en Alice Deejayquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bij Stenders van Lent krijg je vast en zeker wel de samenvatting
Maar ik heb zo'n takke blackberry johquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
valt wel mee hoor. Doe al twee jaar met een mobieltje van tien euro
Ik dacht dat je de A1 bedoelde!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef CindieY het volgende:
Typisch zo'n nummer dat toen bij de botsauto's werd gedraaid... Op de kermis, ja
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef CindieY het volgende:
Typisch zo'n nummer dat toen bij de botsauto's werd gedraaid... Op de kermis, ja
Over twee weken is er weer kermis in Leeuwarden, woopteedooquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef CindieY het volgende:
Een botsknallert inderdaad. Opkijken tegen de stoere jongens bij de boksbalquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef CindieY het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de A1 bedoelde!
waar is dat ergens?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Over twee weken is er weer kermis in Leeuwarden, woopteedoo
Ga eens afwassenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar is dat ergens?
en ik zag Tess haar BH-bandje![]()
![]()
![]()
![]()
Op het Cambuurplein. Wel gemakkelijk te vinden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar is dat ergens?
en ik zag Tess haar BH-bandje![]()
![]()
![]()
![]()
veel te ver weg voor iets waar ik eigenlijk niet van houdquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Op het Cambuurplein. Wel gemakkelijk te vinden.
Maarmaar... Suikerspinquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel te ver weg voor iets waar ik eigenlijk niet van houd
yuk, mij te zoetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |