PRUTSER!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:18 schreef Pino112 het volgende:
Ach, eigenlijk is het pas overmorgen, maar dat boeit niet.
Als het topic vanavond niet dicht gaat klopt het wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
Nou, eigenlijk is het natuurlijk pas overmorgen dat Tiesto te horen is... want zijn programma begint pas na middernacht.
in de tv-gids staat nachtegiel en ekdom in de nacht ook onder vrijdagquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
Nou, eigenlijk is het natuurlijk pas overmorgen dat Tiesto te horen is... want zijn programma begint pas na middernacht.
vrijdag heh, dan gaat ie snel dichtquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als het topic vanavond niet dicht gaat klopt het wel.
ja, dat is uit handigheid, dan hoef je niet om 12u je gidspagina om te slaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in de tv-gids staat nachtegiel en ekdom in de nacht ook onder vrijdag
Daar ben ik nog niet zo zeker van.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vrijdag heh, dan gaat ie snel dicht
Klopt, maar da's omdat uitzenddagen altijd lopen van 6 tot 6... maar eigenlijk is het natuurlijk al de volgende dag. Is discussie over mogelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in de tv-gids staat nachtegiel en ekdom in de nacht ook onder vrijdag
Dat heeft te maken met of de platenmaatschappijen het hier als single uitbrengen en dus of het nummer hier verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:25 schreef Pino112 het volgende:
Gaan ze dit nummer nu pas draaien in Nederland?
Vorig jaar zomer in Frankrijk al een hit..
Ja, dat snap ik wel, vind het alleen vreemd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met of de platenmaatschappijen het hier als single uitbrengen en dus of het nummer hier verkrijgbaar is.
quote:This is a crime.Grammys disallow #ArcadeFire win for Album of the Year on technicality? #WTF? http://blurt-online.com/news/view/4857/
dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar da's omdat uitzenddagen altijd lopen van 6 tot 6
tijd technische wel, maar een nieuwe dag begint pas als ik uit bed stap.quote:... maar eigenlijk is het natuurlijk al de volgende dag. Is discussie over mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |