Ik kon nergens hout vinden dat hoog genoeg was en toch ondiep.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:07 schreef Mosch het volgende:
Ziet er nu al mooi uit. Dat stuk hout had nog wel een keer zo hoog mogen zijnHoeveel heeft die bak je eigenlijk gekost?
En totaal onverwacht vandaag ineens antwoord:quote:Hello, I am the owner of a brand new Fluval Profile 1000 aquarium and installed it today. Unfortunately, i chipped the front aluminium plate. Is there any way/possibility you could send me a new brushed aluminium cover for the wood? I am willing to pay of course. My vendor told me i had to buy an entire new cabinet! Thank you for your time. Kind regards,
Ben benieuwd of ik nu alleen het aluminium krijg en wat het gaat kosten. De hele plaat heb ik niet zoveel aan, want dan moet ik alles weer afbreken.quote:Dear Mr. Kreator,
thank you für your inquiry. I´ll try to help you. I order the front aluminium plate, but it still takes a few days.
Best regards,
Martin
Uiteindelijk kwam die ook naar beneden...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:19 schreef Kreator het volgende:
Ik had Hagen (eigenaar van Fluval ofzoiets) een mail gestuurd vorige week:
[..]
Hij stijgt nog als de hindenburg.
Klikquote:Wanneer u het hout in het aquarium wilt zetten zult u al snel merken dat het drijft, vooral het donkere hout (uit het veen) drijft veel meer dan het hardhout.
Om het hout toch naar beneden te krijgen kan men er iets zwaars aan maken. Sommige mensen lijmen het gewoon aan de bak vast, anderen die dit niet willen kunnen het op de volgende manier verzwaren: hang er gewoon een gewicht aan vast.
Dit zal uiteraard niet gaan bij veel takken etc maar bij een echte boomstronk zoals deze kan het wel. Dit is de boomstronk die ik een paar jaar in mijn aquarium heb gehad. Zoals je ziet hangt er een tegel onder die zwaar genoeg was om de boomstronk te laten zinken.
Ik heb in de tegel een aantal gaten geboord, daarna ook een paar gaten op dezelfde plek in het hout. Voor het vastmaken van het hout aan de tegel heb ik gewoon koperdraad gebruikt (met de bescherming er nog om).
Je zou bijna denken dat je een 1000 liter bak hebt inplaats van een aquarium van 1000 euro met deze naamquote:Fluval Profile 1000 aquarium
ik zou in ieder geval geen koperdraad gebruiken: slecht voor slakken en garnalenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik vond dit op een of andere site:
[..]
Klik
En elders hebben ze het er over dat het wel twee maanden kan duren voordat het 'vol' genoeg is om niet meer te drijven: klik
quote:Dear Mr. Krea,
I will try without any cost for you...
Best regards,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |