hoe weet ik zeker dat het een echte is, staat er ergens een merkje?quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Prowl het volgende:
[..]
Als je de "echte" soort hebt eten ze alleen afval en met de vissen mee
De "neppe" soorten eten het liefst planten
Die van mij verhongeren als ze niks krijgen en laten alle planten met rust
Meestal staat er aan de binnenkant van de behuizing wel een merknaam.quote:Op maandag 18 april 2011 23:05 schreef ook_gek het volgende:
hoe weet ik zeker dat het een echte is, staat er ergens een merkje?
ik heb al een paar jaar de dimmer van flora-mate: bevalt prima en deze dimt analoog (1-10v), maar je moet natuurlijk wel dimbare VSA's hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Meestal staat er aan de binnenkant van de behuizing wel een merknaam.
Iemand een idee of een time-bare dimmer eenvoudig te vinden is voor tl-balken dingen? Hij klapt er nu rond 11 uur in 1 keer uit en ik heb zo'n vermoeden dat vissen dat niet gaan waarderen.
Thx. Dat zat ik toevallig nét te lezen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:41 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik heb al een paar jaar de dimmer van flora-mate: bevalt prima en deze dimt analoog (1-10v), maar je moet natuurlijk wel dimbare VSA's hebben
in de morgen een mooie zonsopkomst en 's avonds laat ik in 3 uur tijd het licht 'doven' (het laatste restje licht gaat wel abrupt: je kan TL's niet tot 0% dimmen, 10% is wel haalbaar)
ziet er altijd top uit
Daar kom je meestal pas achter als je ze hebtquote:Op maandag 18 april 2011 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe weet ik zeker dat het een echte is, staat er ergens een merkje?
Ga er vanuit dat je iets van een bridgesii soort hebt als hij oranje spikkels/vlekken op het lichaam heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:36 schreef Prowl het volgende:
[..]
Daar kom je meestal pas achter als je ze hebt![]()
Winkels verkopen alleen, die boeit het niet wat ze verkopen als appelslak
Mijn vraag is er nogquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:56 schreef Syd het volgende:
Was net me filter schoonmaken en toen ik hem aanzette zag ik een wisse waas uit komen, ik denk dat dit het probleem is waar ik al tijdje mee zit. Dat aquarium witte waas heeft.
Ben ff aan het zoeken op internet voor een nieuwe filter en kwam deze tegen:
http://www.zooplus.nl/sho(...)enfilter/tetra/69727
Is dit een goede voor een 40liter bakje ?
Die zit dan wel aan z'n max. gelijk. Zou dan een maatje groter nemen.quote:
Da's mooi. Nou zijn wel bijna alle garnalen 24/7 geil, dus heel bijzonder is dat niet. Maar het is wel altijd leuk om een buik vol met eitjes te zien.quote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik had gister geile garnalen. Denk ik. Zie verder nog niks wat kan wijzen op eitjes maar ik hoop het natuurlijk wel!
Ik dacht (zelf nog nooit CR's gehad, wel vele andere soorten), dat het krijgen van eitjes niet het probleem is, maar eerder het uitkomen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou de Crystal Red die ik heb schijnen nogal kieskeurig te zijn qua waterwaardes. Dus het was eventjes afwachten. Helaas nog geen spoor van eitjes dus we wachten nog even verder af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |