waarvan ? ik ken haar nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat ga ik zo eens bekijken in deel 2 van Echte meisjes...
Van die 4 waren echt niet alleen de lippen opgespoten hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Heeft iemand caps van de uitzending ik zou zo graag die Mamajo gecapt hebben dat ze gister in de live uitzending met 4 vrouwelijke familie leden naast zich zat die allemaal een neplippen hadden.
Je zag echt 4 of 5 neplipdames op een rij.
Huh, ik weet van niks. Ik heb gewoon de OP uit het vorige topic overgenomen, gek.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef meneertje1972 het volgende:
haha topichunting verboden? Die Arnie zie ik de hele dag niet, geen berichten en hij zegt net in vorige COS als laatste 1 x een bericht met lapo en hij zeurt over mensen die geilen om een topic te starten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach boeie als we maar kunnen cossenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef meneertje1972 het volgende:
haha topichunting verboden? Die Arnie zie ik de hele dag niet, geen berichten en hij zegt net in vorige COS als laatste 1 x een bericht met lapo en hij zeurt over mensen die geilen om een topic te starten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent scherp vandaag Sir.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef meneertje1972 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ben nie goeeeeed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef meneertje1972 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef beequeen het volgende:
Mo deelt Chocolaatjes uit.
Geer: Ik heb graag dat je chocolaatje voor mij uitzoekt en in mijn mond stopt.
Arnie de soapsukkel is een btje topicgeilquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef meneertje1972 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal het voor je spellen; je had al een nieuwe COS geopend voor je je laatste post in het vorige topic gedaan had.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Huh, ik weet van niks. Ik heb gewoon de OP uit het vorige topic overgenomen, gek.
Gaan we schelden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef knagsje het volgende:
[..]
Arnie de soapsukkel is een btje topicgeil![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zal het voor je spellen; je had al een nieuwe COS geopend voor je je laatste post in het vorige topic gedaan had.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zal het voor je spellen; je had al een nieuwe COS geopend voor je je laatste post in het vorige topic gedaan had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |