Dan moet deze ook maar op mijn groeiende to-see lijst...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:05 schreef mister_white het volgende:
- The Way Back: Als je 'Into the Wild' een goede film vond, is dit een absolute aanrader.
haha, die van mij is ook zo'n 50 film, er komen altijd meer bij, dan er weg gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dan moet deze ook maar op mijn groeiende to-see lijst...
Vind ik niet. Into the wild was een vette film maar 'the way back' was gewoon een saaie film met veel teveel foutenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dan moet deze ook maar op mijn groeiende to-see lijst...
Dat idee heb ik ook. Denk niet dat ze te vergelijken zijn. Into the Wild is een diepgaande boeiende film.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Vind ik niet. Into the wild was een vette film maar 'the way back' was gewoon een saaie film met veel teveel fouten
Ok, die moet ik ook maar eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:51 schreef El_Matador het volgende:
Go (1999)
Leuke origineel gefilmde comedy/drama over XTC en andere drugs, parties en de wereld daaromheen. Heb me prima vermaakt bij het kijken. Goeie openingsmuziek ook.
8.0/10 (IMDB: 7.3/10)
maar als je into the wild gewoon OK vond, dan is the way bkac dus helemaal niks of??quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Vind ik niet. Into the wild was een vette film maar 'the way back' was gewoon een saaie film met veel teveel fouten
Gave film ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:51 schreef El_Matador het volgende:
Go (1999)
Leuke origineel gefilmde comedy/drama over XTC en andere drugs, parties en de wereld daaromheen. Heb me prima vermaakt bij het kijken. Goeie openingsmuziek ook.
Deze is inderdaad leuk, ook vorig jaar ofzo pas gezien omdat deze omhoog kwam op IMDB bij aanraders als je een bepaalde film leuk vond.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:51 schreef El_Matador het volgende:
Go (1999)
Precies, heb je meer films in dat genre?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:57 schreef JDx het volgende:
[..]
Deze is inderdaad leuk, ook vorig jaar ofzo pas gezien omdat deze omhoog kwam op IMDB bij aanraders als je een bepaalde film leuk vond.
Geweldige film is dat, de party scene met allerlei foute types wordt goed neergezet!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:51 schreef El_Matador het volgende:
Go (1999)
Heb Middle Men en A Perfect Getaway ook al toegevoegd inderdaad...quote:Op woensdag 13 april 2011 17:42 schreef Roces18 het volgende:
Dit topic is echt verschrikkelijk!!! Ik blijf maar films toevoegen aan mijn to-watch list!! En ik heb niet eens tijd om ze te bekijken
Heb ze gelukkig beide al gezien. Heb er zelf nog ongeveer 150 die ik wil zien en nog een stuk of 200 om aan te schaffen. Ook nog 5 series zoals the walking dead.. Maja binnenkort weer pasen enzo dan heb ik weer wat tijd gelukkigquote:Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb Middle Men en A Perfect Getaway ook al toegevoegd inderdaad...
Heb nog 200+ te bekijken films liggen en nog 150 op de te aanschaffen lijst staan... Gaat lekker zo...
Deze film ook gisteren gezien. Ik vond het inhoudelijk een prima documentaire. Qua editting vond ik de film echt verschrikkelijk, het had voor mij ten eerste niet 3 uur hoeven te duren, geluid was in sommige scenes zacht en dan weer hard. De manier van hoe scenes overlopen, was gewoon een irritatie op zich. Kreeg je een mooie racescene van Senna te zien met goede muziek erbij gepaard, wordt vervolgens de scene abrupt onderbroken en gevuld met het schijnheilige commentaar van Prost.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:01 schreef Mike het volgende:
Senna
In deze bijna drie uur durende documentaire word je aan de hand van interviews en beelden van races, de pitstraat en privébeelden door de carrière van een van de grootste F1 coureurs ooit geloodst. Zowel vriend als vijand komt aan het woord en ook al geef je niks om formule 1, deze docu weet toch je aandacht de volledige tijd vast te houden. Langzaam maar zeker kom je steeds dichter bij de fatale dag van 1 mei 1994 en je moet sterk in je schoenen staan, wil je niet ontroerd raken door de gebeurtenissen op het circuit van Imola.
Op dit moment is dit de best gewaardeerde docu op IMDB en hoewel ik dat weer wel wat te veel eer vind (zo is er bv. af en toe best wat aan te merken op de editing), is dit zeker een aanrader. Vergeet niet de ondertitels erbij te zoeken, want de helft van de docu is in het Portugees.
Cijfer: 8.5
Zo bijzonder is a perfect getaway niet. Al ben ik wel altijd fan van Tim Olyphant.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb Middle Men en A Perfect Getaway ook al toegevoegd inderdaad...
Heb nog 200+ te bekijken films liggen en nog 150 op de te aanschaffen lijst staan... Gaat lekker zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |