een paar dagen op vakantie. lang weekend. daarna zijn we er gewoon.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:12 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Welke maand?![]()
Voor ons komt ergens in Mei het beste uit.
Zaterdag 21 of zaterdag 28 mei?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oh, nou ons ook eigenlijk. Wij gaan de laatste week van april of de eerste week van mei een paar dagen op vakantie. lang weekend. daarna zijn we er gewoon.
Geldt dat ook voor meisjes die niet zijn geopereerd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja precies dit en dan lekker naar bed met een pilletje en naar dromenland
Baloe wil niet naast me liggen. Hij ligt ver wegquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lekker blijven liggen, met Baloe kroelen (dat werkt ontspannend) en je laten vertroetelen. Effe flink misbruik van maken dat je zielig bent nu
Nee. Die moeten verplicht wakker blijven tot 16uquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor meisjes die niet zijn geopereerd?![]()
Ja maar dan zonder pilletje, met een lekkere man/vrouw(streep door wat niet van toepassing is)quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor meisjes die niet zijn geopereerd?![]()
21 dan maar! Gezelligquote:
Ik zet het in de agenda. PM of mail je adres maar dan zie je ons tegen die tijd wel verschijnen. In de middag denk ik.quote:
Ja het staat hem goed,lijkt wel volwassener, hoe oud is hij nu?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto's van Nok
WAt vindt zij ervan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:28 schreef nokwanda het volgende:
Hij wordt deze zomer 18. Hij is nu nog voer voor cougars
Maar er is een dinnetje, een leuke.
Welterustenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:04 schreef Rewimo het volgende:
Nok, leuke zoon heb je, staat hem goed, dat korte haar
En leuke poezels
Beh, m'n poot doet zeer en ik kan geen houding vinden waar ik lekker zit. Ik kruip zo ook maar met een paar ibru's in bed
Poes is mooi! Gefeliciteerd lieve Poes!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:04 schreef Nonneke het volgende:
kusje op je auw Q !![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh nee, duimen dus maar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat dus!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Poes is mooi! Gefeliciteerd lieve Poes!
Met mij gaat alles goed.quote:
Ooh hey, blijf dan ook van die tramadol afquote:
Weet je, met mij gaat het ook goed.quote:
EWquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:28 schreef nokwanda het volgende:
Hij wordt deze zomer 18. Hij is nu nog voer voor cougars
Maar er is een dinnetje, een leuke.
Nou idg niet goed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:22 schreef draculettetje het volgende:
wat is dat toch met die stomme poten hier?!
Je hebt gelijk.quote:
Ben ik nietquote:
Why?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ben ik niet
Was een hele vergezochte link naar de rel van gisteren ;+
Goh joh, neequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ben ik niet
Was een hele vergezochte link naar de rel van gisteren
Weet je dat zeker?quote:
Ik kan alleen maar oordelen over hoe de onderdelen werken en ik me voel en die check valt positief uit ja.quote:
1 maar?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.![]()
Stuur es een doosje tramadol deze kant op?
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ben ik niet
Was een hele vergezochte link naar de rel van gisteren
Als ik ze allemaal in 1 keer inneem zou het toch effect moeten hebben dacht ik zo.quote:
Komt door je medicijngebruikquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Strega het volgende:
Voor mij is deze nog wel even op z'n plaats wat mij betreft APK![]()
Mwa, dat vind ik dan weer minder.quote:
Neuj....quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Mag jij het Q effe uitleggen [ afbeelding ]
Slaap lekker, wij gaan zo ook!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj....
Ik ga zo slapen, geen tijd meer voor
Ik ook denk ik. Trusten voor straks.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:07 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Da's vast voor morgen, want dan slaap ik tot in de middag
Zo erg is het toch niet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:07 schreef tombolafan het volgende:
Maar als er hier gekotst wordt op elkaar om een mening dan ben ik er weer even vandoor tot het gezelliger is hier
Dat dus. Ik heb de discussie hier netjes proberen te houden en het moge duidelijk zijn dat mijn mening niet door iedereen hier wordt gedeeld. Dat kan, maar dan hoop ik wel dat we normaal, als volwassen mensen met elkaar kunnen blijven praten. Zonder die kotssmileys. Want dan ben ik er ook klaar mee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lees nog eens:
[..]
Iedereen heeft recht op een eigen mening, ik heb respect voor andermans mening. Ik weet niet wat precies de reden is geweest tot een ban (had ook andere dingen aan mn hoofd) maar ik ga er van uit dat er altijd een beginsel van reden zal zijn geweest hiervoor. Daar mag je voor of tegen zijn, mij best, maar heb respect voor elkaar zou ik zeggen![]()
Om op elkaar te gaan kotsen vind ik om te walgen
Die quote wordt nu moeilijk, maar nog steeds gewoon eerlijk toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lees nog eens:
[..]
Iedereen heeft recht op een eigen mening, ik heb respect voor andermans mening. Ik weet niet wat precies de reden is geweest tot een ban (had ook andere dingen aan mn hoofd) maar ik ga er van uit dat er altijd een beginsel van reden zal zijn geweest hiervoor. Daar mag je voor of tegen zijn, mij best, maar heb respect voor elkaar zou ik zeggen![]()
Om op elkaar te gaan kotsen vind ik om te walgen
En het is geen enkele keer de moderator op dit forum.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:15 schreef Snakey het volgende:
Een en ander verwijderd. Bans worden niet besproken op het forum. Dat is tussen ons en de gebande user.
Ik wil het je met liefde toelichten in PM, maar het gaat mij er meer om dat je elkaars reden best mag respecteren, en niet op iemand hoeft te kotsen als diegene een andere mening heeftquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Die quote wordt nu moeilijk, maar nog steeds gewoon eerlijk toch?
En ik de nuchtere Broabanderquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus jongens...wordt het nu niet allemaal een beetje heel erg overtrokken?
Of ben ik een te nuchtere Friesche?![]()
Er zijn wel vaker bans geweest binnen F&F en nu ineens gaan we moeilijk doen?
Jupquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik de nuchtere Broabander
Wat ga jij dit weekend doen? Wordt het in Friesland ook zonnig?
Dat doe je ja, maar ik snap er geen fuck vanquote:
Ik ga me een partij achterover liggen in een stoel met een dik kussenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Jup![]()
Dus lekker naar buiten, alwaar de vogeltjes fluiten![]()
En u?
Ik zeg: DOENquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga me een partij achterover liggen in een stoel met een dik kussen
Echt, ik ben kuis verrot en het zó'n zin om te niksen en een verbrande neus te krijgen
Dit is Strega, anders moet ik weer inloggen.quote:
Je hoeft toch niet alles te snappenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doe je ja, maar ik snap er geen fuck van
Jouw post liep uit op het bespreken van een ban. Damagnie op FOK!, dus haal ik het weg. Thats all.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doe je ja, maar ik snap er geen fuck van
De reden waarom Cat was gaan puppy knuffelen, die ze hier zelf verteld heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
JF, wat hebben de WW's hier nu weer mee te maken?
Hoeft niet iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles te snappen
Ow gaat het daarom?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dit is Strega, anders moet ik weer inloggen.
Ik denk dat we ineens een heel hot topic zijn geworden, waarin iedereen graag mee wil doen.![]()
Voor de rest, ik slaap er maar es een nachtje over.
Alleen het idee dat iemand onder voorwendsels is gaan "puppy knuffelen", daar de gastvrijheid van thee/koffie en taart of vlaai geniet en het zelf niet eens vreemd vind valt bij mij niet goed.
Het zet ook de hele, "wilde wiefen" tour die maanden geleden gemaakt is voor mij in een vreemd daglicht.
En ja, Pagan word een beetje ziek bij dit idee.
Ach kom op zeg....alsof Cat op controle gaat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
De reden waarom Cat was gaan puppy knuffelen, die ze hier zelf verteld heeft.
Echt, ik ga me er niet in mengen, maar dat stukje he... heeft nou niemand door dat het bullshit van de bovenste plank was? Een idioot antwoord op een idiote vraagquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:28 schreef Pagan het volgende:
Ik denk dat we ineens een heel hot topic zijn geworden, waarin iedereen graag mee wil doen.![]()
Alleen het idee dat iemand onder voorwendsels is gaan "puppy knuffelen", daar de gastvrijheid van thee/koffie en taart of vlaai geniet en het zelf niet eens vreemd vind valt bij mij niet goed.
Het zet ook de hele, "wilde wiefen" tour die maanden geleden gemaakt is voor mij in een vreemd daglicht.
WTF?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nix. Punt!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
JF, wat hebben de WW's hier nu weer mee te maken?
Neeeeeeeeeeee Tombo. Af, zit, in je mand. Kus! Niet over nadenken, niet om gaan huilen! Dit slaat zo als een lul op Dirk, dat je me een lol moet doen en het negeren. Ene oor in, andere oor uit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:32 schreef tombolafan het volgende:
WTF?
En bedankt he
Ik word niet zozeer ziek bij dit idee, ik word hier serieus echt heel verdrietig vanDat je twijfelt aan het feit dat wij puur voor de gezelligheid heel Nederland rondgereisd hebben, en bedankt he...
![]()
Ik zit hier serieus te janken, ik kan dit er niet echt bij hebben nu![]()
Ik ben nog nooit ZO beledigd
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WTF?
En bedankt he
Ik word niet zozeer ziek bij dit idee, ik word hier serieus echt heel verdrietig vanDat je twijfelt aan het feit dat wij puur voor de gezelligheid heel Nederland rondgereisd hebben, en bedankt he...
![]()
Ik zit hier serieus te janken, ik kan dit er niet echt bij hebben nu![]()
Ik ben nog nooit ZO beledigd
Ja, als volslagen idioot antwoord op een volsalgen idiote vraag. Als je dat maar niet vergeet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:29 schreef Pagan het volgende:
De reden waarom Cat was gaan puppy knuffelen, die ze hier zelf verteld heeft.
Ik weet het wel. Lees maar terug.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef Cat22 het volgende:
En dat vind ik dan echt erg, dat jullie Tombo erbij betrekken.![]()
![]()
![]()
Als je mot hebt met mij, prima. Maar houd het dan ook bij de betrokkenen. Net alsof zij zo'n leuke week heeft gehad.
Ik weet écht niet waar jullie het vandaan halen. Bah.
Ik snap het...quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:36 schreef tombolafan het volgende:
Sorry hoor, maar ik kan op dit moment me hier echt niet overheen zetten. Dat mensen ZO over me denken, mensen die altijd gewaardeerd, gerespecteerd en zelfs aardig gevonden heb![]()
En ja, misschien ben ik labiel door de gebeurtenissen hier afgelopen dagen, maar so be it, ik vind dit echt zwaar kut
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:44 schreef Oognip het volgende:
Pff ik val ook weer even binnen. Heb het idee dat ik weet ik veel wat gedronken heb en dronken benTerwijl ik maar 2 drankjes op heb. Voel me mooi kut
Zo ik zit inderdaad ff terug te lezen, gezellige boel hierquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
was je nu klaar met je stage?
hier is een meisje van de afdeling gestorven van t weekend, 20 jaar jong
Zullen we gewoon een nieuwe openenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ruim dit topic please ff helemaal op.
Of moet ik een TR plaatsen dan?
Hey, ik ben net gestopt met roken. En ik zie dat Elisab mijn posts zit te editen terwijl ik niets fout doequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef yvonne het volgende:
- edit: bans worden niet besproken op het forum-
Folkert van der G. was ook nogal van de plantjes en de diertjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:50 schreef yvonne het volgende:
En trouwens,
als die ban zó enorm dwars zit, regel het dan met mij, maar op deze wijze onschuldige mensen hier onderuit halen is wel van een laagheid die ik niet bij de F&F mensjes had verwacht.
So?! Ik rook al 2 jaar niet meer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hey, ik ben net gestopt met roken. En ik zie dat Elisab mijn posts zit te editen terwijl ik niets fout doe
Hij is dicht Eliesquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Folkert van der G. was ook nogal van de plantjes en de diertjes
Jawel, je zit te peuren en daar moet je mee kappen. Punt. Gewoon klaar. Ga roken, zoek een hobby, ga breien, maar hou op hier de boel op stelten te zetten. Nergens voor nodig. De puinhoop is zonder dat wel compleetquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef APK het volgende:
Hey, ik ben net gestopt met roken. En ik zie dat Elisab mijn posts zit te editen terwijl ik niets fout doe
Weet ik, maar in het nieuwe deel mag ik niet meer achter uit mijn strot gaan en hier welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |